TCDD Catenary Maintenance Auto Specifica Tecnica

Veiculu di mantenimentu di catenaria in vendita
Veiculu di mantenimentu di catenaria in vendita

0.0.0. Ghjova
Sta specificazione hè stata preparata per determinà e specificazioni tecniche di a vittura di custruzzione da esse aduprata in u stabilimentu è u funziunamentu (misurazione, mantenimentu, riparazione è aghjustamentu) di e instalazioni fissi di elettrificazione ferroviaria in cunfurmità cù e regule tecnologiche è e cundizioni da esse cercate. a compra.

0.0.1. caccià
Funcionà nantu à e ferrovie di larghezza standard di 1435 mm, rispettà i normi UIC, furnisce i servizii desiderati in a custruzzione è l'operazione di sistemi di catenaria (linee elettriche di alimentazione elettrica), si move cù a so propria forza di trazione, tira carichi quandu hè necessariu, hà sezioni separati per purtanu u persunale è i materiali necessarii, mobile Copre e cundizioni dettagliate per una vittura di custruzzione è mantenimentu di catenaria cù una piattaforma, una grua minima di 4 tunnellate è una cesta mobile chì pò esse culligata à a gru. In questa specificazione, a vittura di custruzzione è mantenimentu di catenaria hè chjamata "CAR".

1.0.0. CARATTERISTICHE FERROVIARIE
U veiculu operarà nantu à a ferrovia chì e caratteristiche sò specificate quì sottu.
– Apertura di a linea: 1435 mm
– Sospensione: massima 15 mm
- Tipu di dorme : ferru, legnu, B55, B58 è B70
– Distanza trà traverse: 600 mm – 620 mm
– Tipi di ferrovia: 46.303, 49.430 è 60 kg/m
– Tipu di cunnessione: N, K è HM
– Pendenza di a ferrovia : 1/40
– Raghju minimu di a curva : 200 m
– Raghju verticali minimu : 2000 m
- Velocità massima: 130 mm
– Pendenza massima: 25 per mille
- Carica massima di l'assi: 22,5 tunnellate
- Distanza trà l'assi di a strada nantu à e strade a doppia pista: 4000 mm - 4500 mm
- Tipi di forbici: Simple, Cross, Cross,
British, S, Pivot-bellied
- Vitezza massima: 250 km/h
– U calibre hè indicatu in a stampa n ° V648h.

2.0.0. CARATTERISTICHE VEHICULE
2.0.1. U veiculu serà autopropulsatu è avarà a capacità di operare è di crociera di notte.
2.0.2. U veiculu serà dispunibule per navigà à 90 km / h in i dui sensi, da sè stessu o durante a consegna rimorchiata. Sicondu e cundizioni stradali di u veiculu, l'infurmazioni seranu datu nantu à a velocità massima di crociera. I limiti di velocità secondu e cundizioni stradali seranu specificati in l'istruzzioni di operazione.
2.0.3. U veiculu operarà nantu à tutte e linee TCDD (Line di trenu d'alta velocità, linee cunvinziunali, linee secundarie, etc.)
2.0.4. U veiculu serà capace di navigà in cunfurmità cù u calibre di carica è elettrificazione in tutte e linee TCDD.
2.0.5. Veiculu; Funcionarà nantu à rùbbriche cù più di una linea, senza disturbà u trafficu in l'altra linea.
2.0.6. Ogni tipu d'imaghjini esterni di u veiculu è ritratti di dettagli dimensionati, cumprese a piazza di unità è equipaghji seranu dispunibili. Ci sarà una struzzione dettagliata di operazione è mantenimentu per u veiculu.
2.0.7. Veiculu; Avarà un sistema di frenu cumpletu cù i requisiti UIC.

2.1.0. Paraurti è Harnessi
2.1.1. Les tampons doivent être conformes aux UIC 526-1 et 527-1.
2.1.2. L'altezza massima di l'assi di u paraurti da u capu di a ferrovia serà 1065 mm, è in casu di usu di a rota, l'altezza minima serà 940 mm.
2.1.3. A distanza trà l'assi di paraurti serà 1750 mm.
2.1.4. U ganciu di timone è l'assemblee di accoppiamentu sò conformi à i requisiti di UIC 520,825 è 826.

