A stazione di metrobus Mecidiyeköy hè stata riurganizata

L'accessu à a stazione di metrobus Mecidiyeköy serà fattu da u passaghju pedonale esistente trà u 18 di ghjugnu è u 18 di lugliu per via di i novi travaglii di arrangiamentu.
In u scopu di u prugettu, l'integrazione serà assicurata trà u novu passaghju pedonale di 8 metri di larghezza chì deve esse custruitu sottu u passaghju esistente è u Centru di Trasferimentu-Stazione Metrobus-Stazione Metro. Inoltre, i traversi, chì sò una situazione difficiuli per i pedoni per via di u Viaduct Mecidiyeköy è e strade di veiculi in a regione, diventeranu senza interruzzione.
Inoltre, un ascensore serà piazzatu in u passaghju pedonale per i citadini disabili. Per risponde à l'intensa dumanda di pedoni in a Stazione Metrobus Mecidiyeköy, eccettu per a scala pedonale esistente di 4 metri; Saranno fabbricate 2 scale mobili, una per la discesa e una per l'uscita. Trà a stazione di Metrobus è u passaghju sotterraneo di a Cunnessione Metro, sia un ascensore servirà è 2 scale mobili più seranu piazzate. Tutte e grandi uscite di u passaghju sottumessu anu ancu scale mobili.
Sottu u passaghju pedonale esistente versu a stazione di metro di Mecidiyeköy, a cunnessione di u passaghju sotterraneo di 8 metri di larghezza, chì hè in costruzione, aumenterà u cunfortu di i pedoni è risponde à una alta dumanda cù camini mobili.

Fonte: Focus News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*