Cumu l'accessu per i disabili à a stazione di Metrobus Altunizade ?

Hè u dirittu naturale di tutti i disabili di utilizà u trasportu publicu in termini uguali cù l'altri citadini. Mentre chì e fermate di trasportu publicu sò custruite in u mondu sanu, tutte e precauzioni necessarie sò pigliate per assicurà chì e persone disabili ponu ghjunghje in queste zone in u modu più faciule, è se ne necessariu, e fermate sò custruite per adattà à e cundizioni di e persone disabili.

Per una certa ragione, i disabili ùn sò micca stati cunsiderati quandu u Metrobus Stop, chì hè statu custruitu in Altunizade, u core di Istanbul, in Turchia è hè stata utilizata per anni. Hè guasi impussibule per una persona disabile per ghjunghje à questa fermata o per una persona disabile chì vene à a fermata da Metrobus per parte da a fermata. Mi dumandu perchè IETT ùn hà micca mudernizatu sta fermata per tantu tempu? Perchè i cavalieri è e strade chì portanu à a fermata di l'autobus ùn sò micca coperti, ma i citadini sò scorciati da u calore in l'estiu è bagnati da a pioggia in l'invernu? Perchè l'ascensori è e scale mobili ùn sò micca attribuiti per i disabili quì?

Per dimustrà quantu hè difficiule di ghjunghje à questa fermata, avemu captu e cundizioni difficili da u principiu à a fine. Chjamemu à l'autorità IETT: "Per piacè caccià l'ostaculi per i disabili!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*