2.2.0. Set di roti
2.2.1. I ruote sò conformi à i tappi UIC currispondenti.
2.2.2. I roti seranu di tipu monobloccu. U profilu di u circondu di u rollu deve esse conformu à u plug UIC 510-2.
2.2.3. I roti seranu fabbricati in qualità R7T.
2.2.4. L'infurmazione nantu à u diametru di u circulu di rotazione di a rota serà datu.
2.2.5. Sistemi di sospensjoni efficaci seranu utilizati per minimizzà e vibrazioni è i scossa chì si verificanu durante l'operazione è i so dettagli seranu spiegati.
2.2.6. Ci saranu guardii di rota da i dui lati di u veiculu.

2.3.0. Motore è Powertrain
2.3.1. U veiculu serà equipatu di un mutore / motori diesel raffreddati à acqua chì rispettanu almenu i normi di emissioni EUROII o EPA Tier2 per a propulsione di tutti i so sistemi. Questi mutori / mutori anu dipartimentu di serviziu è ricambi in Turchia.
seranu marche. A marca, u tipu è e caratteristiche tecniche di u mutore (s), è ancu a cumpagnia chì furnisce serviziu è pezzi di ricambiu, indirizzu, numeru di telefunu, etc. infurmazione serà furnita.
2.3.2. Ci serà un dispositivu per fà un avviamentu faciule di u mutore (s) in u clima fretu è l'infurmazioni seranu datu nantu à cumu si ghjunghje.
2.3.3. U mutore / i motori Diesel avarà un sistema di prutezzione contru i periculi è l'infurmazioni seranu datu nantu à e caratteristiche di stu sistema.
2.3.4. U filtru di l'aria serà di tipu pesante.
2.3.5. U tank di carburante serà abbastanza per almenu 10 ore di funziunamentu. L'infurmazione nantu à a capacità di u magazzinu serà datu.
2.3.6. E misure necessarie seranu pigliate in u sistema di fornimentu di carburante per impediscenu chì u carburante si stende à -30 ºC da u friddu.
2.3.7. A forma di u sistema di trasmissione di energia di u veiculu è l'origine è a marca di l'equipaggiu utilizatu seranu spiegati cù documenti tecnichi.
2.3.8. Quandu u veiculu hè rimorchiatu da un altru veiculu o datu à u trenu, u sistema di trasmissione di energia serà liberatu facilmente è rapidamente. L'infurmazione nantu à u principiu di travagliu di stu sistema serà datu.

2.4.0. Sistema di frenu
2.4.1. U veiculu serà dotatu di un sistema di frenu efficace à tutte e roti, travaglia cù aria compressa è cumpleta cù i requisiti UIC. U veiculu hà una valvola di frenu di u veiculu, una valvola di frenu di serie è una valvola di frenu d'emergenza.
2.4.2. U veiculu deve esse equipatu di un frenu di manu capace di mantene u veiculu fermu nantu à un gradiente di almenu ‰25.
U frenu di manu serà cuntrullatu da l'internu di a cabina.
2.4.3. Quandu u veiculu hè datu à u trenu, pò esse frenatu da a locomotiva è quandu hè necessariu, u veiculu pò esse fattu senza frenu è l'aria di frenu serà trasferitu à i vagoni posteriori.
2.4.4. L'infurmazione serà datu nantu à a carica, i pesi di u passageru è di u frenu di manu per u veiculu.
2.4.5. Curve di prestazione di trazione, calculi di frenu di l'equipaggiu di frenu d'aria, curve è documenti inseme cù infurmazioni nantu à u pesu di frenu è u percentualità di frenu seranu datu è sta informazione serà inclusa in i cataloghi di i veiculi.
2.4.6. U fabricatore di l'equipaggiu di l'aria cumpressu è di i freni da esse aduprati in u veiculu deve esse specificatu.
L'imprese chì operanu cù una licenza ùn saranu micca offerte.

