U TRANSPORTU FERROVIARI hè APERTURA À U SETTORE PRIVATU

U Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan hà dettu: "Apremu u trasportu ferroviariu à u settore privatu, cù e ferrovie chì sò a pruprietà di u statu stessu. bona furtuna. Venite à creà a vostra propria cumpagnia, trasportu più prezzu. Pigliate l'occasione ", disse.
Dichjarà chì facenu ancu un travagliu assai impurtante in a logistica, Çağlayan hà dettu: "Custruiremu 2023 mila chilometri di novi ferrovie finu à u 10, rivisioneremu e ferrovie esistenti è 110 miliardi di dollari seranu spesi solu per questu. Turchia investirà 130 miliardi di dollari per l'energia. Fendu cusì, Turchia custruirà dui di i 10 porti più grandi di u mondu è li trasformerà in un hub. "Riduceremu i costi di logistica in u vostru cummerciu. Avemu ghjuntu à un accordu cù u Ministru di i Trasporti. U Ministru Çağlayan hà dettu:
"L'aghju dumandatu. "E nostre cumpagnie si lamentanu giustamente di e spese di trasportu. À questu puntu, cum'è TCDD, fate un prezzu speciale per u trasportu domesticu, è cù questu prezzu, purtemu u trasportu ferroviariu in un sistema chì aumenterà a competitività di e nostre cumpagnie. Avemu ghjuntu à un accordu verbale cù Mr. Avà, i nostri sottusecretarii si riuniscenu in un ghjornu o dui è TCDD vi purterà una tale facilità cù l'ordine di u ministru. Facemu un altru travagliu impurtante. Avemu apre u trasportu ferroviariu à u settore privatu, cù e ferrovie chì sò a pruprietà di u statu, bona furtuna. Venite à creà a vostra propria cumpagnia, trasportu più prezzu. Pigliate l'oppurtunità. Avemu ancu inclusu un altru dettagliu impurtante in quantu à questu in u Sistema di Incentivi. Fornemu ancu un supportu di a 5a regione à l'investimenti impegnati in trasportu di merci è passeggeri in ferrovia è marittima ".
In u so discorsu, Hisarcıklıoğlu hà dichjaratu chì i cunsultanti cummerciale anu cambiatu a so mente cù i cuntributi di u Ministru Çağlayan è hà dettu chì l'affari sò soddisfatti di stu cambiamentu di mentalità. Dichjarà chì u duminiu di DEİK ùn hè micca solu l'esportazioni, l'investimenti stranieri, l'attrazione di investimenti, l'esportazioni bancarie è di servizii sò ancu in u scopu di DEİK, Hisarcıklıoğlu hà nutatu chì u Ministeru di l'Ecunumia riorganizatu hè ancu in u campu d'interessu di DEİK.
Dichjarà chì DEİK significa Turchia cù i so 38 stabilimenti fundatori, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Mentre DEİK copre i grandi, include ancu e piccule istituzioni in Anatolia. Cum'è DEİK, cuntinuemu à fà a nostra parte per ghjunghje à u scopu di 2023. Agiscemu inseme cù i cunsiglieri cummerciale in questu sensu. Se pudemu ancu aumentà sta cooperazione, pudemu ghjunghje à i nostri scopi prima di u 2023 ".
Hisarcıklıoğlu hà enfatizatu chì a creazione di a diaspora turca hè estremamente impurtante per l'efficacità di a Turchia à l'esteru è chì i beneficii di a diaspora creata in Francia durante u chjamatu prughjettu di u genocidiu sò stati vistu assai chjaramente, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Dumandu à u nostru Ministru d'invità l'affari turchi in i paesi chì visita è i nostri cunsiglieri cummerciale à diventà membri di a diaspora turca. Avemu bisognu di aumentà i nostri numeri. U Ministeru hè propiu, ma avemu da fà sottu à un tettu istituziunale. Cum'è DEİK, simu pronti à esse stu tettu. Se avemu successu in questu sensu, Turchia serà successu ".
Dichjarà chì u cummerciu cù i Stati Uniti hè indispensabile per a Turchia, chì vole diventà una di e 10 più grandi ecunumie in u mondu, Hisarcıklıoğlu hà dettu chì a marca di i prudutti lucali deve esse datu impurtanza, è chì Denizlili Hacı Şerif Confectioner a marca da una piccula buttrega è vende. i prudutti à 11 paesi hè u megliu esempiu di questu.
Enfatizendu chì cum'è TOBB, cuntribuiscenu à l'ecunumia mudernizzandu e porte doganali, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Facemu più di 40 per centu di u nostru cummerciu esteru cù e porte doganali terrestri. U cooldown hè statu dimezzatu. U benefiziu di a mità di u tempu d'attesa per u settore privatu turcu in un annu hè di 410 milioni di dollari. TOBB faci solu questu. L'investimentu chì avemu fattu in queste porte hè di 286 milioni di lire, u prufittu di u settore privatu hè di 410 milioni di dollari, è u prufittu di u statu hè di 150 milioni di lire da questa attività. "Questu hè un serviziu impurtante per stu paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*