THY pò esse salvatu cù Transmar

Maestru Architetto Ingegnere è Urbanista Prof. Dr. Ahmet Vefik Alp hà parlatu di u prughjettu chjamatu "Transmar" chì alleviarà u trafficu di l'Atatürk Airport è i prublemi di THY. U prughjettu, chì hè custituitu da auto-rail è viaduct flottante, hà da scopu di riduce u trasferimentu di bagagli trà l'Atatürk è l'Aeroporti Sabiha Gökçen à 15 minuti.
Un candidatu per a Municipalità Metropolitana d'Istanbul per un tempu, Maestru Ingegnere Architettu è Urbanista Prof. Dr. Ahmet Vefik Alp hà spartutu cù u publicu un prughjettu assai rimarchevule per a suluzione di u trafficu aereu è di terra in a cità. Alp hà dettu: "Turkish Airlines Europe, chì a so crescita avemu assistitu orgogliosi in l'ultimi anni, ci hà disappuntu pigliendu u primu postu in ritardi è annullamenti. U mutivu di sta situazione, chì hà sbulicatu u successu di THY, era u lanciu di l'asciugamani di l'Atatürk Airport sottu u trafficu di volu pesante. A suluzione hè prevista cum'è a realizazione di u terzu aeroportu in a regione Silivri. Tuttavia, Silivri hè à 80 km da Istanbul. Ancu s'è un grande aeroportu hè custruitu quì, l'impurtanza di l'Atatürk Airport continuerà à cresce. L'iniziativa chì alleviarà THY hè a custruzzione di una cunnessione di trasferimentu espresso per mare trà l'Aeroportu Sabiha Gökçen è AHL.
AMBIENTALE E FAST
Indicà chì hà sviluppatu Pendik Yeşilköy Oto-Ray Floating Viaduct TRANSMAR, chì serve à questu scopu, per 13 anni, Alp hà dettu: "U scopu di u prugettu hè di spustà u trafficu ambientale è di transitu di Istanbul fora di a cità, per esse un speedway ecologicu chì sustene u trasportu urbanu, è in più di dui esistenti.U nostru scopu hè di riduce u trasferimentu di passageri è bagagli trà AHL è SGHL à 15 minuti. Aghju annunziatu TRANSMAR in 1999 quandu era u candidatu presidenziale di Istanbul. Da tandu, i sperti turchi è straneri anu travagliatu annantu à u Prughjettu in più di mè. Prufessore à a Facultà di Architettura Navale è Scienze Marine à l'ITU. Dr. U cumitatu scientificu sottu a direzzione di Yücel Odabaşı hà preparatu l'ingegneria di TRANSMAR, hà fattu esami preliminari è calculi, hà custruitu u mudellu di simulazione, hà pruvatu in a piscina sperimentale, hà scrittu i rapporti è hà datu a visa tecnica. U prugettu hè statu ancu appruvatu da a piattaforma scientifica internaziunale, intrutu in a literatura, apparsu parechje volte in a stampa naziunale è straniera, è hè statu prisentatu à a cumunità scientifica mundiale à i cungressi. Il sera présenté au Forum international Le Vie Dei Mercanti, qui aura lieu en Italie en juin prochain.
TRASFERIMENTO BAGAGLI 15 MINUTI
Alp, "50 km di quale hè in mare, un totale di 80 chilometri di u prughjettu TRANSMAR, porta u Rail Shuttle, chì riduce u trasferimentu di passageri è bagagli trà i dui aeroporti di Istanbul à 15 minuti. Stu trenu di piombu pò ghjunghje à una vitezza di circa 300 km per ora è si move cù mutori magnetichi chì ùn contaminanu micca l'ambiente. Cusì, un gruppu di voli da l'aeroportu di Atatürk, chì hà avutu difficultà nantu à a capacità, sò dati à Sabiha Gökçen, alleviendu cusì u trafficu è eliminendu ritardi è annullamenti. I passageri chì si trasferiscenu trà i dui aeroporti ùn vedenu mai i so bagaglii, u bagagliu hè trasferitu automaticamente.
AMMUNTU DI PROGETTU 4 miliardi di dollari
TRANSMAR parte da u Villaghju Olimpicu in u Latu Europeu, si scontra cù TEM, passa l'area custruita cù un tunnel, cunnetta cù u Metro Marmaray, passa sottu à l'AHL è ghjunghje à u mare. Quandu a prufundità aumenta, passa da una altezza di 25 m nantu à i gammi flottanti.
Scende à 65 m in l'apertura di u Bosforu. Quì, ci sò 1 pilastri fissi chì portanu u grande ponte cù 2 campate di 3 km ognunu. Sbarca daretu à Kınalı Ada, induve si trovanu stazioni di serviziu è di salvezza. Ritorna à a terra trà Kartal è Pendik andendu 25 metri d'altitudine cum'è un viaduttu flottante, si interseca di novu cù Marmaray, ghjunghje à l'aeroportu Sabiha Gökçen passendu per un tunnel sottu à l'area edificata, da quì si incontra di novu cù TEM è righjunghji l'area di Formula-1. Ogni ghjornu, circa 150 mila veiculi "bypass" Istanbul attraversu u viaduttu flottante. In TRANSMAR, ci saranu 3 corsie, 3 per a partenza è 6 per l'arrivu, è i veiculi puderanu navigà à una vitezza di 100 km/h. U prughjettu hè finitu in 2 anni è custa circa 4 miliardi di dollari americani, si paga in 15 anni. In prughjetti simili, u ritornu hè calculatu cum'è 30-40 anni.
VANTAGGI DI TRANSMAR
U transitu piglia u passaghju di i veiculi pisanti è u trafficu ambientale fora di a cità,
U sustegnu di u trasportu urbanu hè integratu cù u sistema ferroviariu.
Ùn permette micca l'affittu di zoning, ùn provoca micca a speculazione di a terra,
Ùn permette micca a custruzzione imprevista è i slums,
Ùn minaccia micca i bacini d'acqua, ùn dannu micca u boscu verde,
Ùn tocca micca a struttura storica è naturali di u Bosforu,
Ùn causa micca espropriazione o distruzzione, u costu hè ridutta.
Siccomu ùn hà micca fundazioni, pò esse custruitu rapidamente, ùn hè micca affettatu da i terrimoti,
Se pigliamu l'Olimpiadi, u Villaggio Olimpicu facilita u trasportu.
Doping a vita sottumarina.
ASSOLU CUMUNU IN U MONDU
Prughjetti simili à TRANSMAR sò assai cumuni in u mondu.
37 km Chesapeake in Norfolk, USA, 17 km Oresund trà Danimarca è Svezia, S.
King Fahd Causeway, 25 km trà l'Arabia è u Bahrain, cunnetta u Canada à Prince Edward
Longu di 13 km u Ponte di a Cunfederazione chì unisce l'isula à l'isula di Tokyo, 17 km in a Baia di Tokyo
Aqualine, 17 km Vasco De Gama in Lisbona, 14 km Penang in Malaysia, Rio de
Silva di 14 km in Janeiro, Donghai di 33 km in Cina, Hangzhou di 36 km, 42 km di
Un trattu di strada di 20 km chì unisce Jiaozhou è Danimarca, chì hè in fase di prughjettu, è Germania.
Fehrman, 40 km Qatar-Bahrain è 50 km Hong Kong-Macau sò alcuni di l'impurtanti passaggi d'acqua.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*