U Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà ricevutu un briefing in u situ di custruzzione di a linea ferroviaria Arifiye-Karasu.

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì anu realizatu u prughjettu di cunnessione Sakarya à Izmit, chì era pianificatu da l'Ottomani in l'anni 1830, via a linea ferroviaria Arifiye-Karasu.
In una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu à u briefing, Yıldırım hà dichjaratu chì a linea ferroviaria hè lunga 55 chilometri è doppia è hà dettu: "Hè una linea assai impurtante chì include ancu a cunnessione di 3 OIZ in a strada in a regione. Da induve vene a so impurtanza - cunnetta u Mari Neru à u più grande bacinu prudutore di Turchia, cum'è Sakarya, Izmit è Istanbul. In altre parolle, i prudutti pruduciuti in questu bacinu seranu spediti sopra u Mari Neru ".
"Oghje rializemu u prughjettu di cunnessione Sakarya à Izmit, chì era pianificatu da l'Ottomani in l'anni 1830, per ferrovia", disse Yıldırım è ricurdò chì a strada Adapazarı-Karasu hè stata trasfurmata in una strada divisa durante u regnu di u Partitu AK.
Indittendu chì si concentranu nantu à i travaglii ferroviari, Yıldırım hà dettu:
"Dopu Karasu, avemu pianificatu sta ferrovia di novu da a costa à u livante, finu à Bartın in l'anni dopu. Avemu ricevutu infurmazione cumpleta nantu à u statu di a custruzzione. Attualmente, 500 persone travaglianu in a strada di a strada. U fattu chì a regione hè una terra agricula è hà una terra alluviale rende u nostru travagliu un pocu più difficiule, è u sicondu aumenta u costu. Una operazione assai seria hè fatta per rinfurzà a terra. L'infrastruttura hè rinfurzata mettendu pali, 'jet ground', è qualchì volta riempimentu di petra. U prugettu va cum'è previstu, ùn ci sò micca prublemi. U prugressu di l'infrastruttura hè attualmente à u livellu di 22 per centu. Chì u prughjettu sia benefica per u nostru Sakarya è u nostru paese ".
Esprimendu ch'ellu assisterà à a cerimonia di consegna di i vagoni pruduciuti da TÜVASAŞ per i Ferroviari Bulgari, Yıldırım hà dettu: "Li cunsegnaremu ancu. À u listessu tempu, pudemu dì chì hè u pruduttu esportatu è tecnulugia più cumpletu di TÜVASAŞ finu à a data. Hè un prughjettu chì vale circa 70 trilioni di dollari. Oghje l'avemu a consegna cù a participazione di u Ministru bulgaru di i Trasporti. Un altru travagliu impurtante di u nostru hè di firmà un cuntrattu cù u Sindaco per l'usu cumunu di u sistema ferroviariu in Adapazarı-Sakarya, cù TCDD. Cusì, avemu finitu u prugramma Sakarya ", disse.

Fonte: Real Agenda

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*