In u scopu di l'Accordu di Cuuperazione Ferroviaria, i Cinesi custruiranu una linea ferroviaria à alta velocità di 7 mila 18 chilometri in Turchia.

U guvernu hà da scopu di custruisce 2023 km di linee di treni à alta velocità per u 9. Cusì, a reta ferroviaria duppià in 978 anni è Turchia diventerà u capu d'Europa in i treni à grande velocità.
Una parte di 45-25 miliardi di dollari di prughjetti cù un costu di 30 miliardi di dollari serà furnita da a Cina. Sicondu u "Acordu di Cuuperazione Ferroviaria", i Cinesi custruiranu a linea ferroviaria d'alta velocità di 7 mila 18 chilometri. I restanti 2 chilometri seranu custruiti cù equità è prestiti stranieri.
I treni d'alta velocità passanu per quattru cità in a regione di l'Anatolia Centrale. U primu di questi era a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Konya, è ancu u viaghju hà cuminciatu.
Dopu questu, i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea Ankara-Sivas di 468 chilometri. Tuttavia, u trenu d'alta veloce parterà da Yozgat 30 chilometri prima di Yerköy, ghjunghjerà à u centru di a cità, è poi cuntinuà à Sivas. I treni d'alta velocità da Ankara o Istanbul vanu ancu à Kayseri via Yerköy.
Cusì, cù u trenu d'alta velocità, Ankara-Yozgat serà 1,5 ore, è Ankara-Kayseri serà 2 ore è 30 minuti.
Quandu i prughjetti ferroviari è i paesi logistichi sò finiti, hè previstu di ghjunghje à u 2023 per centu di a quota di mercatu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci in 20.

Fonte: World

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*