E marche domestiche seranu preferite in 400 miliardi di dollari di trasfurmazioni urbane

À a riunione Vision 2023 urganizata da İMDER è İSDER, hè statu annunziatu chì e marche lucali seranu datu priorità in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di 400 miliardi di dollari, chì include spazii cum'è Marmaray, Canal Istanbul, Double Road, demolizione è ricostruzione in linea cù u disastru. studii.
Reunione Vision 2023, urganizata per preparà i settori per l'obiettivu di u 2023, sta volta hà riunitu u settore di a machina di custruzzione. À a riunione tenuta sottu l'auspice di u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia di a Republica di Turchia, u sgiò Nihat ERGÜN, cù u sustegnu di l'Associazione Turca di Distributori è Manufacturers di Equipment Construction (İMDER) è di Stackers Distributors and Manufacturers Association ( İSDER), u Prughjettu di Trasformazione Urbana di 400 miliardi di dollari, chì cuncerna strettamente à u settore, hè statu discutitu u Ministru di a Scienza, a Tecnulugia è l'Industria Nihat Ergün hà dettu: "In l'ultimi 2 anni, a preferenza per i beni domestici in l'offerta publica hè aumentata da 25. per centu à 35 per centu. Avemu fattu prugressu, ma ùn hè micca abbastanza. Avemu da aumentà sta tarifa à 70 per centu in certi settori. "A trasfurmazioni urbane hè una opportunità impurtante per questu", disse.
A pruprietà lucale appartene à u paese, u mondu duverebbe aduprà
Evaluendu i sviluppi chì u settore di l'imprese è di a custruzzione affruntà in u periodu à vene in a riunione di Vision 2023, chì hè stata cun a participazione di circa mille persone, u Ministru Nihat Ergün hà dettu: "U nostru slogan hè chì i beni domestici sò bè ​​di u paese. , u mondu duveria aduprà. Ùn duvemu micca pruduce solu per noi stessi. Tuttavia, per a produzzione domestica per guadagnà u putere cumpetitivu, deve prima truvà una risposta in u mercatu domesticu è dopu apre à u mondu esternu. "Altrò, ùn hè micca pussibule di successu in l'arena glubale", disse. Apuntendu chì certi abitudini devenu esse abbandunati per assicurà l'usu di i prudutti domestici in u settore, u Ministru Ergün hà dettu: "Se ùn ci hè micca una differenza significativa in tematiche cum'è a qualità, u prezzu, u serviziu dopu a vendita, ùn hè micca pussibule. per spiegà l'usu di prudutti stranieri in ogni modu. Sfortunatamente, in u nostru paese, certi prudutti sò preferiti ancu s'elli sò caru, solu perchè sò marche straniere. Hè pussibule di scuntrà questu nantu à una basa individuale è cumpagnia. "Per esempiu, ùn hè micca pussibule per noi di capisce l'avvicinamenti di certi di i nostri cumuni in questa direzzione", disse. Enfatizendu chì deve esse ben cunnisciutu chì tali approcci anu un impattu negativu nantu à e cifre di u cummerciu esteru è u deficit di u cuntu currente, u Ministru Ergün hà dettu: "Questi affettanu ancu a capacità di produzzione è a cumpetitività di u nostru paese. Ùn dicemu mai chì pruduciamu noi stessi è usemu. À u cuntrariu, dicemu chì apremu, scopre u mondu, è creanu innuvazioni. Tuttavia, per chì a produzzione lucale possa guadagnà u putere cumpetitivu in u mondu, deve prima truvà una risposta in u mercatu domesticu è mette i so pedi in terra ", disse.
I prughjetti sò innumerevoli
Dichjarà chì riuniscenu cumpagnie in Turchia cù grandi cumpratori, in particulare u settore publicu, u Ministru Ergün hà dichjaratu chì cù a lege chì anu passatu, hè cunsigliatu di preferite i beni domestici ancu s'ellu u pruduttu hè 10 per centu caru. U Ministru Ergün, chì hà annunziatu chì a preferenza per i beni domestici in licitazioni pubbliche hè stata aumentata da u 2 per centu à u 25 per centu in l'ultimi 35 anni, hà datu infurmazioni nantu à ciò chì aspetta u settore di e macchine di custruzzione in u periodu finu à u 2023. U Ministru Ergün hà dettu: "U Prughjettu Marmaray hè per esse cumpletu. I prughjetti di treni d'alta velocità è di doppia strada cuntinueghjanu. U terzu ponte è i prughjetti di u Canal Istanbul in Istanbul passanu in a storia mundiale. Semu entusiasmati da a necessità sempre crescente di l'abitazione è u fattu chì TOKİ custruirà 10 case in 500 anni. U Prughjettu di Trasformazione Urbana, chì include i sopra citati, è i travaglii di demolizione è di ricustruzzione in e zone di disastru. Ùn pudemu micca finisce di cuntà questi esempi. Parlemu di una mossa d'investimentu di 400 miliardi di dollari. "A priorità hè per i nostri marchi domestici, è soprattuttu l'industria di e macchine di custruzzione duverebbe seguità questi prughjetti assai vicinu", disse.