2.5.0. Sistema di Aria Cumpressa
2.5.1. Per furnisce l'aria compressa necessaria à i freni è altri equipaghji chì travaglianu cù l'aria compressa; Cumpressore qualificatu adattatu serà dispunibule.
2.5.2. In u funziunamentu normale, i compressori si spegneranu quandu a pressione di l'aria di u cisterna principale aumenta à 10 bar è si accende automaticamente quandu scende à 8 bar.
2.5.3. U sistema serà dotatu di valvule di sicurezza di capacità approprita.
2.5.4. L'asciugatrice d'aria serà usata per impedisce l'acqua di entre in u sistema. Malgradu questu, l'acqua chì pò entre in u sistema serà scaricata automaticamente. Se necessariu, u scaricamentu manuale pò ancu esse fattu.
2.5.5. L'infurmazione serà datu nantu à u tipu di compressore chì deve esse usatu è u sistema di guida.
2.5.6. Sopra a cabina di u cunduttore, ci saranu fischi in doppia tonalità (UIC 644), ogni tonu cuntrullatu separatamente da i buttoni.
2.5.7. Ci saranu prese di cunnessione di l'aria da i dui lati di u veiculu è nantu à a piattaforma per chì l'arnesi manuali alimentati da l'aria ponu esse operati.

2.6.0. cabina
2.6.1. A cabina serà fatta di lami d'acciaio, serà di tipu chjusu, puderà esse arrampicata da i dui lati di u veiculu è puderà entre facilmente in a cabina. I lochi di e porte di a cabina saranu mostrati in i ritratti per esse datu.
2.6.2. U nivellu di u sonu di l'internu di a cabina serà isolatu secondu UIC 651, micca più di 78 dB.
2.6.3. A cabina hà da rispettà i requisiti UIC651, è avarà una visibilità alta per chì u meccanicu pò guidà u veiculu in e duie direzzione è in tutte e cundizioni climatichi.
2.6.4. L'indicatori di misurazione è di cuntrollu necessarii in a cabina seranu muntati nantu à un pannellu di cuntrollu chì l'operatore pò vede facilmente.
2.6.5. L'intensità di l'illuminazione interna di a cabina serà abbastanza è regulabile.
2.6.6. Per furnisce un riscaldamentu, un raffreddamentu è una ventilazione adeguati, ci saranu sistemi di riscaldamentu è di climatizazione in a cabina. Cù questi sistemi, serà assicuratu chì a temperatura media interna di a cabina hè + 25 ° C in a temperatura esterna di -45 - + 20 ° C.
2.6.7. I finestri di a cabina seranu di tipu sicuru.
2.6.8. Ci sarà un sistema di pulitore chì furnisce una visione abbastanza mentre guida à a velocità massima, è un sistema di spray d'acqua chì serà utilizatu per lavà u vetru.
2.6.9. I finestri di a cabina seranu parasole.
2.6.10. Un insulamentu assai bonu serà furnitu in tutti i finestri contr'à a polvera, a neve è a pioggia.
2.6.11. I finestri frontali è i finestri laterali in l'area di cuntrollu seranu sia riscaldati elettricamente è aria calda soffiata per ùn impediscenu a visione contr'à nebbia / congelazione.
2.6.12. Ci sarà una cassetta di strumenti in a cabina.
2.6.13. U sediu di u cunduttore serà regulabile secondu u pesu è l'altezza di u cunduttore, pò rotà in tutte e direzzione, è serà fabricatu cù sospensjoni.
2.6.14. In a zona di cuntrollu, ci saranu almenu 5 posti per u persunale ausiliariu, fora di u sediu di u cunduttore.

2.7.0. Apparecchiatura elettrica è illuminazione
2.7.1. L'equipaggiu elettricu hà da travaglià cù 24V è u veiculu serà equipatu di batterie / batterie di capacità sufficiente.
2.7.2. U veiculu serà equipatu di proiettori frontali è posteriori è lampade di segnalazione in cunfurmità cù UIC. A direzzione di l'illuminazione di i lampi serà selezziunata secondu a direzzione di viaghju.
2.7.3. U veiculu deve avè un sistema di illuminazione abbastanza per furnisce una visibilità eccellente durante u travagliu di mantenimentu è di custruzzione di notte.
2.7.4. Ci sarà abbastanza illuminazione in u compartmentu di u mutore per u cuntrollu è intervenzioni.
2.7.5. Ci sarà un generatore di 240 Kva chì furnisce energia fissa 400 V / 10V AC in u veiculu.
2.7.6. Tutti i cavi, i cunduttori è l'installazioni elettriche anu da esse prutetti contr'à i fattori climatichi è altri fattori esterni è sò conformi à IP67.
2.7.7. Ci sarà almenu una presa elettrica monofase 220 V è trifase 3 V in a cabina, in a piattaforma è in i dui lati di u veiculu.
2.7.8. 1 HD (minimu 1280p) nantu à u tettu di a cabina, chì permetterà à u sistema di catenaria di visualizà l'infurmazioni di misurazione di dedexazione nantu à u pantografu esistente in culore nantu à u screnu di u monitor LCD in a cabina.720p) serà dotatu di un sistema di càmera.
2.7.9. 1 HD (almenu 1280p) in e duie direzzione di u veiculu
720p) serà dispunibule è l'imaghjini di a strada serà guardatu in culore nantu à u screnu di u monitor LCD in a cabina quandu u veiculu si move in e duie direzzione.

