Serà nantu à u sistema ferroviariu è u trenu d'alta velocità in u 3u aeroportu da esse custruitu in Istanbul

I dettagli di u 2023u aeroportu in Istanbul, unu di i prughjetti 3 di u Primu Ministru Tayyip Erdoğan, sò stati rivelati.
In u risultatu di u travagliu di cinque mesi di a Municipalità Metropolitana, hè statu decisu di stabilisce l'aeroportu nantu à a costa di u Mari Neru. L'aeroportu, chì era inizialmente pensatu per avè una capacità di 100 milioni di passageri, hè statu aumentatu à 120 milioni nantu à l'urdinazioni di u Primu Ministru. L'aeroportu, chì serà custruitu nantu à una superficie di 3.500 ettari à a junzione di e strade Arnavutköy-Göktürk-Çatalca, averà 6 piste. L'aeroportu, chì a so struttura esterna serà inspirata da u mutivu islamicu-ottomanu di a Moschea Selimiye in Edirne, hè destinatu à esse cumpletu in u stessu tempu cù u 3u ponte.
Novu aeroportu; Sarà custituitu da 5 strutture impurtanti cumpresi l'edificiu di a terminal, piste, stazione di trasferimentu, facilità di riparazione, hangar è facilità di trasportu aereu. L'aeroportu, chì serà custituitu da un edifiziu di 350 piani cù un mezzanine è una zona d'usu di 1500 m x 6 m, serà integratu cù u 3u Ponte è l'Autostrada di Marmara Nord. L'offerta per l'aeroportu, chì hè previstu per esse custruitu cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, si ferà prima di a fine di u 2013. L'aeroportu, chì hà da creà impieghi per 100 mila persone durante a so custruzzione, serà visibile da u spaziu cù a so forma distintiva. U novu aeroportu serà unu di i più moderni è più grandi aeroporti in u mondu cù a so infrastruttura, trasportu, passageri è capacità di carica. U fattore più impurtante per stabilisce un aeroportu cusì grande hè di prumove u rolu di Istanbul in u mercatu di l'aviazione internaziunale è di fà un centru regiunale per u Mediu Oriente, l'Europa è l'Africa di u Nordu.
Sicondu a notizia di Yasin Kılıç da Zaman, ci sò attualmente dui aeroporti in Istanbul: Atatürk in Yeşilköy è Sabiha Gökçen in Kurtköy. Da u 2, a capacità annuale di passageru hè di 2011 milioni di persone, cumprese l'Atatürk Airport 37 milioni è l'Aeroportu Sabiha Gökçen 13 milioni. L'Atatürk Airport opera sopra a so capacità, è Sabiha Gökçen opera sottu a so capacità attuale. Un novu aeroportu hè previstu per esse custruitu perchè l'Atatürk Airport hà superatu a so capacità è ùn pò più risponde à i bisogni.
U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Dr. trà u 2 di lugliu è u 3 di nuvembre 1 per e 12 novi cità è u 2011u aeroportu previstu per esse stabilitu in Istanbul. Un squadra di travagliu hè stata creata sottu a gestione di Kadir Topbaş, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Vural è u Direttore è u Cunsigliu di u Presidente İbrahim Baz di u Centru Metropolitanu di Pianificazione è Disegnu Urbanu (IMP) di Istanbul, cù a cooperazione è u sustegnu finanziariu di BİMTAŞ. Questa squadra, composta da pianificazione urbana, cuncepimentu urbanu, architettura, architettura di u paisaghju, geografia, geologia, scienze suciali è discipline di cuncepimentu assistitu da computer (animazione), hè presieduta da u Urban Planner è l'Architettu Urban Green Global Manager Sidney Rasekh (AIA) è Project. Coordinatore Generale Assoc. Dr. Gürcan Büyüksalih è u Coordinatore Architetturale Dr. Hà travagliatu sottu à l'assistente di Gülhan Benli. In u risultatu di i studii, u locu è e caratteristiche di l'aeroportu previstu per esse custruitu in Istanbul sò stati determinati. I fatturi più impurtanti in a custruzzione di u novu aeroportu previstu per esse custruitu in Tayakadin in i cunfini di Arnavutköy in questa regione sò u 3u ponte è l'Autostrada Marmara di u Nordu. A decisione di trasportu più impurtante in a regione hè a strada di cunnessione chì hè prevista per esse cunnessa à u 3u ponte. Questa autostrada passa per u sudu di l'area di u prugettu. Inoltre, ci hè una junzione autostradale in l'area di u prugettu chì hè prevista per esse cunnessa à sta strada. Sta strada, chjamata Autostrada di Marmara di u Nordu, principia à a junzione di l'Autostrada TEM in Kınalı, à a fruntiera occidentale di Istanbul. Cuntinueghja da a zona di i minieri di carbone è attraversa u Bosforu cù un ponte sospesu. Dopu, passa per a Località Paşaköy è ghjunghje à l'incrocio stradale Izmir intornu à Gebze. Garipçe è Poyrazköy sò i punti principali di cunnessione di u 3u ponte intornu à u Bosforu. L'aeroportu serà circundatu da una nova cità pruposta cù una populazione massima di un milione.
