U sottupassu hè custruitu trà l'Hospital di l'Università di Gazi è a stazione di Ankaray

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà decisu di custruisce un passaghju sotterraneo trà l'Hospital di l'Università di Gazi è a stazione di Ankaray.
Sicondu a dichjarazione scritta, in a riunione presiduta da u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Ali İhsan Ölmez, hè statu decisu di realizà i studii d'infurmazioni necessarii nantu à i lochi storichi in Ankara, chì hà ospitu civilisazioni, è di investigà a publicazione. di elli in l'organi media di a Municipalità Metropolitana.
In l'assemblea, hè statu decisu di fà i travaglii necessarii per custruisce un Centru di Vita Famiglia in Çayyolu è di mette à u serviziu di a ghjente di a regione.
In a dichjarazione, hè statu ancu cunsideratu chì i pazienti, i citadini disabili è i parenti di i pazienti chì beneficianu di l'Hospital di l'Università di Gazi ùn deve micca esse vittimati in modu chì a cunnessione trà l'Ankaray Station è l'uspidale deve esse fatta cù un passaghju sottu, è i studii necessarii duveranu. esse realizatu per sustene stu locu cù ascensori è escalators.
E decisioni pigliate includenu a chjusura di e scole, l'urganizazione di ghjoculi in a cumuna induve i zitelli ponu divertisce in i so quartieri è piglià un rolu attivu, è u travagliu necessariu per urganizà picnics è viaghji interurbani per i disabili è e so famiglie.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*