A linea di metro finu à Dokuz Eylül Campus in İzmir pò passà per Şirinyer, micca Üçyol.

Binali Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à u puntu righjuntu in i prughjetti d'investimentu cù una presentazione chì hà fattu à l'Hotel Hilton Izmir à l'occasione di u 35u anniversariu di u "35 Izmir 1 Project", chì hà annunziatu in Izmir prima di l'elezzioni parlamentari generale l'annu passatu. Esprimendu chì, cum'è u Partitu AK, volenu fà un rapportu nantu à u serviziu chì anu furnitu à Izmir per 1 annu, Yıldırım hà dettu chì u travagliu nantu à u Passu di u Golfu è l'autostrade cuntinueghja, è chì u so scopu hè di compie i Tunnels di Konak à a fine di 2013.
Yıldırım hà annunziatu chì e linee Fahrettin Altay-Narlıdere è Şirinyer-Buca di u metro seranu custruite da elli cum'è un ministeru, è chì u travagliu serà iniziatu dopu a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. Dichjarà chì u travagliu fattu da a municipalità hà pigliatu assai tempu è chì e lagnanze di i citadini anu aumentatu postu chì i travaglii di custruzzione duravanu più, u Ministru Yıldırım hà dettu: "In cunsiderà questi, avemu passatu una lege l'annu passatu. metro; Hè un travagliu difficiule, caru è specializatu. Avemu dettu: "Se u guvernu lucale vole fà, ma s'ellu ùn pò micca, simu pronti à piglià a carica quì cum'è l'amministrazione centrale". Avemu fattu un tali arrangiamentu. In questu cuntestu, avemu prima fattu l'applicazione in Ankara. Avemu pigliatu u prugettu in trè linee è hà datu un tempu assai sfida. In cunfurmità cù a dumanda scritta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu decisu di custruisce e linee Fahrettin Altay-Narlıdere è Şirinyer-Buca.
Yıldırım hà ancu datu infurmazioni nantu à l'ultimi sviluppi in Egeray, realizati inseme da u Ministeru è u Metropolitanu, è hà nutatu chì a linea trà Aliağa-Cumaovası serà allargata à Bergama in u nordu è Selçuk in u sudu, in modu chì e duie zone culturali saranu. esse cumminati cù un sistema ferroviariu.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*