L'edificiu di a stazione di Sakarya resta in locu

U bisognu di Sakarya ùn hè micca u trasportu di a stazione, ma u sistema ferroviariu urbanu
U bisognu di Sakarya ùn hè micca u trasportu di a stazione, ma u sistema ferroviariu urbanu

L'Edificiu di a Stazione ferma in u locu, u sistema di ferrovia ligera vene trà l'Edificiu di a Stazione è a Nova Terminal. U sindaco metropolitanu Zeki Toçoğlu hà fattu sta dichjarazione. Siccomu ci sarà un sistema di ferrovia ligera trà l'Edificiu di a Stazione è a Nova Terminal, a custruzzione di un novu centru cummerciale hè stata cumpletata cù questa dichjarazione.

Avà, a Municipalità Metropolitana, cù l'arrangiamentu per esse fattu in a Piazza di a Stazione, averà creatu una grande zona verde chì creà una bella texture cù a Piazza di a Cità, vale à dì una zona di respirazione. Prima di tuttu, ringraziu à quellu chì hà firmatu in stu campu chì hè statu purtatu in cità. Sò sicuru chì, cù l’arrangiamentu da fà, a Piazza di a Stazione, lasciata dapoi anni à u so destinu, serà un locu induve i citadini ponu passà tranquilli è à pusà è riposu per respira.

U fattu chì l'Edificiu di a Stazione ùn serà micca alzatu è u sistema di ferrovia ligera purterà i passageri à a nova terminal, inseme cù a quistione "Quale serà l'effettu nantu à u trafficu?" Porta ancu a quistione. In altri palori, a rimpiazzamentu di u sistema di ferrovia ligera, chì causa prublemi à i passaghji ancu quandu facenu 18 viaghji reciprochi à Haydarpaşa à ghjornu, è i so numerosi volte di viaghju à ghjornu, "Mi dumandu s'ellu affettarà u trafficu?" a ghjente ci dumanda. Parechji di quelli chì anu dumandatu anu dettu: "Vogliu chì a ferrovia era sotterranea da Mithatpaşa, saria bellu s'ellu ci era un boulevard in a zona superiore". aghjunghjenu. In verità, seria perfetta, ma l'altu costu di stu travagliu, pensu, ligami e mani di u Metropolitan. U fattu chì i treni ùn viaghjanu micca per 30 mesi hè in realtà una excelente opportunità per esse pigliatu in terra.

A notte scorsa, mentre cenava à a Stazione di Haydarpaşa in Istanbul, aghju intesu certe persone da a conversazione chì eranu da TCDD à u tavulu vicinu. Parlavanu chì a linea Adapazarı-Haydarpaşa era a linea più prufittuosa di TCDD. Eranu ancu fortemente opposti à u trasferimentu da u Centru à u Novu Terminal. Unu di elli hà ancu assistitu à a riunione cù a Municipalità Metropolitana di Sakarya è hà dettu ciò chì era dettu. Mentre u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà accoltu a dumanda di a municipalità è appruvava u so muvimentu in u novu terminal, u direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà insistitu chì ùn si move micca è offre diverse alternative. Per ùn andà in u Novu Terminal in quantu à l'effettu di i passaghji di u trenu nantu à u trafficu, hà prupostu i passaghji "pudemu ancu fà un passaghju sottu è un passaghju".

Di sicuru, hè cuscente chì ci sarà una grande perdita di passageri quandu u trenu và à a Nova Terminal. "Andà à u novu terminal significa a mità di a perdita di u passageru. L'omu hè ghjuntu à a nova terminal per u trenu, hà un certu tempu. Per d 'altra banda, l'autobus abbanduneghja u terminal ogni 10 minuti. Se u passageru hè in fretta, ellu preferirà subitu l'autobus. Hè per quessa chì u trenu deve lascià u centru ". Significa.

L'altru hè; "I treni in Adapazarı ùn viaghjanu micca per 30 mesi da u 1u di ferraghju. Allora serà assai più chjaru se e traversate affettanu u trafficu o micca. In u mo parè, a suluzione deve esse un passaghju sottu o un passaghju. Vergogna sia à TCDD sia à i citadini. Di sicuru, ùn deve micca andà à u Novu Terminal. ellu parlava.

Sicondu queste conversazioni, TCDD ùn aspetta micca di passà à u novu terminal. U suggerimentu di u Direttore Generale Süleyman Karaman per fà un passaghju sottu è un passaghju sopra à u motivu chì i passaghji impediscenu u trafficu per ùn esse micca spustatu pò esse veramente cunsideratu. Tuttavia, avà hà ricevutu appruvazioni da u Ministru Metropolitanu Binali Yıldırım. Se pò intraprende a custruzzione di un passaghju sotterraneo è un cavalcavia, allora TCDD pò ancu intraprende a soterra di a ferrovia partendu da Mithatpaşa.

Allora tutti sò soddisfatti.U trenu ferma in locu. Un altru Boulevard hè guadagnatu pigliendu sottu à a terra da Mithatpaşa. I citadini ùn lascianu ancu u trenu, chì hè u viaghju più economicu. - NewsSakarya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*