3e Ponte Tender Gruppu Ictas-Astaldi

L'offerte di i partenarii cummerciale chì anu presentatu offerte per l'offerta per a "Sezione Odineri-Paşaköy di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu (cumpresu u 3u Ponte di u Bosforu)", chì include a custruzzione di u 3u ponte per esse custruitu nantu à u Bosforu, anu. statu annunziatu.
In a cunferenza di stampa tenuta dopu à l'annunziu di e pruposte, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì İçtaş İnşaat Sanayi Ticaret AŞ-Astaldi Joint Venture Group hà datu u periodu di operazione più brevi, cumpresu u periodu di custruzzione, cù 10 anni, 2 mesi è 20 ghjorni.
Ricordendu chì i rapprisentanti di a cumpagnia sò stati invitati u 24 di maghju è l'offerte sò state aperte in a so prisenza, Yıldırım hà dichjaratu chì tutti i dettagli sò stati esaminati è hè statu determinatu chì u terzu disignu di u ponte di u Salini-Gülermak Joint Venture ùn hà micca cunfurmatu cù e specificazioni.
Dichjarà chì u disignu sopra citatu prevede chì i pedi di u ponte sò in u mare, chì ùn hè micca in cunfurmità cù a specificazione, Yıldırım hà dettu chì per quessa, u gruppu di iniziativa in quistione hè statu eliminatu.
Dichjarà chì u costu di u prugettu ghjunghjerà à circa 4,5 miliardi di lire è chì hè previstu di esse cumpletu in 36 mesi, Yıldırım hà nutatu chì u scopu di u ponte cumencia à serve i residenti di Istanbul à a fine di u 2015.
Yıldırım hà dichjaratu chì Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Limak İnşaat-Makyol İnşaat-Kalyon İnşaat Joint Venture Group hà datu un periodu di operazione di 14 anni, 9 mesi è 19 ghjorni.
"Serà a 3ª collana per Istanbul"
Ricordendu chì oghje hè u 559u anniversariu di a Cunquista di Istanbul, Yıldırım hà dettu chì vulianu cuntribuisce à questa ghjurnata significativa annunziendu u tenderu risultatu di u 3u Ponte di u Bosforu, chì serà u 3u collana per Istanbul, è u so prughjettu di l'autostrada di continuazione, cù u mudellu di build-operate-transfer (YID).
Dendu infurmazione nantu à u prucessu di licitazione, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì anu fattu a prima prova di licitazione di u prugettu l'annu passatu. Dichjarà chì u prugettu à quellu tempu includeva a custruzzione di una autostrada di 414 chilometri in più di u ponte, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì, ancu s'ellu prevedeva un periodu d'offerta assai longu, l'offerta per u prugettu, chì era un pocu più grande in termini monetari, era micca ricevutu u 10 di ghjennaghju.
Ricordendu chì anu riavviatu u prucessu, Yıldırım hà dettu ch'elli anu rivisu u prugettu è disposti tutte e cundizioni in modu equilibratu è ghjustu in nome di l'imprenditore è l'amministrazione, cumpresu u ponte è una cunnessione autostradale di circa 100 chilometri.
Dichjarà chì ci era un grande interessu in u prugettu, chì 28 cumpagnie è cunsorzi anu esaminatu i documenti, 11 d'elli anu dimustratu a so vuluntà di participà à l'offerta per cumprà, Yıldırım hà ricurdatu chì i schedari 20, unu di i quali era una lettera d'offerta, sò stati dati. à l'offerta tenuta u 5 d'aprile.
Yıldırım hà dichjaratu chì e pruposte di Salini-Gülermak Joint Venture, İçtaş İnşaat Sanayi Ticaret AŞ-Astaldi Joint Venture Group, MAPA İnşaat ve Ticaret AŞ è Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Kolin İnşaat-Limak İnşaat-Limak İnşaat-Limak İnşaat İnşaat-Limak İan İnşaat-Limak İan İnşaat İnşaat İan Hà ricurdatu chì in u risultatu di l'esame, hè statu determinatu chì MAPA İnşaat A.Ş. ùn pudia micca ottene u puntuu necessariu in a valutazione di qualificazione è hè statu esclusu da l'offerta.
Dichjarà chì e pruposte rimanenti sò state aperte in maghju davanti à i rapprisentanti di i consorzi pertinenti è chì i schedari sò stati esaminati in tutti i dettagli è in tutti l'aspetti secondu i principii di a specificazione, u Ministru Yıldırım hà nutatu chì era determinatu chì u Salini- Gülermak Joint Venture ùn hà micca rispettatu i prublemi specificati in a specificazione.
Nutendu chì a specificazione specifica specificamente chì i pilastri di u ponte è e fundazioni duveranu esse custruiti nantu à a terra per ùn affettà in alcun modu u trafficu marittimu è per evità ogni dannu à i pilastri di u ponte in eventuali accidenti marittimi, Yıldırım hà dettu chì i pilastri di u ponte sò stati previsti. in u mare in u disignu di l'iniziativa Salini-Gülermak, è per quessa, l'offerente in quistione hè statu eliminatu da l'offerta.
