I test drive trà e stazioni İzmirspor è Hatay, a prima tappa di u Metro Üçyol-Üçkuyular, sò cuminciati.

I test drive senza passageri sò cuminciati trà e stazioni İzmirspor è Hatay, chì custituiscenu a prima tappa di u Metro Üçyol-Üçkuyular, in quale u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu hà dettu "pudemu apre di colpu" in un prugramma televisiu à u quale hà assistitu recentemente. A municipalità metropolitana, chì hà apertu a linea di metro Ege University Hospital-Bornova Evka 3 cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu in i mesi passati, hà iniziatu à mette i tocchi finali à sta linea, chì hà una lunghezza tutale di 1.5 chilometri. I funzionari di a municipalità anu dettu chì a prova in Bornova hà duratu 23 settimane, è i test drive in a linea di 1.5 chilometri trà e stazioni İzmirspor è Hatay determinanu i risultati ottenuti in i voli di prova senza passageri.
BAIKAL BAIKAL ATTACCATU
U lume hè apparsu nantu à a Linea di Metro Üçyol-Üçkuyular, chì a fundazione hè stata stabilita in u 2005 da u presidente di CHP, Deniz Baykal, ma i cuntratti sò stati terminati per u motivu chì l'imprese di l'imprenditori chì vincìu l'offerta ùn anu micca rispettatu e specificazioni. Dopu guasi 7 anni di travagliu di custruzzione, u countdown hà iniziatu per e stazioni İzmirspor è Hatay, chì copre 5.5 chilometri, se micca tutti, di a linea cù una lunghezza tutale di 1.5 chilometri.
SET ATTERRU IN U TUNNEL
U set di metro, chì hè statu scaricatu nantu à a linea a settimana passata, hà iniziatu i voli di andata andata trà İzmirspor è Hatay. I funzionari di a municipalità anu dichjaratu chì ogni tipu di travagliu in e stazioni è in u tunnel sò finiti, è u trenu hà iniziatu i voli senza passageri nantu à a linea. L'ufficiali anu dettu chì mentre u trenu si move nantu à a linea, hè verificatu s'ellu ci hè attritu trà u vagone è a stazione, in particulare in e stazioni, è chì i viaghji di prova cù i passageri cumincianu cù a fine di i viaghji di prova senza. passageri.
metro passu à passu
* A prima offerta hè stata fatta in marzu di u 2005. A cumpagnia Bayındır İnşaat hà vintu l'offerta per 90 milioni 898 milioni 248 mila TL.
* U 2 di ghjugnu di u 2005, Deniz Baykal hà iniziatu a terra cù u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım. A linea era prevista per esse cumpletata in 24 mesi, u 2 di ghjugnu di u 2007.
* U primu piccone hè statu battutu u 5 di lugliu di u 2005.
* U 14 di ferraghju 2006, a Municipalità Metropolitana hà avvistatu Bayındır İnşaat.
* L'offerta hè stata annullata in nuvembre 2006.
* U 23 di ghjennaghju di u 2007, l'offerta hè stata fatta per a seconda volta.
* Bozoğlu hà vintu l'offerta u 3 d'aprile di u 2007.
* A causa di l'obiezioni, u cuntrattu cù Bozoğlu puderia esse firmatu solu l'8 di maghju.
* U travagliu, chì duverebbe esse finitu u 31 d'ottobre di u 2008, hè statu ritardatu à ghjennaghju 15 cù una estensione di 2010 mesi.
* Tuttavia, quandu Bozoğlu İnşaat hà cessatu i travaglii, a municipalità hà ancu terminatu u cuntrattu cù sta cumpagnia u 2009 d'Aostu 13 è hà iniziatu u novu prucessu di licitazione.
* Decisendu di dividisce u prugettu è l'offerta, u 5 d'ottobre, u XNUMX d'ottobre, a municipalità metropolitana hè andata à l'offerta per e stazioni İzmirspor è Hatay, chì custituiscenu a prima fase.
* U travagliu hè statu pigliatu da a Cumpagnia ÖZTAŞ.
* Un periodu di 510 ghjorni hè previstu per a fine di u travagliu. Ma cù l'estensione di u tempu datu, hè ghjuntu finu à quì.

Fonte: New Century

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*