Per a Riabilitazione di a Linea Suburbana di Marmaray Halkalı A demolizione principia nantu à a linea Gebze

marmara
marmara

A riabilitazione di a linea suburbana hà iniziatu in u scopu di Marmaray, un prughjettu di trasportu gigante chì farà respira à Istanbul. Halkalı62 edifici, 200 stazioni è 60 porte seranu demoliti longu a linea di 300 chilometri à Gebze.

HalkalıMarmaray, chì hè basatu annantu à a migliione di u sistema ferroviariu suburbanu in Istanbul da Istanbul à Gebze è a custruzzione di a Traversa di a Ferrovia di Bosphorus Tube, cuntinueghja rapidamente. In u scopu di u prughjettu, a riabilitazione di e linee suburbane hè iniziata. In a prima tappa, 22 edifici, 46 stazioni, 11 passaggi autostradali, 5 passaggi autostradali, 8 ponti di attraversamentu di fiumi, 7 passaggi pedonali è 11 passaggi pedonali seranu demoliti. Linea di 5 chilometri trà Gebze è Pendik.

Gebze-Halkalı Mehmet Ali Bulut, Direttore Generale di MTKA Construction Demolition and Debris Removal Services Company, chì hà intrapresu a prima tappa di u travagliu di demolizione fendu un accordu cù a cumpagnia spagnola chì hà vintu l'offerta per a migliurà di e linee suburbane trà

Serà distruttu da u diver cù i passaghji

Bulut hà dettu: "Avemu intrapresu u travagliu di demolizione di a prima fase da Gebze à Pendik, è simu impegnati in l'altri fasi 3. A demolizione di a prima fase serà cumpletata in 4 mesi. U tagliu di Diver serà fattu in a demolizione di uni pochi di ponti chì attraversanu u fiume. Cunsiderendu tutte e tappe, partendu da Gebze HalkalıCirca 62 edifici seranu demoliti, cumprese residenze abbandonate longu a linea di 200 chilometri chì porta à Istanbul, edifici chì sò stati espropriati perchè custituiscenu un ostaculu à a nova linea di treni, strutture di stazione è hangar di mantenimentu di treni. 60 stazioni, 30 passaggi autostradali, 40 passaggi autostradali, 75 passaggi pedonali, 35 passaggi pedonali, 30 ponti di traversata di fiumi è 90 canali di attraversamentu di l'acqua seranu eliminati.

U flussu di u trafficu ùn serà micca interrottu

Dichjarà chì anu parlatu cù l'unità pertinenti per regulà u flussu di trafficu durante a demolizione, Bulut hà dettu: "Ci sò 5 passaggi autostradali chì saranu demoliti in primu locu. Ùn hè micca pussibule di chjude tutti à u trafficu à u stessu tempu. Sarà demolitu unu à unu per chì a ghjente ùn sia vittima. Unu di elli serà chjusu à u trafficu è demolitu, un novu serà custruitu, è dopu l'altru serà demolitu ", disse. – STELLA