U "toru" persisteva in l'offerta di u Metro d'Ankara!

L'alone hè statu superatu da a CAF spagnola. CAF, chì hà fattu a seconda megliu offerta cù 322 milioni d'euros in l'offerta datu da u CRS Zhuzhou cinese cù l'offerta più bassa di 321.8 milioni di dollari, hà presentatu una lagnanza à l'Autorità di Acquistu Pùblicu per motivi di "prezzu estremamente bassu" dopu à l'offerta. .
Ankara - L'offerta di vagone di u metro, chì era prevista per esse cunclusa per circa 4 mesi, ma ùn hè mai stata annunziata, hè stata appiccicata cù i spagnoli sta volta. Hè statu amparatu chì a CAF spagnola, chì hà fattu a seconda megliu offerta in l'offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti per cumprà 324 set di veiculi di metro per u Metro d'Ankara, hà presentatu una denuncia à l'Autorità di Acquistu Pùblicu è dunque u prucessu di licitazione hè stata fermata. .
L'offerta di i veiculi / vagoni di metro, chì hà criatu una grande eccitazione in u settore industriale in Turchia, hè stata tenuta u 324 di marzu, quandu u Ministeru hà impostu una cundizione di l'industria domestica di 51 per centu in a produzzione di 5 setti di vagoni. Trè offerte sò state presentate per l'offerta, cù a royalty più bassa di $ 3 milioni da a cumpagnia cinese CSR Zhuzhou. U sicondu offerente era u CAF spagnolu cù 322 milioni d'euros, è u Sudcoreanu Rotem, chì era u più citatu in l'offerta, hà dumandatu u prezzu più altu cù 321.8 milioni di dollari. L'offerta era prevista per esse attribuita à l'offerente più bassu, a CSR cinese. In ogni casu, postu chì u CAS spagnolu s'hè oppostu à l'offerta, u risultatu aspittàrà a decisione di u Cunsigliu di Acquisti Pùblicu per un tempu.
L'appellu di u CAS hè in esame
Quandu u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà dettu à a riunione di l'Assemblea di l'ASO chì hà assistitu u ghjornu precedente, "Questa offerta era finita per noi, ma u GCC esamineghja una denuncia, aspittemu u so risultatu", è l'ochji sò stati girati. à u GCC. Sicondu i registri ufficiali di u GCC, u CAS spagnolu hà presentatu una denuncia contr'à l'istituzione u 31 di maghju è hà firmatu u prucessu di licitazione. L'inchiesta in quantu à l'applicazione di a cumpagnia spagnola, chì hà presentatu una lagnanza d'obiezione, depositendu 4 mila lire à l'istituzione ligata à l'offerta, hè sempre in corso.
Mentre era statu dichjaratu chì l'obiezione di u CAS spagnolu era ligata à u prezzu estremamente bassu, l'istituzione avia determinatu un prezzu limitu superiore di 1 billion 39 million 736 mila 250 lire per l'offerta. Chinese CSR Zhuzhou hà datu un prezzu di 322 milioni di dollari, 688 milioni di lire secondu u scambiu di quellu ghjornu.
324 setti di carri seranu acquistati
Mentre l'offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti per cumprà 324 serie di veiculi di metro per a Metro d'Ankara duverà esse tenuta u 14 di ferraghju, a data hè stata posposta à u 5 di marzu. In a specificazione di l'offerta, a cundizione di "75% di cuntribuzione di l'industria domestica" hè stata stipulata per 30 sette di veiculi è era previstu chì a consegna serà consegnata in 14 mesi, dopu in 20 mesi cù un periodu allargatu. Stu passu di u ministeru, chì vulia "249 per centu di cuntribuzione domestica" in i restanti 51 veiculi, hà criatu una grande eccitazione cù i cumenti chì creà una nova mossa industriale in Turchia in i veiculi di u sistema di metro è di ferrovia.
Ancu s'è 5-9 cumpagnie anu ricivutu specificazioni per l'offerta tenuta u 10 di marzu, 3 offerte sò state presentate per l'offerta. Dopu chì u cumplimentu di e specificazioni tecniche hè statu determinatu, l'offerta di prezzu di 3 cumpagnie sò state aperte in u stessu ghjornu, CSR Chinese Zhuzhou 391 milioni 230 mila dollari (688.6 milioni TL), spagnolu CAF 321 milioni 829 mila 200 euro (753 milioni TL) è Sud. Korean Rotem 511 million 140 mila 294. Hà datu un prezzu di $ 899.6 million.
Consegna 20 mesi dopu a firma di u cuntrattu
Sicondu e specificazioni di l'offerta, a cumpagnia chì intraprenderà u travagliu cumminciarà a prima consegna in lotti di veiculi 20 15 mesi dopu a firma di u cuntrattu. Tutti i veiculi saranu consegnati in 39 mesi. Almenu 75 per centu di cuntribuzione domestica hè prevista in i primi 30 di i veiculi di metro, mentre chì a tarifa di cuntribuzione domestica serà di 51 per centu in a parte restante. U primu tempu di consegna di i veiculi ghjunghjerà à a fine di e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent. A data quandu i metro di Ankara cumincianu à operare hè a fine di u 2013.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*