A municipalità di Sarayönü parte in un'offerta per u passaghju pedonale di a ferrovia

U passaghju pedonale di a ferrovia, chì hè stata una ferita sanguinante dapoi anni è era à l'agenda di l'elezzioni lucali di u 2009 cum'è in ogni elezzione lucali, ùn hè infine più un prublema. In u risultatu di i studii realizati nantu à u prughjettu preparatu in cunfurmità cù i criteri determinati da TCDD, hè statu decisu di custruisce un passaghju sottu.
Nutendu chì u prublema di u passaghju di pedoni saria statu risoltu assai prima, ma sò sempre stati bloccati in e prucedure di TCDD, u sindaco di Sarayönü, Mehmet Güney, hà dettu: "Avemu scontru cù i nostri citadini residenti in Saraç Neighbourhood parechje volte è hà fattu riunioni occasionali cù i residenti di u quartiere. per piglià e so opinioni. "In u risultatu di queste riunioni, avemu preparatu un prughjettu chì hè in linea cù i desideri di i nostri residenti di u Saraç District è in cunfurmità cù e prucedure di TCDD", disse.
Dichjarà chì a necessità di passaghji pedonali hè aumentata cù a custruzzione di residenze TOKİ in u distrettu di Saraç, Güney hà dettu: "Avemu prima disegnatu un prughjettu in linea cù e nostre discussioni cù TCDD. In u prughjettu di u passaghju pedonale chì furnisce a cunnessione pedonale trà Saraç District è Sarayönü centru, 7.33 m sopra a ferrovia. Un passaghju altu serà custruitu. Avemu spiegatu u prugettu à i residenti di u quartieru per evità di pruvucà alcuna lagnanza. Stu prughjettu duvia esse un prughjettu chì a maiuranza accunsenu. Per quessa, in e riunioni chì avemu tenutu cù l'abitanti di Saraç District, avemu ricevutu e so opinioni è decisu chì u passaghju ùn saria micca adattatu. Invece, avemu vultatu à u prughjettu di u passaghju più utile. Avemu preparatu è publicatu a nostra offerta. Dopu à l'offerta chì si terrà in i ghjorni à vene, a custruzzione di u passaghju sottumessu principia rapidamente. Ci saranu tramindui scalini è opzioni di ascensore in u passaghju sottu per esse custruitu à u latu manca di l'edificiu di a stazione. "Una ferita impurtante serà chjusa cù a custruzzione di u sottupassu, chì furnisce una grande cunvenzione à e persone da sette à settanta, vechji è ghjovani", disse.

Fonte: Saraymedia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*