2.8.0. Cuntrollu è Sicurezza di u travagliu
2.8.1. U cuntrollu di partenza è u funziunamentu di u veiculu serà fattu da l'operatore da l'internu di a cabina.
2.8.2. Serà pussibule di cuntrullà cumplettamente u muvimentu di u veiculu in e duie direzzione à a velocità operativa (0-5 km / h), trazione, frenu, winch, cornu è piattaforma cù un telecomando wireless.
2.8.3. Precauzioni contr'à u focu seranu pigliate in cunfurmità cù UIC 642 è ci sarà un minimu di 5 kg di estintore di u focu ricaricabile per a cabina.
2.8.4. Tutte e porte, gradini è maniglie di u veiculu sò conformi à UIC 646.
2.8.5. I gasi di scarico di u veiculu seranu scaricati à una altezza abbastanza per ùn affettà altre machini di travagliu.
2.9.0. Vernice I pezzi esposti à influenze esterne seranu verniciati cù vernice anticorrosiva è top coat gialla n° RAL 1003. Dopu chì e caratteristiche fisiche di u veiculu sò determinate, l'emblema TCDD è a lettera "Catenary Maintenance Auto" etc. preparata da TCDD. I scritti seranu appiicati nantu à u veiculu da u Contractante cum'è specificatu da TCDD.

3.0.0. UNITÀ SPECIALE DI LAVORO
3.1.0. Piattaforma in muvimentu
3.1.1. A piattaforma mobile serà almenu 5 m² in dimensione.
3.1.2. A basa di a piattaforma hà da pudè alzà à una altezza di almenu 6 metri sopra u livellu di a ferrovia.
3.1.3. A piattaforma pò esse allargata sliding it perpendicularmente à a strada da i dui lati, à a diritta è a manca di a strada. Cusì, serà assicuratu chì u bordu di a piattaforma pò ghjunghje à almenu 3 metri da l'assi stradale induve si trova u veiculu.
3.1.4. Piattaforma verticale 750 kg in e cundizioni più avversi. 500 kg horizontale. Sarà capace di portà carichi è serà abbastanza grande per permette à 6 persone di travaglià in modu efficiente.
3.1.5. A piattaforma su è giù è u mecanismu di scorrimentu laterale serà cun un sistema idraulicu chì travaglia cù u mutore di u veiculu.
3.1.6. U cuntrollu di i muvimenti su è falà di a piattaforma serà furnitu in u locu da u pannellu di cuntrollu nantu à a piattaforma, fora di u telecomando wireless.
3.1.7. Ci sarà almenu una scala telescopica per cullà è falà a piattaforma.
3.1.8. Ci sarà abbastanza numeru di benchmarks chì mostranu l'altezza di a piattaforma è l'assi di a strada per fà e misurazioni catenarie necessarie (vede l'altezza di u filu-sezione).
3.1.9. Guardrails etc. per a sicurità di l'impiegati nantu à a piattaforma. E misure di sicurezza necessarie seranu pigliate, cum'è I railings di a piattaforma seranu plegabili quandu ùn hè micca necessariu.
3.1.10. Quandu a piattaforma hè chjusa, i guardrails è l'assemblee ùn anu da passà oltre l'autorizazione di u veiculu.