Spieghendu chì u periodu di operazione più brevi, cumpresu u periodu di custruzzione trà l'offerenti rimanenti, hè statu datu da u Gruppu Joint Venture İçtaş-Astaldi cù 10 anni, 2 mesi è 20 ghjorni, u Ministru Yıldırım hà dettu chì Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Limak İnşaat-İnşaat-Makyol Kalyon İnşaat Joint Venture Group Hà dettu chì hà offrittu 14 anni, 9 mesi è 19 ghjorni.
Dichjarà chì l'offerta più apprupriata è à cortu termine hè vinuta da l'iniziativa İçtaş-Astaldi, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Vogliu bona furtuna, è ringraziu tutti i contraenti è l'offerenti chì anu dimustratu interessu in stu prughjettu è preparatu meticulosamente da u principiu. A Direzzione Generale di l'Autostrade mostrarà a diligenza è u sforzu necessariu per chì 3 ponti è autostrade seranu custruiti in pocu tempu è Istanbul serà à u serviziu di i residenti di Istanbul.
Yıldırım hà ricurdatu chì u ponte ùn serà micca solu un passaghju di strada, ma ancu un passaghju di ferrovia.
DUMANDI
Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, u Ministru Yıldırım hà dettu chì u periodu di custruzzione di u ponte hè previstu cum'è 3 anni, ma questu riguarda soprattuttu a cumpagnia di l'imprenditori.
Enfatizendu chì prima l'imprenditore u finisce è l'apre à u trafficu, u più veloce serà u ritornu di l'investimentu, Yıldırım hà dettu: "In questu rispettu, aspittemu è aspittemu chì l'imprenditori agiscenu per a custruzzione senza perde u tempu o aspittendu. u prestitu".
Quandu hà dumandatu nantu à a quantità d'investimentu, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì l'investimentu ghjunghje à circa 4,5 miliardi di lire. Indittendu chì sta figura pò cambià, Yıldırım hà dettu: "Questu hè per u nome è u contu di a cumpagnia. Pò cresce o diminuite. Ùn avemu micca ingaghjamentu in quantu à l'amministrazione, ma s'è no damu qualchì travagliu, ùn serà micca riflessu in u prezzu. Se demu un travagliu supplementu, quelli travaglii supplementari seranu aghjuntu à u tempu ".
Yıldırım hà datu ancu infurmazioni nantu à u prossimu prucessu di l'offerta è hà dettu:
"Avemu avà annunziatu l'offerta adatta. U partenariatu İçtaş-Astali offre 10 anni, 2 mesi è 20 ghjorni. U sicondu passu hè l'appruvazioni di u ministeru. A cummissione di l'offerta compie u so travagliu è u direttore generale l'inviarà à u ministeru per appruvazioni. Dopu à l'appruvazioni di u Ministeru, sta situazione serà notificata à a cumpagnia incaricata è si scontra cù l'amministrazione per fà i preparativi necessarii è firmà u cuntrattu.
Dopu chì stu prucessu hè finitu, ci hè u prucessu di consegna in u locu di travagliu. Dopu chì u locu di u travagliu hè furnitu, a cumpagnia pò principià à travaglià cù l'equità, se vulete, senza aspittà per i travaglii di prestitu. Ùn ci hè micca manera intornu à questu. Per esse onesto, vulemu chì sia cusì per a fine di u prugettu u più prestu pussibule. U nostru scopu hè di custruisce u ponte è l'autostrada in 36 mesi è mette à a disposizione di l'Istambuli à a fine di u 2015 à u più tardi.
In nome di u populu di Istanbul è di a nostra nazione, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru Primu Ministru, chì ci hà datu un sustegnu illimitatu per portà u prugettu à questu puntu. Vogliu chì u prugettu sia benefiziu per u nostru paese è a nazione.
Hè un successu di Turchia chì Turkey hè realizatu prughjetti di marca unu dopu à l'altru in cundizioni assai attrattivi senza usà fondi publichi in un momentu quandu si parla di crisi in u mondu è ùn si move micca foglia. Hè u risultatu di a fiducia è a stabilità in Turchia. Hè u risultatu di una forte vulintà pulitica. Stu risultatu tornerà à a nostra nazione, à l'Istanbuliti, cum'è un benefiziu suciale, cum'è un benefiziu ecunomicu, cum'è una suluzione à u prublema di trafficu di l'Istanbulisti ".
U Ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu chì aspettanu chì a custruzzione principia u più prestu pussibule è hà dichjaratu chì furnisceranu ogni tipu di cunvenzione per questu cum'è l'amministrazione.
Yıldırım hà dichjaratu chì un tempu hè statu stabilitu per l'iniziu di u travagliu in a specificazione in casu chì u prucessu di prestitu puderia esse prolungatu, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a cumpagnia deve principià cù l'equità ancu s'ellu ùn pudia truvà un prestitu in 6 mesi.
Yıldırım hà dettu: "Se u prestitu hè truvatu, a cumpagnia cumincià à travaglià prima, ùn importa ciò chì. Questa hè una di e cundizioni di offerta. A perdita di tempu ùn serà micca al di là di u previstu ", disse.
Ricordendu chì i costi simili cum'è l'espropriazione è i servizii di cunsulenza appartenenu à l'amministrazione, è chì l'imprenditore custruirà solu u ponte è a strada, Yıldırım hà dettu: "Ùn avemu micca anticipatu chì ci sarà un locu di espropriazione assai grande, postu chì ci sò terreni. nantu à a strada chì appartene à u publicu, circa 85 per centu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*