A strada di u tram hà ancu cambiatu in u prugettu Taksim

U numaru di tunnelli diminuite da 4 à 1. A prima fase di u prughjettu di u Novu Taksim hè stata finita ...
A seconda fase di u prugettu hè a Caserne di Artiglieria. A pedestrianizazione di a piazza serà realizata cù un unicu tunnel di uscita di ramu. L'unica pruduzzione affundata di a Piazza serà di 600 metri di lunghezza, in Tarlabaşı è Cumhuriyet Street. Intantu, hè statu amparatu chì i tunnel di uscita di u ramu nantu à e strade Sıraselviler, Mete è Gümüşsuyu, chì eranu prima inclusi in u prugettu, sò stati abbandunati dopu a reazzione. Cù u tunnel di uscita di u ramu, i veiculi entreranu in u metro da a sezione vicinu à a piazza da Tarlabaşı è esce da u tunnel prima di ghjunghje à l'Hotel Divan. Cù u trafficu di i veiculi sotterranei, Talimhane è Taksim Square seranu integrati. I veiculi di l'ambulanza, u focu è a polizia puderanu passà nantu à a strada pedonale solu in casu d'emergenza.
travaglià 24 ore
Intantu, u prughjettu di l'Artilleria Barracks, chì custituisce a seconda fase di u Prughjettu Taksim Square, hè ghjuntu à a fine. L'architettu di u prughjettu, Halil Onur, hà infurmatu à VATAN nantu à l'ultimi dettagli di u so prughjettu. Nutendu chì a Caserma ùn serà mai chjusa à u publicu è serà integrata cù a piazza, hà dettu: "Siccomu ci saranu librerie è caffè in u cortile di a caserne, stu locu diventerà un centru di attrazione chì opera 24 ore à ghjornu. ghjornu."
I scalini cullà
L'ultimi ditaglii di a caserma sò i seguenti : « A caserma serà à dui piani. Ci sarà parcheghju sottu. U sicondu pianu di a Caserne serà un museu, mentre chì u primu pianu accoglie librerie è caffè. I scalini di u Parcu Gezi seranu alzati. Oghje, solu a strada di u tram, chì viaghja intornu à u Monumentu Atatürk, cambierà ancu. Unu di i dui percorsi serà decisu, u tramvia sia girà à a piazza davanti à l'AKM o, cum'è in u primu periodu, da a piazza, à Cumhuriyet Caddesi, è da quì à u Monumentu Atatürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*