Traversà u Bosforu di Melen

U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà finitu u tunnel di l'acqua chì passa 135 metri sottu u Bosforu. U prughjettu, chì serà apertu da u Primu Ministru Erdoğan in lugliu, finisce u prublema di l'acqua di Istanbul da u 2050.
U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua implementa un prughjettu pazzi in Istanbul. E maniche sò arricciate per i prughjetti infrastrutturali di Istanbul, a nova mela di l'ochju di u mondu, induve prughjetti giganti sò stati intrapresi, in particulare u Centru Finanziariu. Dopu à i prughjetti di Marmaray è di l'electricità chì furnisceranu u trasportu di passageri trà dui cuntinenti, u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà finitu u tunnel d'acqua chì passerà sottu à u Bosforu in u Prughjettu Melen, chì risolverà cumplettamente u prublema di l'acqua di Istanbul da u 2050. Spieghendu chì u prughjettu, chì serà apertu da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan in lugliu, servirà cum'è un ponte d'acqua chì unisce i dui lati di Istanbul metri sottu u mare, u Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu hà dettu chì in u scopu di prughjettu, 2.5 miliuna di metri cubi di acqua, chì hè 2.8 volte l 'acqua usata da u latu European attualmente , hà dichjaratu ch'ellu si move da Melen à u latu europeu.
SCAVATU IN 5 ANNI
Spieghendu chì a struttura più impurtante in a prima fase di u Prughjettu Melen, chì costa circa 2 miliardi TL, hè u "Tunnel di u Bosforu", Eroğlu hà dettu: "U costu di a prima fase di u Prughjettu Melen hè di circa 2 miliardi TL. "U tunnellu hè statu scavatu in 1756 ghjorni è hè statu finitu à un costu 10 per centu sottu u costu previstu", disse. Macchine chì sò resistenti à a pressione di l'acqua è specifiche à e cundizioni di a terra sò state pensate per scavà u tunnel à 135 metri sottu à u livellu di u mari. Un tunelu gigante hè statu scavatu à centinaie di metri di prufundità, in silenziu è rapidamente, senza dannà l'ambiente è e strutture sopra a terra, cù machini chì travaglianu cum'è talpe sottu terra.
VENU DA VINCI
In u 1500, sultanu ottomanu II. Dichjarà chì Beyazıd hà dumandatu à Leonardo Da Vinci di custruisce u più grande è u più bellu ponte chì u mondu avia mai vistu nantu à u Cornu d'Oro per unisce i dui lati di Istanbul, Eroğlu hà dettu: "Stu sognu hè diventatu pussibule solu seculi dopu. U Tunnel di u Bosforu in u Prughjettu Melen serve cum'è un ponte d'acqua chì cunnetta i dui lati di Istanbul metri sottu u mare. "U Tunnel di u Bosforu, chì permette à l'acqua di viaghjà trà cuntinenti, cunnetta micca solu Istanbul, ma ancu dui cuntinenti per a prima volta in a storia mundiale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*