Servirà cum'è trasferimentu à a Stazione Suburbana İZBAN Hilal cum'è Halkapınar

Mentre a linea Izmir Suburban System-İZBAN, chì hè u più grande prughjettu di trasportu publicu in a storia di a Republica, opera ininterrottamente per più di un annu, a strutturazione di a linea per i bisogni di novu sviluppu cuntinueghja.
In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cunclusu l'offerta per a custruzzione di una stazione di trasferimentu à Hilal è un passaghju di l'autostrada à Kahramanlar Akıncılar, è hà firmatu un cuntrattu è consegnatu u situ. Cù a stazione di trasferimentu di Hilal da esse custruita in questu cuntestu, una seconda stazione di trasferimentu serà furnita à i passageri di İZBAN è di Metro. Questu accurtà u tempu di viaghju. Grazie à una nova stazione di trasferimentu suburbana chì serà integrata in a Stazione di Metro Hilal, a densità di passageri sperimentata per via di l'intersezzione di İZBAN è Metro à a Stazione di Trasferimentu di Halkapınar serà assai ridotta.
Dopu à u novu arrangiamentu, induve a Stazione Suburbana di Hilal servirà cum'è un trasferimentu cum'è Halkapınar, i passageri chì arrivanu in metro da a direzzione Üçyol ùn anu micca bisognu di entre in Alsancak per trasferisce in a direzzione di Menderes cù İZBAN. I passageri chì venenu da a direzzione di Menderes puderanu ancu andà in Üçyol trasfirendu à u metro cù a stazione di trasferimentu Hilal senza entre in Alsancak. A stazione di trasferimentu chì serà custruita da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hilal furnisce un sollievu significativu in u sistema ferroviariu.
NOVA AUTOSTRADA SOTTOSTRADA per Eroi
Per d 'altra banda, un passaghju di l'autostrada serà custruitu à u puntu induve si trova u passaghju à livellu Kahramanlar-Akincilar, chì era prima chjusu per a sicurità è a sicurità di i citadini in u scopu di u Sistema Suburbanu Izmir. I veiculi è i citadini chì vivenu in a zona utilizanu stu passaghju sottu per attraversà. I travaglii di custruzzione in questi dui investimenti impurtanti di a Municipalità Metropolitana di Izmir seranu finiti in 300 ghjorni.

Fonte : Giurnale biancu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*