Ùn hè micca pussibule allargà i voli di Bursaray

Unu di i mo lettori, chì ùn vulia micca esse divulgatu u so nome, hà mandatu un missaghju à a nostra colonna è hà fattu una dumanda da BURULAŞ. In u so articulu ch'e aghju publicatu u 17 di ghjugnu cù u titulu di "Estendi i voli BursaRay finu à 02.00:XNUMX", stu lettore hà dettu brevemente:
"Se u scopu hè di serviziu è i citadini sò dumandati à viaghjà più cunfortu, aghju una dumanda da BURULAŞ, più precisamente da u Direttore Generale di BURULAŞ Levent Fidansoy. Ebbè, avemu intrutu in a stagione estiva avà. Si face bughju versu 21.30:02.00. I ghjorni si sò allungati è avemu principiatu i nostri camini di sera. Pruvemu di visità l'amichi è l'amichi è participà à l'attività suciali è culturali quantu pudemu. Per questu, hè necessariu di cambià à u calendariu di l'estiu è allargà i voli BursaRay almenu finu à 21.30:24.00. Si face bughju à XNUMX, ma u trasportu finisce à XNUMX. Dunque, per piglià BursaRay, i nostri dui pedi sò in una scarpa. Quandu ci manca, simu miserabili nantu à e strade ".
Dopu, una dichjarazione hè ghjunta à a nostra colonna da l'Uffiziu di Pressa è Relazioni Pubbliche di a Municipalità Metropolitana di Bursa. Publicu sta dichjarazione in a so interezza per informà a ghjente di Bursa.
Caru Ayşe Aygor,
U vostru articulu intitulatu "Estendi i voli BursaRay finu à 17:06" in a vostra colonna chjamata "Diritti di Parola" publicatu in u Ghjurnale di u Periodu Yeni datatu 2012/02.00/XNUMX hè statu esaminatu da e unità pertinenti.
Bursaray serve trà 06:00 è 24:00 ore. In casi speciali, cum'è u Festival Bursa, l'operazione hè allargata per certi periodi. Trà 24:00 è 06:00, a ferrovia, a stazione, e linee elettriche è i vagoni sò mantinuti. Dunque, una estensione ùn hè micca pussibule. Fornite a vostra infurmazione, vi vulemu un bonu travagliu.
A municipalità metropolitana di Bursa
Dipartimentu di stampa è relazioni pubbliche
U Parcu Naturale hè diventatu una casa di hobo ..
U Quartiere Karapınar hè una di e zone più trascurate di Bursa. Ùn pudemu micca abbastanza di servizii municipali. A parti di a mancanza di infrastruttura, pesticidi è trasportu, avemu avutu un prublema di l'illuminazione recentemente. I lampadine sò fora nantu à a maiò parte di i poli di strada è di strada. Ma u più impurtante, a bughjura di u nostru Parcu Naturale, chì hè una grande benedizzione per noi in stu calore d'estate. Ci hè ancu un prublema di illuminazione in questu parcu. Questu significa ancu un prublema di sicurezza. A sera, vulemu rinfriscà in u parcu cù i nostri figlioli, ma questu ùn hè micca pussibule per via di a bughjura. A causa di a mancanza di cuntrollu, hè diventatu una casa hobo induve l'ubriache si rifuggianu. A nostra dumanda da UEDAŞ hè di illuminà stu parcu u più prestu pussibule. Perchè sta situazione pò ancu creà opportunità per i maliziusi. In novu, e strade in u Parcu Naturale sò in cundizione terribili. I toilette sò un nidu di germi. Perchè l'acqua ùn scorri micca. Pensu chì u parcu hè diventatu un dump perchè a basura ùn hè mai stata cullata. Invece di fà un travagliu innecessariu in nome di u serviziu, u sgiò Özgen Keskin deve custruisce parchi è parchi induve pudemu respira cù a so famiglia. L'aghju passatu, almenu duverebbe risturà i lochi esistenti cum'è Parcu Natura...
Un lettore chì ùn vole micca esse chjamatu

Surghjente: http://www.yenidonemgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*