U Direttore Generale di TCDD Karaman: Turchia hè un Paese Modellu cù Linee di Trenu à Alta Velocità

Quale hè Suleyman Karaman
Quale hè Suleyman Karaman

U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà nutatu chì sò candidati à urganizà u cungressu chì si terrà in 2016 in Istanbul. spiegatu.

In una dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu, l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC), a più grande urganizazione in u settore ferroviariu in u mondu sanu, hè stata tenuta in Filadelfia, Pennsylvania, trà 9-13 July 2012 cù u Cunsigliu Esecutivu UIC è a so Assemblea Generale 80. Hè statu nutatu chì l'UIC hà urganizatu u Cungressu d'Alta Velocità.

Sicondu a dichjarazione, à e riunioni di l'UIC, chì hà più di 200 membri, u travagliu da fà per u sviluppu di u trasportu ferroviariu hè statu discutitu in detail.

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, chì hà participatu à u cungressu cum'è u presidente di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente, hà sottolineatu chì u guvernu hà vistu u settore ferroviariu cum'è un settore prioritariu dapoi u 2003, è hà enfatizatu chì da u 2012, hà dimustratu l'impurtanza chì attache à a ferrovia trasferendu circa 20 miliardi di lire per l'investimentu à a ferrovia.
In u risultatu di questu, Karaman hà dichjaratu chì e ferrovie entranu in un periodu di grande cambiamentu è trasfurmazioni, è chì in u 2009, Turchia hà scontru a tecnulugia d'alta veloce è diventa unu di i pochi paesi in u mondu chì utilizanu sta tecnulugia.

Rimarchendu chì e linee Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, chì sò state messe in serviziu una dopu à l'altra, sò ancu mudelli per i paesi di a regione, Karaman hà dettu chì l'alta velocità. prughjetti di ferrovia vitezza realizatu in i paesi di u Golfu, u Caucasu è i paesi di u Mediu Oriente è i bilanci attribuiti à a ferrovia sò un indicatore di questu. Karaman continuò:

"A durata tutale di i nostri prughjetti di treni d'alta velocità, chì sò mudelli per l'operazioni ferroviarie d'alta velocità in a nostra regione è sò sempre in costruzione, hè di 2 mila 622 chilometri. In u 2023, u centenariu di a fundazione di a Republica di Turchia, hè destinatu à stabilisce una reta di ferrovia d'alta veloce di 10 mila chilometri. Inoltre, aghjunghjendu 4 mila chilometri di linee ferroviarie convenzionali, hè destinatu à aumentà a reta tutale à 2023 mila 25 chilometri in 940. Inoltre, cù u prughjettu di Marmaray, chì hè u primu in u mondu è cunnetta i dui cuntinenti per via di ferrovia sottu u mare, Turchia diventerà un ponte trà l'Asia è l'Europa. U trasportu di merci è di passageri da Londra à Pechino serà pussibule senza interruzzione ".

Süleyman Karaman hà ancu annunziatu ch'elli sò numinati per urganizà l'urganisazione in Istanbul in 2016 culligandu i dui cuntinenti per ferrovia.

U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman, chì hà fattu parechje riunioni bilaterali à u cungressu, hà dichjaratu chì i travaglii YHT di Turchia sò stati seguiti da u mondu è hè statu apprezzatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*