3.2.0. Pantografu
3.2.0. A tensione d'insulazione di u pantografu serà 36 kV.
3.2.1. Ci sarà un pantografu staccabile per misurà u distaccu di u filu di viaghju durante u travagliu da esse realizatu nantu à u veiculu cù è senza tensione. U pantografu avarà un arrangiamentu regulabile per furnisce una forza di compressione di 5-7 kg à a catenaria.
3.2.2. Inseme à u pantografu, serà dimensionatu secondu UIC è puderà misurà 1600 mm è 1950 mm in e duie aperture.
3.2.1. U pantografu serà dotatu di un mecanismu chì trasferisce l'infurmazioni di l'altezza di u filu di cuntattu à u monitor LCD in a cabina.

3.3.0. Gru
3.3.1. A capacità di elevazione di a gru serà almenu 4 tunnellate.
3.3.2. A gamma di rotazione serà di 360 gradi è l'altezza minima di elevazione serà di 9,5 metri.
3.3.3. In casu di bisognu, u ganciu di a grua serà furnitu cù un bucket bucket chjucu è un apparatu bucket serà dispunibule.
3.3.4. Se u ganciu di a grua hè necessariu, a cesta in quale 2 persone ponu travaglià in modu sicuru serà attachable è l'apparechju di cesta serà dispunibule. Inoltre, a cesta serà fabricata cum'è insulata secondu a tensione d'insulazione 36 kV.

4.0.0. CONDIZIONI GENERALI
4.0.1. Tutti i avvisi è spiegazioni nantu à i veiculi è i sistemi di misurazione è i menu di i dispositi nantu à i veiculi è i sistemi di misurazione seranu in turcu.
4.0.2. L'offerenti seranu infurmati nantu à i normi micca specificati in a specificazione, à quali standard si rispetteranu. I normi da esse aduprati seranu l'ultimi standard publicati nantu à u sughjettu, è seranu specificati quali aspetti rispetteranu cù quali standard. Una copia inglese è turca di e norme pertinenti richieste da TCDD serà consegnata à TCDD in 3 mesi dopu a firma di u cuntrattu.
4.0.3. A calibrazione di u sistema serà cumpletata da u cuntrattu prima di l'accettazione pruvisoria è a funziunalità di tuttu u sistema serà certificata da una urganizazione internaziunale indipendente.
4.0.4. Durante a realizazione è l'implementazione di u prugettu, l'usu di u sistema è di qualsiasi software è equipaggiu necessariu durante a valutazione di i risultati seranu datu à TCDD gratuitamente, senza esigenza di cumplimentu sussegwenti.
4.0.5. U sistema metricu serà usatu cum'è sistema di misurazione.

4.1.0. Spare Parts è Strumenti
4.1.1. L'offerente garantirà chì furnisce i pezzi di ricambio per u veiculu da esse offertu per un periodu di almenu 15 anni.
4.1.2. Tutti l'arnesi è l'arnesi necessarii per u mantenimentu è u funziunamentu di u veiculu seranu inclusi in u prezzu di u veiculu è u cuntenutu di sti kits seranu chjaramente dichjarati in l'offerta. Tutte e parti chì duveranu esse aduprate in u mantenimentu per esse realizatu da l'operatori è chì ponu esse alluntanati.
E squadre è l'arnesi chì ponu stringhje e cunnessione seranu incluse in a lista.

