Antakya Avarà Una Telecabina à a fine di l'annu

A funivia, chì serà custruita trà Habib-i Neccar Mountain è Uzunçarşı in Antakya, serà messu in serviziu à a fine di l'annu.

A cità pò esse vista da l'aria cù u funiculu di 100 metri. I visitori, chì andaranu in cima di a muntagna cù u funiculu, anu ancu l'uppurtunità di utilizà e terrazze di vista quì. A funivia, chì seguitarà u percorsu annantu à e case storichi di Antakya, puderà purtà una media di 200 persone per ora. U sindaco di Antakya, Lütfü Savaş, hà dettu chì a causa di certi resti storici nantu à a muntagna, una decisione hè aspittata da u Cunsigliu di i Monumenti, è chì a funivia cumminciarà à operare à a fine di l'annu s'ellu ùn ci hè nisun ostaculu da u cumitatu.

Spieghendu chì a funivia scenderà à u principiu di Uzun Çarşı in a trama storica, u sindaco Savaş hà dettu: "U nostru scopu hè di marchjà a ghjente quì è di cuntribuisce un pocu à i cummercianti". disse.

Nutendu chì a lunghezza di a funivia serà di 100 metri, Savaş hà dettu: "Parterà in 6,5 minuti è scenderà in 6,5 minuti. Allora u tutale di u viaghju serà di 13 minuti. Ma se custruemu belli caffetterie, parchi di ghjocu è ristoranti à u sopra, i nostri invitati anu l'uppurtunità di divertissi un pocu è di spende un pocu di soldi. disse.

Enfatizendu ch'elli sò pronti à diventà una grande cità, u sindaco Lütfü Savaş hà dettu: "Quellu chì face stu travagliu in Antakya in un cortu periodu di tempu farà assai di più cù opportunità assai megliu in a cità metropolitana. Avemu fattu questu assai cù mezzi limitati ". disse.

Spieghendu chì anu creatu terrazze d'osservazione è percorsi per caminari in i dui lati di u fiumu Oronte, chì anu salvatu da i residui di liquame, Savaş hà dichjaratu chì sbarcaranu una barca in u fiume prima di ghjennaghju è cumincianu i matrimonii nantu à a barca.

Dichjarà chì anu stabilitu un sistema di ritenzione d'acqua in u fiume per a barca, Savaş hà dettu: "Avemu purtatu l'acqua da a pianta di trattamentu, l'avemu datu à Asi da u museu à u fondu. Ddu acqua susciterà u fiume da u fondu. Scorrerà cum'è una cascata da sopra è eleverà l'acqua quandu l'acqua hè scarsa in l'estiu ". hà fattu una dichjarazione. Informendu chì altri dui centri commerciali sò stati custruiti in Antakya Prime Mall, unu in Odabaşı è l'altru in Akiş, u sindaco di Antakya hà dettu chì a cità hà cambiatu a so cunchiglia.

U presidente Savaş hà spiegatu i so prughjetti cusì: "A nova custruzzione di parcheggi cuntinueghja. Un grande complexu sportivu hè custruitu in u Quartiere Altınçay. Cù 23 parchi novi, u numeru di parchi in a cità hè aumentatu à 71. Eliminaremu u mercatu di l'animali, u macellu è a moquette è i purteremu fora di a cità. U stadiu serà ancu spustatu in u so novu locu nantu à a piaghja. Trasformeremu u vechju stadiu in una zona verde cù sei parcheggi. Nutendu chì apriranu un stabilimentu suciale municipale nantu à u Monti Habib-i Neccar, u sindaco Lütfü Savaş hà dettu chì i piatti lucali di Antakya seranu serviti quì.

Dichjarà chì a cucina di Antakya hè una cultura chì deve esse prutetta, Savaş hà dettu chì e nominazioni di a "Cità Gastronomia Mondiale" di l'UNESCO sò state accettate. "Avemu travagliatu da dui anni. Eramu candidati, avà simu candidati. Cù furtuna, se a nostra candidatura hè accettata, seremu u 4u postu in u mondu. Ci sò 3 lochi cum'è a cità mundiale di a Gastronomia; unu in Colombia, unu in Svezia è unu in Cina. Spergu chì seremu u quartu ". disse.

Fonte : Giurnale biancu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*