Cunnessione Ferroviaria Aggiunta à ARDEP Mersin Warehouse

ARDEP hà inclusu a linea ferroviaria, chì chjama u prughjettu "Tırmıl", in l'area terminal in Mersin. In questu modu, i carichi trasportati da l'Anatolia à u Portu di Mersin in vagone ponu esse purtati direttamente à u magazzinu di l'ARDEP.

ARDEP, chì furnisce servizii di magazzinu in Arkas, hà creatu una linea ferroviaria speciale chjamata "Tırmıl" in l'area terminale di Mersin, facendu a reta ferroviaria turca direttamente cunnessa cù u so magazzinu. In questu modu, hà righjuntu a capacità di uperà 40 vagoni à u stessu tempu. A linea TIRMIL furnisce à ARDEP è à i so clienti facilità d'operazione, vantaghju di costu è risparmiu di tempu.

L'ARDEP pò trasportà e merchenzie di i so clienti da u situ di a fabbrica o di e cave à l'area di u magazzinu in vagone, guardà è carricà in cuntenituri è mandà à u portu. Inoltre, i cuntenituri d'impurtazione scaricati da a nave ponu esse trasportati à u magazzinu in vagone, induve sò scaricati, almacenati è, se vulete, carricati nantu à u vagone di novu è consegnati à u cliente. Stu serviziu offre prezzi significativamente vantaghji per i cummircianti chì trattanu di l'esportazione è l'impurtazione di u minerale di ferru utilizatu in i prughjetti minieri, marmura è energia in a regione. U magazzinu, chì hà una superficie tutale di 100 mila metri quadrati è una distanza di 4 chilometri da u portu, hà una capacità di almacenamento di 10 mila TEU. À u listessu tempu, 150 mila tunnellate di minerali, marmura o prudutti derivati ​​di ferru pò esse guardatu.

ARDEP hà terminali di cuntainer cù una capacità di almacenamento di 590 70 TEU è magazzini chjusi di 60 mila metri quadrati, stabiliti nantu à una superficie totale di XNUMX mila metri quadrati in Istanbul da i lati anatoliani è europeu, Izmit, Derince, Izmir, Mersin, Bursa. (Gemlik) è Antalya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*