In un sguardu: Centri logistichi

centri logistichi; Hè definitu cum'è e zone induve u trasportu di merci naziunale è internaziunale, a distribuzione, u almacenamentu è tutti l'altri servizii sò realizati cù diversi operatori è trasportatori. L'impurtanza di i centri logistichi, induve a terra, ferrovia, mare è, secondu u locu, trasportu cumminatu cù l'accessu à l'aria, u almacenamentu è i servizii di trasportu sò offerti inseme, cresce gradualmente in quantu à u settore logisticu turcu, chì furnisce espansioni impurtanti sia in casa. è à l'esteru.
In Turchia, TCDD hà stabilitu 16 terminali di trasportu differenti in u centru di a cità per pudè risponde à i bisogni di logistica di trasportu, in modu mudernu, in cunfurmità cù l'evoluzione tecnologica è ecunomica, in una zona cun trasportu stradale efficiente è preferibile da i clienti. , cum'è in i paesi europei, u travagliu hè in corso in a zona. In u nostru numeru di lugliu, avemu focu annantu à i centri logistichi chì creanu l'uppurtunità di furnisce un serviziu à pocu costu, più veloce è più sicuru à l'industria logistica.
Definizione di centru logisticu: include l'imprese di logistica è di trasportu è l'istituzioni ufficiali, hà cunnessione efficace à ogni tipu di modi di trasportu (strada, ferrovia, aereo, mare, etc.), magazzinu, mantenimentu-riparazione, carica-scarico, manipolazione, pesatura. Sò regioni chì anu l'uppurtunità di realizà attività cum'è dividendu, cumminendu, imballaggio, etc., è chì anu low-cost, fast, safe, trasferimentu spazii è equipaggiu trà modi di trasportu.
U scopu di stabilisce centri logistichi: I centri logistichi anu grandi benefici per tutti i sistemi di trasportu, a regione è i corridori di trasportu internaziunale. I centri logistichi cuntribuiscenu micca solu à u sviluppu ecunomicu è suciale di a cità induve si trovanu, ma ancu dà un suspiru di sollievu à u trafficu di a cità. Cum'è in i paesi europei, hè pussibule di stabilisce in modu mudernu, in cunfurmità cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi, in una zona chì hà un trasportu stradale efficace è pò esse preferitu da i clienti. I centri logistichi, chì sò visti cum'è u core di u trasportu mudernu di merci è sviluppanu u trasportu cumminatu in integrazione cù altri sistemi di trasportu, sò un puntu di svolta in u trasportu di merci. Face ancu cuntributi significativi per esse più efficace in u corridor di trasportu internaziunale.
Chì furnisce i centri logistichi ?
• 10 milioni di tunnellate di opportunità di trasportu supplementu annu per l'industria logistica turca
• Integrazione di autostrada-ferrovia-via marittima
• Furnisce opportunità cummerciale
• Reduce a congestione di u trafficu
• A prumuzione di a crescita in u settore ecunomicu
• Opportunità di travagliu è accessu à u travagliu
• Regulamentu ambientale è prutezzione
• Bon usu di a terra
• Greening l'ambiente è prutezzione di e risorse naturali
Quandu hà iniziatu u prugettu di stabilisce un centru logisticu in Turchia ?
In TCDD, i centri di logistica sò stati stabiliti in u 2006 per assicurà a satisfaczione di i clienti stabilendu centri di trasportu in certi punti induve tutti i sistemi sò integrati, tutti i servizii ligati à u trasportu di merchenzie sò furniti in u megliu modu, è tutti i bisogni amministrativi, tecnichi è suciali. i clienti ponu esse scontri, è à cresce u trasportu è a qualità di trasportu iniziatu u so stabilimentu.
Quanti centri logistichi seranu stabiliti? 16
Induve seranu stabiliti i centri logistichi ? L'impurtanza di i centri logistichi induve i servizii di almacenamentu è di trasportu sò offerti inseme cù strada, ferrovia, mare è, secondu u locu, l'accessu à l'aria è e pussibulità di trasportu cumminatu, cresce ghjornu per ghjornu. TCDD pensa à stabilisce strutture simili à 16 punti di diverse scale.
