CFCU Irmak - Karabuk - Zonguldak Railway Line Rehabilitation and Signaling Project principia u 15 di maghju

Novi sviluppi sò stati fatti in quantu à i travaglii di custruzzione (EuropeAid/130341/D/WKS/TR) in u scopu di "Servizi di cuntrollu per u Prughjettu di Riabilitazione è Segnale di a Linea Ferroviaria Irmak - Karabük - Zonguldak" da esse realizatu da u Finanza Centrale è Unità di cuntratti. U 415 di maghju di u 15 serà stallatu u fundamentu di a linea di 2012 chilometri. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Yıldırım, i funzionari di l'UE, u Direttore Generale di TCDD Karaman è i rapprisentanti di a cumpagnia assisteranu à a cerimonia di inaugurazione.
L'offerta per u prugettu, finanziatu da l'UE in u "Strumentu per l'Assistenza di Pre-Adesione (IPA)", hè stata messa in offerta da l'Unità Centrale di Finanza è Cuntratti (CFCU) u 28 di maghju di u 2011. L'offerta per u prugettu cù un budgetu di 9 milioni d'euros, à u quali 337 consorzi offrenu, hè stata attribuita à Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş., chì hà presentatu una offerta di circa 220 milioni d'euros. sottu a guida di Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. + MÖN Construction and Trade Ltd. Sti. " hà vintu u cunsorziu.
U prughjettu, chì include a riabilitazione è a signalizazione di a linea di 415 chilometri, hè ancu impurtante perchè hè una di e prime linee ferroviarie custruite in u periodu Republicanu.
1. Alsim Alarko - Gülermak A.Ş. - Makyol Construction
2. Öztaş İnşaat - CLF - Strukton
3. Siemens A.Ş. - poviru
4. Çelikler İnşaat - Mappa İnşaat - Bahnbau Wels
5. Gülsan İnş.- GE - General A.Ş. – Rover Alcisa – Usluer
6. Ansaldo – Coopsette – Salcef SpA
7. Strabag - Fermak Construction - Dimetronic
8. Kolin Construction - Societe Italiano - Thales
Cù stu prughjettu, a linea serà mudernizata, aumenterà a velocità di u trenu, i costi è u risicu di accidenti diminuiranu. A ricustruzzione di a linea ferroviaria di 415 km è un novu sistema di signalizazione seranu stallati nant'à sta linea. In u scopu di a riabilitazione di a strada permanente, misure protettive seranu pigliate contr'à i sfondate è i flussi di flussu in i zoni in pendenza, cum'è a custruzzione di una capa infrastrutturale cù una capacità portante sufficiente / un drenaje adattatu, u cumpletu di a superstruttura (ballasts, rails). è truss), riabilitazione di strutture di custruzzione, riabilitazione di muri di contenimentu. L'applicazione ETCS (Sistema Europeu di Controlu di Treni) livellu unu (1) serà implementata longu a linea ferroviaria. Un sistema di signalazione elettronica serà stallatu. Seranu installati novi equipaghji di passaghju à livellu è strutture di telecomunicazione. L'adattazione di u sistema di signalazione esistente à a stazione Irmak è a custruzzione di un novu centru di distribuzione in Karabük seranu realizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*