Alstom Transport hà cuncintratu nantu à i prughjetti di treni d'alta velocità in Turchia

Alstom Transport, a cumpagnia di punta di Alstom, chì offre materiale rotabile, infrastruttura è sistemi d'infurmazione in più di 60 paesi in u mondu, cumpresa a TURCHIA, hà fattu un fatturatu di 5.2 miliardi d'euros l'annu passatu. U direttore generale di Alstom Transport Turkey, Arda İnanç, hà annunziatu chì sò ancu assai interessati à i prughjetti di treni d'alta velocità in Turchia.
Hè diventatu un centru d'esportazione
Dichjarà chì a cumpagnia hà 24 impiegati in u mondu sanu, Arda İnanç hà dettu: "Cum'è Alstom Turchia, avemu in crescita continuamente in tutti i nostri settori dapoi l'anni 700, quandu simu ghjunti in Turchia, è utilizemu e nostre strutture in Turchia cum'è centri di produzzione è di esportazione. Cum'è Alstom Transport Turkey, avemu travagliatu nantu à una crescita sustinibule per u futuru. U nostru numeru tutale di impiegati in Turchia hà righjuntu 1950. U fatturatu chì avemu ottenutu l'annu passatu era di 1200 milioni di dollari ".
un grande mercatu
U direttore di u Prughjettu di Trasportu di Alstom, Jean Noel Duquesnoy, hà dettu chì seguitanu da strettu i prughjetti ligati à u tramway, u trenu d'alta velocità di metro è a signalazione in Turchia. Duquesnoy hà dettu: "Prendemu e nostre decisioni di produzzione tenendu in contu e misure cum'è a dimensione di a dumanda di u mercatu è a struttura di i costi", hà dettu Duquesnoy. A furmazione di tali mercati hè assai impurtante. Ùn hè micca fattibile di pruduce per un prughjettu ", disse.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*