Tram Konya Quasi Sauna

vecchiu tram in konya
vecchiu tram in konya

L'incubo di tram hè tornatu cum'è e tampiratura si facenu sente. Trams quasi agisce cum'è una sauna, cum'è a temperatura righjunghji 33-35 gradi fora è si sentenu à 40 gradi in u tram.
L'aumentu di a temperatura di ghjugnu creanu un clima swelling in Konya. Mentre a temperatura sweltering di 33 gradi durante u ghjornu si trasforma in una prova per u citadinu, sta prova aumenta ancu di più in i veiculi di trasportu publicu. Trams sò l'indirizzu di a prova in u trasportu publicu. U tram, chì si rompe constantemente durante l'annu, ferma nantu à a strada durante i taglii di energia, è i so servizii sò interrotti in accidenti, quasi cum'è una sauna per Konyalı in l'estiu. A tampiratura, chì hè 33-35 gradi fora, ghjunghje sin'à 40 gradi in u tram. A causa di l'aumentu di a temperatura da l'ora di a matina, i citadini preferiscenu andà in piedi invece di pusà nantu à i sedi. U fattu chì ùn ci hè micca abbastanza aria chì vene da i finestri è u tettu aumenta ancu a prova. In particulare l'anziani è i zitelli sò assai incunificate cù sta situazione. I citadini cù malatie cardiache è diabete sò in difficultà nantu à a strada di 40 minuti da u campus à Alaeddin. I zitelli, invece, volenu esce da u tram u più prestu pussibule in u calore sweltering. Mentre sta situazione porta in mente a canzona « Çile rossignol suffrente », face rivolta i citadini. I citadini chì reagiscenu à u caldu affucatu nantu à i tramvii anu dichjaratu chì viaghjà in tram si trasforma in una prova. Dichjarà chì i tramvii esistenti ùn portanu micca u pesu di a cità, certi citadini anu dettu ch'elli avianu da aduprà i tramvii per u trasportu urbanu, ma chì a municipalità hà da mudernizà i tram. Esprimendu ch'elli ùn volenu soffre di u caldu stu veranu, i citadini chjamanu l'autorità per risolve u prublema.

In fronte di sti critichi da i citadini, a Municipalità Metropolitana di Konya hà annunziatu u 12 d'aprile di u 2012 chì avia cuminciatu à travaglià per installà sistemi di climatizazione in tutti i tramvii chì servenu in u trasportu urbanu. Malgradu a dichjarazione fatta nantu à u sughjettu chì l'offerta hè stata finita, u fattu chì l'aria condizionata ùn sò micca stallati in questi ghjorni quandu l'estiu hè evidenti hè sempre scontru cù una reazione. Per d 'altra banda, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Konya, Haşmet Okur, in u so discorsu à l'Assemblea Pruvinciale, hà dichjaratu chì i piani d'investimentu di u 2012 includenu u rinnuvamentu di u sistema ferroviariu è di i tramvii in Konya, è hà dichjaratu chì novi tramvii cumincianu à esse utilizati. quist'annu, ma nisun travagliu hè statu fattu nantu à novi tramvii.

Presidente di a Càmera di l'ingegneri meccanichi Assoc. Dr. Mete Kalyoncu hà dettu chì i tramvii anu finitu a so vita tecnologica è a so vita ecunomica. Kalyoncu hà dichjaratu chì i tramvii, chì anu lasciatu una mità di seculu, deve esse usatu in a periferia per scopi nostalgichi, è i sistemi ferroviari muderni di u centru di a cità deve esse custruitu. "A Turchia hà avà cuminciatu à pruduce i so propri tram", disse Kalyoncu, aghjustendu: "Hè una situazione negativa chì Konya usa sempre tramvii di fabricazione tedesca di 1976 in un tali ambiente. I Trams anu da esse rinnuvati senza dannu à i citadini è dannu l'ecunumia di Konya. "Ùn ci hè nunda di tortu à a ghjente in u calore di l'estiu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*