Ministru Çağlayan: Vulemu fà di Mersin unu di i centri di trasferimentu è logistica più impurtanti in u mondu

U Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan hà dichjaratu chì parechji prughjetti prumessi per Mersin sò stati realizati è chì u travagliu cuntinueghja nantu à altri prughjetti, è hà dettu: "U cambiamentu è a trasfurmazioni in Mersin hè appena principiatu. Vulemu fà di Mersin unu di i centri di trasferimentu è logistica più impurtanti in u mondu.
Zafer Çağlayan, Ministru di l'Ecunumia in Mersin, hà tenutu una riunione cù una larga participazione per valutà u so primu annu in a circoscrizione. Parlendu à a riunione tenuta in u Centru di Cungressu è Esposizioni di a Municipalità Metropolitana di Mersin, Çağlayan hà valutatu i servizii furniti à Mersin. Çağlayan spiegò chì l'offerta per l'Aeroportu Internaziunale di Çukurova hè stata fatta u 15 di dicembre di u 2011, u cuntrattu di implementazione hè statu firmatu u 26 di ghjennaghju di u 2012, è un investimentu di 36 milioni d'euros seria realizatu in 357 mesi. Enfatizendu chì Mersin, unu di i centri turistici più impurtanti di u Mediterraniu, piglià a so parte di u turismu cù a regione Turistica Tarsus-Kazanlı, Çağlayan hà dettu: "Cù questu investimentu, micca solu e persone chì travagliaranu in l'hotel, ma ancu. Mersin hà vicinu à 100 persone, da l'alimentariu à i tessili, da u trasportu à a pulizia, da u mobili à l'intrattenimentu, creà un potenziale incredibile in l'industria. In più di stu prughjettu, Karboğazı-Gülek hè statu dichjarata Zona di Sviluppu Turisticu. L'opere di sta regione sò ancu compie è l'offerta di allocazione saranu prestu. Cusì, u turismu di l'inguernu è di l'avvenimenti serà messu in usu, è Mersin serà un centru di attrazione multi-faceted in quantu à u turismu. Avemu enfatizatu chì Mersin hè u centru logisticu più impurtante di Turchia cù a so situazione, a reta di trasportu, a cunnessione ferroviaria è i porti, è chì stu putenziale serà attivatu ".
"SARA U CENTRU LOGISTICO PIÙ IMPORTANTE"
Mencionendu l'impurtanza di e spedizioni Ro-Ro, Çağlayan hà dichjaratu ch'elli cunnettaranu u prughjettu Ro-Ro, chì hè previstu per esse iniziatu cù l'Egittu, à l'Europa è l'Asia via u Mari Rossu, i paesi di u Golfu, è tuttu u cuntinente africanu attraversu Turchia. . Çağlayan hà ancu dichjaratu chì anu implementatu parechji prughjetti chì anu prumessu à Mersin è hà dettu:
"Avemu fattu i nostri piani, preparatu i so bilanci è l'infrastruttura ecunomica, suciale è legale necessaria. U cambiamentu è a trasfurmazioni sò appena cuminciati in Mersin. Vulemu fà Mersin unu di i centri di trasferimentu è logistica più impurtanti in u mondu. Cù u so putenziale turisticu, u putenziale agriculu è u locu geugraficu, Mersin serà un centru logisticu chì serà evaluatu micca solu da Turchia è geugraffia vicinu, ma ancu da i paesi Far East è i paesi europei. Faremu i nostri prughjetti unu à unu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*