In u scopu di u pianu d'azzione rivisionatu di u GAP, a reta ferroviaria serà allargata à a Porta di u Cunfini di Habur.

In u scopu di u pianu d'azzione rivedutu di u Prughjettu di l'Anatolia Sud-Est, a reta ferroviaria serà allargata à a Porta di u Cunfini di Habur. Cusì, hè destinatu à aumentà ancu u voluminu di u cummerciu esteru cù l'Iraq, chì hè diventatu a seconda più grande porta di esportazione di Turchia. U Ministeru di u Sviluppu è u Ministeru di i Trasporti agiscenu cumunu nantu à sta questione.
Un novu passu hè fattu per aumentà u cummerciu cù l'Iraq, chì si trova in u sicondu postu in l'esportazioni di Turchia. A questione di allargà a rete ferroviaria naziunale à Habur hè statu discutitu. U Pianu d'Azzione di u Prughjettu di l'Anatolia Sud-Est (GAP) serà rivisu è a reta ferroviaria serà allargata. U Ministeru di u Sviluppu pissà à a porta di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni in u scopu di l'aumentu di u cummerciu cù i paesi vicini. Dopu l'accettazione di u prugettu, e merchenzie caricate nantu à u trenu da Istanbul Haydarpaşa ponu esse mandate per ferrovia à a Porta di a Frontera di Habur. Apuntendu chì ùn ci hè micca un prublema di risorsa in quantu à a fine di u prugettu, un anzianu ufficiale di l'ecunumia hà dettu chì cù a fine di u travagliu, l'esportazioni da Turchia à l'Iraq duppianu. U voluminu di u cummerciu esteru cù l'Iraq, chì hè u sicondu paese à quale Turchia esporta u più dopu a Germania, cresce ghjornu per ghjornu.
In più di a nova strada ferroviaria, i prughjetti di treni à alta velocità implementati trà e diverse cità di Turchia in u scopu di u Pianu d'Azione GAP seranu ancu enfatizzati. In questu cuntestu, una linea di treni à alta velocità serà custruita per a prima volta trà Diyarbakır è Şanlıurfa. Nutendu chì u travagliu di u prughjettu di studiu di u Ministeru di u Trasportu cuntinua, i fonti di u Ministeru di u Sviluppu hà dettu chì u trenu d'alta velocità servirà trà tutte e pruvince GAP in u tempu. In più di a cunnessione di a rete ferroviaria, un novu travagliu di l'autostrada chì cunnetta a Regione di l'Anatolia Sud-Est è a Regione di u Mari Neru hè focu annantu. Sicondu l'infurmazioni ottenute, un pruduttu pruduttu in u GAP cù una cunnessione nord-sud serà trasportatu à u portu di u Mari Neru per autostrada.
Cevdet Yılmaz, Ministru di u Sviluppu, chì hè rispunsevule per u GAP, hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di piglià u GAP più in più è chì anu rivisu u Pianu d'Azione GAP in questu cuntestu. Sicondu l'infurmazioni furnite da u Ministru Yılmaz, a parte di l'investimenti in a regione GAP in u bilanciu cintrali hè cresciutu da 7 per centu à 14 per centu dopu i studii realizati in u scopu di u pianu. U tassu generale di realizazione di u GAP, chì era di 2007 per centu in u 62,2, hà righjuntu 4 per centu in 86 anni. Dichjarà chì l'area aperta per l'irrigazione in a regione hà righjuntu 370 mila 418 ettari, Yılmaz hà dettu chì a custruzzione di i principali canali chì serviranu una zona di 498 mila 728 ettari hè stata iniziata è a maiò parte di elli sò in u stadiu di cumpletu. à a fine di u 2012.
In u so discorsu à a fine di a Riunione di Revisione di u Pianu d'Azione GAP tenuta in Diyarbakır, u Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz hà dettu chì a riunione hè stata estremamente produtiva. Dichjarà chì cù u pianu d'azzione in u 2008, un grande attaccu d'investimentu hà iniziatu in queste regioni è l'investimenti anu guadagnatu momentu, Yılmaz hà nutatu chì sò u guvernu chì hè sempre in terra, micca sedutu in Ankara. Dichjarà chì anu furmatu è implementatu e so pulitiche cù a participazione è a cuntribuzione di tutti l'attori è di i partiti cunnessi cù un approcciu participativu, Yılmaz hà dettu: "In u novu periodu, continueremu cù un approcciu di sviluppu orientatu à l'omu chì mette in risaltu più qualificatu, inclusivu. è più persone. A regione ùn hè micca veramente una regione ordinaria. Vulemu; Chì sta regione ripiglià a so superiorità da a storia, soprattuttu in e cundizioni di u XXI seculu. Ch'ella sia torna una stella brillanti ". disse.

Surghjente: http://www.lojisturk.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*