Sti centri sò; Istanbul (Halkalı/Yeşilbayır), İzmit (Köseköy), Samsun (Gelemen), Eskişehir (Hasanbey), Kayseri (Boğazköprü), Balıkesir (Gökköy), Mersin (Yenice), Uşak, Erzurum (Palandöken), Konya (Kayacık), Denizli (Kıak), Denizli , Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Kars, Sivas sò centri logistichi.
Dentru l'obiettivi 2023 inseme cù i centri logistichi previsti; Hè previstu di stabilisce "Centri di Logistica Globale" di 2-4 milioni di metri quatrati in grandezza è dimensione chì ponu risponde à i bisogni geugrafici, storici è culturali di Turchia in Istanbul, Mersin, Izmir è Samsun in cuuperazione cù u settore privatu.
Sicondu e caratteristiche geugrafiche è strategia sò i centri logistichi da esse stabilitu ? Quandu guardemu à i centri logistichi 16 previsti per esse custruitu, si vede chì sò custruiti in ogni regione di u nostru paese, principarmenti in cunnessione cù zoni industriali urganizati, in regioni cù un altu putenziale di trasportu di carichi. L'imprese di logistica è di trasportu sò implicate in l'istituzioni ufficiali cunnessi, anu cunnessione efficaci à ogni tipu di modi di trasportu, anu l'uppurtunità di realizà attività cum'è u almacenamentu, mantenimentu-riparazione, carica-scaricamentu, manipolazione, pesatura, divisione, cumminazione, imballaggio. etc. Quessi sò regioni chì sò costu-efficaci, viloci, sicuru, è hannu zoni trasferimentu è equipaggiu.
Numeru di centri logistichi cumpletati: Samsun (Gelemen), Halkalı, Uşak hè stata messu in opera, a prima fase di i travaglii di custruzzione in Denizli (Kaklık), İzmit (Köseköy), Eskişehir (Hasanbey), Kayseri (Boğazköprü) hè stata finita. I travaglii di custruzzione di a 1a fase di Eskişehir (Hasanbey) è a 2a fase di Erzurum (Palandöken) è di tuttu Balıkesir (Gökköy) sò iniziati. U travagliu nantu à altri centri logistichi cuntinueghja.
Quandu tutti i centri logistichi seranu operativi: 2019
Cumu participà u settore privatu à i prughjetti di u centru logisticu: In Turchia, sti centri; A furmazione di treni, a manuvra è e zone di scaricamentu di carica, chì sò cunsiderate cum'è a rete centrale di a ferrovia, è e strutture obbligatorie per u trasportu ferroviariu sò pianificati da TCDD, mentre chì magazzini, magazzini, strutture suciali è cummirciali è altre spazii logistichi sò previsti per esse custruitu da i privati. settore.
Cumu u sistema di logistica è di trasportu cuntribuisce à i prughjetti di u centru logisticu: Quandu i centri logistichi sò messi in opera; Cuntribuisce significativamente à u potenziale cummerciale, u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale di a regione induve si trovanu, è ancu di furnisce i migliori servizii pussibuli in relazione à u trasportu di merci, risponde à tutti i bisogni amministrativi, tecnichi è suciali di i clienti, aumentendu. u trasportu è a qualità di u trasportu è assicurendu a satisfaczione di i clienti.
U scopu 2023 di TCDD in u trasportu di merci fora di u centru logisticu: unu di l'obiettivi 15 hè di aumentà a parte di u settore ferroviariu in u trasportu di merci in Turchia à 2023% aumentendu relativamente. In questu cuntestu, e novi linee YHT destinate seranu cumpletate è u trasportu di i passageri serà spustatu à queste linee, i prughjetti di mantenimentu, riparazione, rinnuvamentu di e linee cunvinziunali esistenti seranu cumpletati, seranu elettrificati è signalati, è a capacità serà cumpletata. In questu modu, e novi linee doppie saranu custruite cù veiculi rimorchi cù a nova tecnulugia, dopu avè assicuratu a satisfaczione di i clienti aumentendu l'efficienza è a qualità di u trasportu, un incrementu serà ottenutu in a quantità di carichi trasportati nantu à a ferrovia.
Per questu scopu; Centri logistichi, linee di junction, Marmaray, Kars-Tbilisi-Baku, Kars-Nahçivan-Iran, Prughjettu Ferroviaria Nusaybin-Mosul-Basra, Traversata di Ferry Van Lake, Kavkaz-Samsun è Derince-Tekirdağ, Bandırma-Tekirdağ Ferry Project etc. hè in corso.

Fonte: UTA Logistics

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*