A linea Ankara-Afyonkarahisar YHT da esse cumpletata in trè anni

A custruzzione di a seccione Ankara-Afyonkarahisar di u Trenu d'Alta Velocità principia, a cerimonia di firma di u cuntrattu di a custruzzione di l'infrastruttura si terrà dumani, si terrà à a Direzzione Generale di TCDD à 10.00:XNUMX dumani cù a participazione. di u Ministru di l'Isteria, Veysel Eroğlu. A linea hè prevista per esse cumpletata in trè anni.
Sicondu a dichjarazione fatta da TCDD è intitulata "Train Heads Vers İzmir", Ankara-İzmir YHT Project hè custituitu da e tappe Ankara-(Polatlı)-Afyonkarahisar, Afyonkarahisar-Uşak è Uşak-Manisa-İzmir. U prugettu serà cumpletu in 1080 ghjorni (3 anni). Cù u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu à 3,5 miliardi di lire, hè destinatu à trasportà 6 milioni di passageri annu. A durata tutale di u Prughjettu hè di 624 chilometri è u tempu di viaghju trà Ankara è Izmir serà di 3 ore è 30 minuti.
A sezione Ankara - (Polatlı) - Afyonkarahisar, induve u cuntrattu di custruzzione di l'infrastruttura serà firmatu, serà di 167 chilometri. A linea YHT esistente, chì partirà da u chilometru 120 di a strada Ankara-Konya, riducerà u tempu di viaghju trà Ankara è Afyonkarahisar à una ora è mezza. In fatti, a vitezza ghjunghjerà à 250 chilomitri à l'ora, ci saranu 8 tunnelli cù una lunghezza di 11 metri, è seranu custruiti 16 viadutti.
Mentre l'offerta per a custruzzione di a fase Afyonkarahisar-Uşak di u Prughjettu Ankara-İzmir YHT hè stata fatta in 2012, i travaglii di revisione riguardanti i prughjetti di implementazione di a fase Uşak-Manisa-İzmir continuanu.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*