4.2.0. cataloghi
4.2.1. Cù u veiculu (cumpresu tutti i sistemi cum'è u mutore, idraulicu, pneumaticu, elettricu, elettronicu, meccanicu è trasmissione, unità di travagliu speciale è sistemi di misurazione), 3 setti di ognunu sò registrati in l'ambiente stampatu è multimediale.
U catalogu di pezzi di ricambio serà furnitu cù u manuale d'istruzzioni. Tutti i cataloghi è i ducumenti seranu in turcu. I cataloghi di pezzi di ricambio mostraranu tutte e parti di u veiculu.
4.2.2. A cumpagnia furnisce i cataloghi cù stampi è numeri di parte originali di i cumpunenti (motore, trasmissione, sistema idraulicu, sistema pneumaticu, etc.)
4.2.3. In i cataloghi di riparazione è mantenimentu, ci saranu struzzioni dettagliate di assemblea è di disassemblamentu di u mutore, a trasmissione, u differenziale, u sistema idraulicu è i sistemi pneumatici, è e carte di u periodu di mantenimentu di questi sistemi si trovanu.
4.2.4. I cataloghi di operazione è mantenimentu includeranu l'istruzzioni d'usu è di mantenimentu per ogni sistema di u veiculu, inseme cù e so ritratti detallati. Questi cataloghi cuntenenu almenu l'infurmazioni seguenti.
- Presentazione di u veiculu è tutti i moduli è l'elementi chì custituiscenu u veiculu in dettagliu è spieghendu i principii di funziunamentu in teoria (cù infurmazione di taglia è pesu).
- Tutte e specificazioni tecniche generale di u veiculu.
- Brevi descrizzioni funziunali è diagrammi di blocchi di ogni unità di u veiculu.
- Schemi di circuiti elettrici è elettronichi detallati di u veiculu
- Schemi dettagliati di u sistema di frenu à aria cumpressu di u veiculu
- Schemi detallati di u sistema idraulicu di u veiculu
- Schemi dettagliati di u sistema di carburante di u veiculu
- Schemi dettagliati di u sistema di raffreddamentu di u veiculu
- Metudu di prova di ogni unità
- Punti di prova di ogni unità, unità è elementu è valori in questi punti (tensione, forma d'onda, pressione, corrente, etc.).
- Metudi di diagnostichi è di riparazione, diagrammi di flussu è diagrammi per a risoluzione di i prublemi è a risoluzione di i prublemi.
- U requisitu di mantenimentu è intervalli di mantenimentu di u veiculu (mantenimentu di serviziu, mantenimentu preventivu, mantenimentu periodicu, revisione generale, etc.).
- Per ogni tipu di mantenimentu; Istruzzioni di ispezione, mantenimentu è rimpiazzamentu di parte nantu à una unità, unità, elementu è basa di veìculu cumpletu.
- Elencu di tutti l'attrezzi speciali è generali è l'equipaggiu di prova (utensili speciali, arnesi generale, equipamentu di prova speciale, equipamentu di prova generale, etc.) per esse usatu in mantenimentu è riparazione è documenti detallati cù stampi.
- Azzione da piglià da l'operatore durante a preparazione di u veiculu per u serviziu.
- Istruzzioni per u funziunamentu di u veiculu.
– Prucedure per mantene u veiculu friddu à a fine di u serviziu.
- Possibili malfunzionamenti in u veiculu, notificazioni annantu à sti malfunzionamenti è intervenzioni da l'operatore.
- Velocità massima à quale u veiculu pò viaghjà à piena putenza è possibbilmente una putenza ridotta à diversi valori di rampa
- A curva forza-vitezza di a rota di u veiculu è a curva di frenu.
- Informazioni dettagliate è struzzioni nantu à e unità di travagliu di u veiculu è u so usu.
4.2.5. Rota esposta à l'usura ecc. Disegni di fabricazione dettagliati è struzzioni di riparazione di e parti seranu datu cù e qualità di materiale à u mumentu di a consegna di u veiculu.
4.2.6. Tutte l'unità è e parti nantu à u veiculu seranu incluse in i cataloghi di pezzi di ricambio. I cataloghi seranu preparati cù ritratti. In i ritratti in i cataloghi, i pezzi seranu ancu mostrati in dettagliu cum'è assemblati. I cataloghi di pezzi di ricambio cuntenenu almenu l'infurmazioni dumandate in a clause 4.2.7.
4.2.7. L'infurmazioni in i cataloghi di pezzi di ricambio seranu arregistrati in un ambiente multimediale in forma elettronica è seranu preparati in u formatu Line Sequential (senza indice), cù un solu materiale per linea cum'è vistu in l'esempiu sottu, è consegnatu à TCDD.
Esempiu record:
Colonna No 1…………..25 26………….50 51………….75 76…………120 121……….165 166……….195 196………. 200
Information Group Picture No Group Name Part Name 1. Part No 2. Part No Item No Quantità
4.3.0. Pruvazioni di rendiment è cunsulazione
4.3.1. Dopu chì a funziunalità di tuttu u sistema hè stata certificata da una urganizazione indipendente accreditata internaziunale per eseguisce e prucedure d'accettazione temporale, almenu 1 settimana da a data chì i veiculi seranu pronti per l'ispezione per l'accettazione temporale di u veiculu di l'imprenditore.
applicà à TCDD un mese fà.
4.3.2. U veiculu serà inspeccionatu da u persunale di TCDD in a fabbrica di u fabricatore, se u veiculu hà integrità secondu a specificazione tecnica è u cuntrattu, l'accettazione pruvisoria serà cumpletata è documentata cù un rapportu tenutu da i rapprisentanti di TCDD è i rapprisentanti di a Cumpagnia.
4.3.3. U veiculu serà consegnatu prontu à travaglià. Dopu chì hè determinatu chì i difetti è e carenze rilevati durante l'accettazione temporale sò stati eliminati, i studii seranu realizati cù u veiculu per scopi di prova. A durata di e misurazioni è studii di prova hè di 7 ghjorni di travagliu successu. In i travaglii di prova, e riparazioni fatte cù u veiculu seranu verificate cù e misurazioni da esse fatte prima è dopu a riparazione è serà verificatu se a linea pò esse purtata in i limiti di e norme EN pertinenti.
serà
4.3.4. Se i travaglii di prova sò riesciuti, l'accettazione finale di u veiculu serà iniziata in 15 ghjorni dopu à l'applicazione di a Firma à TCDD. Per inizià u travagliu di accettazione finale, tutti i ducumenti, l'arnesi, l'equipaggiu è i materiali da esse furniti cù u veiculu deve esse furnitu in tuttu è a furmazione deve esse cumpletata.

