Sivas Concrete Traverse Factory hà iniziatu a produzzione

Sivas Concrete Traverse Factory, i fundamenti chì sò stati posti l'annu passatu cù a participazione di i ministri 2, cuminciaru a produzzione senza dì un annu. U sottusegretariu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u nostru compatriote Habib Soluk, pressendu u buttone per a produzzione di massa in a fabbrica, hà dettu: "Questa hè una facilità chì pò pruduce sopra a capacità mirata. Hè un investimentu piacevule per i nostri Sivas ", disse.

Sivas Modern Concrete Traverse Factory, chì i fundamenti sò stati posti in a nostra pruvincia cù u partenariatu di TCDD, Kolsan, Eser Beton, Italia Margaritelli è Osman Yıldırım, hà iniziatu a produzzione circa un annu fà. A prima pruduzzione di prova hè stata realizata cù successu in a ceremonia à a quale hà assistitu Habib Soluk, u sottusegretariu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione.

A fundazione di SİTAŞ (Sivas Travers İmalat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi), chì hè stata creata cù TCDD, filiali lucali è italiani, hè stata fundata da l'allora Ministru di i Trasporti Habib Soluk, l'ex Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, u guvernatore Ali Kolat, Generale TCDD. Manager Süleyman Karaman, unu di i partenarii di a cumpagnia, Direttore Generale di l'Italia Margeritelli, Direttore Diputatu Jacob Morettio, Presidente di TSO Osman Yıldırım, burocrati anziani è ferroviari sò stati licenziati circa un annu fà cù a participazione.

In a fabbrica, a custruzzione di quale hè stata cumpletata rapidamente è u puntu di pruduzzione hè stata ghjunta, a prima pruduzzione hè stata realizata inseme cù u sottusegretariu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Habib Soluk, u capu di strategia in u Ministeru di i Trasporti, Erol Yanar, cumpagnie di cumpagnie è altri participanti.

U cumpagnu di a Cumpagnia Osman Yıldırım, chì hà dimustratu u Sottosegretariu Habib Soluk è a delegazione accumpagnata intornu à a fabbrica è hà datu infurmazioni nantu à i travaglii, hà dichjaratu chì prestu cumincianu à a produzzione di massa di traverse è piglianu u so postu in u mercatu mundiale, è hà ringraziatu u Sottosegretariu Soluk, in nome di i so cumpagni è e persone di Sivas, per u so sustegnu da u stabilimentu di a fabbrica à questu ghjornu.

U sottusegretariu Habib Soluk, invece, hà dichjaratu chì hè piacevule chì a fabbrica, chì hè stata finita prima di 12 mesi, hè ghjunta à a fase di produzzione è hà dettu: "Questa hè una facilità chì pò pruduce sopra à a capacità mirata. Hè un investimentu piacevule per i nostri Sivas ", disse. Soluk hà ringraziatu ancu i partenarii di a cumpagnia chì mettenu a fabbrica in serviziu in pocu tempu è cuminciaru a produzzione.

A cumpagnia, chì a so fundazione hè stata pusata nantu à una superficie di 20 mila metri quadrati cù a cullaburazione di TCDD, KOLSAN, Eser Beton, Italian Margeritelli è Osman Yıldırım, esporterà in Siria, Iraq, Iran, Georgia, Azerbaijan, Algeria, Libia. è a Tunisia, è ancu i bisogni concreti di i dormitori di Turchia. I traverse di béton da esse prudutte in a Sivas Modern Traverse Factory, chì hè stata stabilita cù a participazione di TCDD è un cumpagnu lucale è talianu, sò previste per esse aduprate nantu à a linea di treni d'alta velocità Sivas-Ankara è altre rotte.

A fabbrica pruducerà 1 milione 39 mila 500 traversine di cimentu pre-stressatu à i standard internaziunali è u tassu lucale di pruduzzione serà almenu 97 per centu. Un sistema di produzzione tecnologica serà ancu utilizatu in a fabbrica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*