L'esportazioni anu aumentatu 9 volte in 9 anni
Parlendu à a riunione, u presidente di l'Associazione Turca di Produttori di Distributori di Equipaggiamenti di Custruzzione (İMDER) Cüneyt Divriş hà dichjaratu chì esportanu macchine Turche di Custruzzione è di Custruzzione in 127 paesi è hà dettu: "Mentre l'esportazioni di l'equipaggiu di custruzzione in 2002 eranu 126 milioni di dollari, in 2011 sta figura. righjuntu 1,3 miliardi di dollari è 9 Hè crisciutu 9 volte à l 'annu. "Mentre e nostre impurtazioni di l'equipaggiu di custruzzione in u 2002 eranu 355 miliardi di dollari, hà righjuntu 2011 miliardi di dollari in 2,461, crescenu 9 volte in 7 anni", disse. Dichjarà chì u voluminu di cummerciu di 6 miliardi di dollari di u settore di l'equipaggiu di custruzzione supererà 3 miliardi di dollari in i prossimi 12 anni, Cüneyt Divrş hà dettu: "Attualmente ci sò circa 61.000 2010 macchine di custruzzione in u gruppu d'età di sette anni in u nostru paese. Mentre 7.700 2011 custruzzioni. machini sò stati vinduti in 11.250 è 2012 machini custruzzione in 10, in 12.500 Un numeru di vendita di circa 2012 hè previstu per l'annu, cù una crescita di XNUMX per centu. "Asperemu chì a nostra industria ghjunghje u più altu volume di vendita è fatturatu in a storia di a Turchia in XNUMX", disse.
L'IVA deve esse ridutta à 8% nantu à tutti l'equipaggiu di custruzzione
Dichjarà chì a Turchia hè u quartu più grande mercatu in Europa è u 11u più grande mercatu in u mondu in u settore di l'equipaggiu di custruzzione, Divriş hà dettu: "Turchia hà avutu a crescita più veloce in u mercatu di l'equipaggiu di custruzzione dopu a Cina è l'India per ottu anni. U futuru per a nostra industria hè apertu. "U settore di l'equipaggiu di custruzzione hè necessariu per tutti i travaglii chì mantenenu un paese à flotu, cum'è Trasfurmazione Urbana, Trasportu, Logistica, Energia, Infrastrutture è Superstrutture, è cuntinuemu a nostra strada cù questa cuscenza", disse. Enfatizendu chì i prughjetti previsti finu à u 2023 causanu una necessità urgente di 15.000 1 operatori annu è millaie di persunale qualificatu per a fabricazione, u serviziu è a vendita, Cüneyt Dİvri hà ancu toccu à i prublemi di u settore è hà dettu: "Comu sapete, in Macchinari. Document Strategy Sector, u tassu di TVA nantu à l'acquisti in affittu serà aumentatu di novu à 2011 per centu per incuragisce l'investimenti. " "Hè statu suggeritu chì sia ridutta à 1% è sta tarifa hè stata implementata per certi gruppi di materie prime in dicembre 8", ellu. disse. Cüneyt Divriş hà dettu: "Ancu se a riduzione di l'IVA à XNUMX per centu hà creatu un rinascimentu in u nostru settore, hà ancu purtatu alcuni prublemi. "A nostra dumanda hè di riduce l'IVA nantu à tutti l'equipaggiu di custruzzione à XNUMX per centu", disse.
L'investituri stranieri anu da esse incuraghjiti
Parlendu à a riunione, Rızanur Meral di l'Associazione di Distributori è Produttori di Macchine Stackable (İSDER) hà dichjaratu chì aspettanu chì u sustegnu à u settore di e macchine, chì hà un scopu di esportazione di 100 miliardi di dollari, continuà sempre più. Spartendu un incidente chì hà sperimentatu cù i participanti, Rızanur Meral hà dettu: "Avemu recentemente scontru cù una cumpagnia cinese. Sta cumpagnia, un fabricatore di pompa di cimentu, hà ricevutu un ordine per 1.200 unità da un statu. U numeru tutale di vendita di pompa di béton in Turchia hè 450 unità. "Se noi, cum'è i settori publicu è privatu, sustenemu l'imprese Tür, pudemu cunvince cumpagnie di scala mundiale à investisce in u nostru paese", disse.
L'accumulazione intellettuale di capitale deve esse assicurata
Parlendu à a riunione, Adnan Dalgakıran, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Macchine è Parti, hà ringraziatu u guvernu per un pacchettu cumpletu d'incentive è hà dettu: "Avemu dumandatu u sustegnu per anni, ma cù l'ultimu incentive ci hè statu dettu chì se a dumanda hè quì, a dumanda hè quì. "Ora hè u tempu per chì a parte innovativa di a nostra industria si mostra", disse. Nutendu chì grazie à i sforzi di l'industria turca finu à avà, avemu ghjuntu à a 17a più grande ecunumia in u mondu, Dalgakıran hà dettu: "U mira hè avà grande. In questu sensu, i nostri bisogni sò diffirenti. Avemu intrutu in un periodu in quale u mondu di l'affari si ri-analizà. Ùn avemu micca una idea chjara di cumu pudemu fà questu. Ma avemu da pensà à questu. "Comu pruduciamu prughjetti per risorse umane di megliu qualità, duvemu mette in ballu diversi pinsamenti nantu à questu tema", disse.

Fonte: Hürriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*