4.4.0. Assistenza tecnica (Supervisor)
L'usu, u mantenimentu (per scopi di furmazione dopu à u periodu di garanzia) di i veiculi chì sò stati accettati è ricevuti da TCDD serà realizatu da u persunale TCDD furmatu. U cuntrattu assicura chì queste operazioni ponu esse realizate cù successu.
Un numeru suffirenziu di esperti tecnichi (supervisori) serà dispunibule in modu continuu è gratuitu per almenu 3 mesi da a data chì deve esse specificata dopu chì l'accettazione finale hè fatta è i veiculi sò consegnati à i so posti in TCDD. L'esperti tecnichi di u cuntrattu seranu rispunsevuli di u successu di u travagliu, a misurazione, a valutazione è u mantenimentu di u sistema da u persunale TCDD. L'infurmazione serà datu nantu à u numeru di supervisori da esse impiegati.

4.5.0. Educazione
4.5.1. A cumpagnia furnisce una furmazione gratuita à l'operatori TCDD in Turchia per almenu 10 ghjorni di travagliu nantu à l'usu è u mantenimentu di arnesi è sistemi di misurazione. Duranti u periodu sopra menzionatu, i sperti sò rispunsevuli di u mantenimentu, cumissioni è funziunamentu di u veiculu.
surveglierà l'operatori durante u so usu. À a fine di a furmazione, un rapportu serà elaboratu trà i rapprisentanti di TCDD è i rapprisentanti di a cumpagnia.
4.5.2. In casu chì tutte e furmazione sò in una lingua diversa da u turcu; A cumpagnia furnisce un interprete. Tutte e note di furmazione seranu preparate è consegnate in turcu è in inglese, in formati stampati è multimediali.

4.6.0. Garanzia
4.6.1. U veiculu serà garantitu contru i difetti di materiale è di fabricazione per almenu vinti-quattru (24) mesi dopu a ricezione.
4.6.2. I difetti accaduti in u periodu di garanzia seranu risolti in quindici (15) ghjorni di travagliu à u più tardi, da a data di notificazione à a cumpagnia. Se stu periodu hè superatu per ragioni ubligatorie, TCDD serà accunsentutu nantu à u prugramma di travagliu per l'eliminazione di u malfunzionamentu. Se u difettu ùn hè micca riparatu da u cuntrattu, u difettu di u veiculu serà riparatu da TCDD o serà fattu da TCDD à terze parti è tutti i costi seranu pigliati da a cumpagnia.
4.6.3. I fallimenti in garanzia è mantenimentu da esse realizatu durante u periodu di garanzia seranu realizati in u locu di u veiculu. S'ellu ùn hè micca pussibule, tutti i costi di trasportu di u veiculu seranu sopr'à u cuntrattu.
4.6.4. U periodu di malfunzionamentu per u malfunzionamentu coperto da a guaranzia serà aghjuntu à u periodu di garanzia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*