In l'ultimi 10 anni, una media di 135 chilometri di linee ferroviarie sò state custruite annu in Turchia.

Mentre chì una media di 1950 chilometri di ferrovia hè stata custruita ogni annu da l'anni 2000 à l'anni 18, sta media hà righjuntu 10 chilometri in l'ultimi 135 anni.
In l'ultimi 10 anni, una mobilizazione cumpleta hè stata iniziata in Turchia per custruì investimenti in ferrovie. Un prugressu significativu hè statu fattu in i studii iniziati da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. In questu cuntestu, Turchia hà cuminciatu à sperienze l'età d'oru di u trasportu.
In Turchia, da u 1952 à u principiu di l'anni 2000, una media di 18 chilometri di ferrovie sò stati custruiti ogni annu. Sta lunghezza di a ferrovia hà righjuntu 10 chilometri in l'ultimi 135 anni.
E linee di treni d'alta velocità sò state messe in serviziu trà Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya, è da u ghjornu chì hè stata aperta, quasi 7 milioni di citadini anu sperimentatu u piacè, u cunfortu è a cunvenzione di viaghjà in treni à alta velocità.
À a fine di l'annu prossimu, a linea YHT trà Ankara è Istanbul serà cumpletamente finita. À u listessu tempu, a so continuazione, Marmaray, hè ancu messu in serviziu.
Cusì, u trasportu ferroviariu ininterrottu trà l'Asia è l'Europa, da Pechino à Londra, hè rinvivitu cù Modern Silk Roads.

Fonte: GrowingTurkey

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*