CHE SUCCEDE À U NOVU AEROPORTU ?
Serà stabilitu nantu à una superficie tutale di 5 ettari cù una dimensione di 7 km x 3 km.
Ci sarà 1.100 ettari di zona industriale è cummerciale high-tech cunnessa à l'aeroportu.
I percorsi di volu seranu posizionati per minimizzà u sonu.
L'edificiu terminal hè statu cuncepitu cum'è un edifiziu verde.
L'usu di buste di vetru furnisce a penetrazione massima di a luce di u ghjornu in u mità di l'edificiu terminal, riducendu a necessità di illuminazione artificiale.
L'edificiu terminale serà un "edificiu intelligente" chì usa l'electricità à u livellu massimu per minimizzà l'usu di l'electricità.
I bisogni di l'electricità è di u riscaldamentu seranu soddisfatti da l'unità di riscaldamentu cintrali è di generazione di energia, utilizendu a maiò parte di a basura prodotta da l'aeroportu.
L'aeroportu duverà 5 strutture impurtanti; edifiziu terminal, piste, stazione di trasferimentu, strutture di riparazione è hangar è facilità di trasportu aereu.
Ci sarà un edifiziu di 350 piani cù un mezzanine, cù una superficie utile di 1.500 mx 6 m, un totale di 4 terminali, un arrivu à livellu bassu è un livellu di decollo di u sicondu livellu, mezzanine per l'usu di l'autorità è gestione.
Ci sarà un grande stabilimentu cummerciale, alberghi 3 stelle à i 5 piani superiori, edifici di l'uffizii cummerciale, fiera cummerciale.
Una "zona ecunomica speciale" serà stabilita per e transazzioni finanziarii è cummerciale internaziunali.
Serà cuncepitu in una manera aerodinamica chì minimizzarà a velocità di u ventu.
Tuttu u tessulu esternu serà cupertu di tela galvanica, induve l'electricità serà scontru è agisce cum'è un colector solare.
Ci sarà un totale di 3,5 piste, 4 piste parallele à u Mari Neru è 4 piste perpendiculari à u Mari Neru, cù una lunghezza di 2-6 km, adattate per l'atterrissimu è u decollo di i jumbo-jet di l'aeroportu.
I percorsi di volu seranu posizionati per impediscenu di volà direttamente sopra a cità pruposta.
U terminal serà cunnessu à Taksim via u sistema ferroviariu. Stu sistema ferroviariu serà passatu per a strada di a vechja linea ferroviaria. U trasportu serà furnitu da tutte e regioni di Istanbul via trasportu publicu. Pudete ghjunghje à l'aeroportu da Taksim in 15 minuti.
U trenu d'alta velocità finisce à a stazione di trasferimentu in l'aeroportu. Inoltre, a stazione di trasferimentu averà u Metro di l'Aeroportu, u sistema ferroviariu chì furnisce a terza traversata da u Bosforu, HavaRay, linee d'autobus chì culliganu cù u centru di a cità è un parcheghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*