İZBAN è Havran Train

In a nostra età, l'impurtanza di e ferrovie, un subsettore di u settore di u trasportu, cresce ghjornu per ghjornu. Da questa perspettiva, una ferrovia ben organizata chì hè strutturata secondu e esigenze di l'età accelera u sviluppu ecunomicu.

A storia di a ferrovia in i tarri ottomani principia cù l'accordu di u privilegiu di a linea di Ferrovia Cairo-Alexandria di 1851 km in u 211, è a storia di e ferrovie in e fruntiere naziunali di l'oghje principia cù l'accordu di u privilegiu di u 23 km Izmir. -Aydın Railway Line u 1856 di settembre di u 130. E Ferrovie Ottomane hè stata amministrata per un tempu da u Dipartimentu Turuk è Meabir (Strada è Custruzzione) di u Ministeru di i Travaglii Publici. U 24 di settembre di u 1872, l'Amministrazione Ferroviaria hè stata creata per realizà a custruzzione è l'operazione di a ferrovia.

Una seccione di 4.136 km custruita durante u Periudu Ottumanu restava in i nostri cunfini naziunali attuali. 2.404 chilometri di sti linii eranu operati da cumpagnie straniere è 1.377 chilometri eranu operati da u statu.
Dopu à l'istituzione di a Republica è a decisione di naziunalizà e ferrovie, a "Direzzione Generale di Ferrovie Anatolia-Baghdad" hè stata stabilita sottu u Ministeru di i Travaglii Publici (Ministeru di i Travaglii Publici) cù a Legge N ° 24 di u 1924 di maghju 506 per a gestione ferroviaria. . Cum'è a prima unità di gestione indipendente in u campu di e ferrovie, l'"Amministrazione Generale di Ferrovie è Porti di u Statu" hè stata stabilita cù a Legge N ° 31 di u 1927 di maghju di u 1042, per assicurà chì a custruzzione è l'operazione di e ferrovie sò realizate inseme. . L'Amministrazione statale di Ferrovie è Porti era affiliata à u Ministeru di i Trasporti (Ministeru di i Trasporti), chì hè statu stabilitu u 27 di maghju 1939.

I linii custruiti prima di a Republica è operati da cumpagnie straniere sò stati acquistati è naziunalizati trà u 1928 è u 1948. A nostra urganizazione, chì era amministrata cum'è una amministrazione statale cù un bilanciu annessu finu à u 22 di lugliu di u 1953, operava sottu u nome di "Repubblica di Turchia State Railways Enterprise (TCDD)" sottu u Ministeru di i Trasporti cù a Legge N ° 6186 promulgata annantu à questu. Infine, cù u Decretu Lege N ° 08.06.1984 di u 233, "TCDD, chì hà u statutu di "Intraprisa Economica Publica" è hà trè filiali: TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ è TÜVASAŞ, cuntinueghja sempre a so attività cum'è l'urganizazione pertinente di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Hè divintatu una impresa statale ordinaria.

TCDD, chì hà operatu ferrovie in queste terre da 155 anni, sfurtunatamenti hà sfurtunatu rapidamente a so sperienza di 155 anni, soprattuttu in l'ultimi anni. urganisazione; Hè statu praticamente intrappulatu per ragioni cum'è a mancanza di persunale furmatu, a mancanza d'investimentu è l'abusu di risorse. A causa di l'inadeguatezza di i fondi d'investimentu è ancu l'incapacità di spende i fondi attribuiti è l'investimenti ùn sò micca realizati à u tempu, a velocità hè diminuita è, più impurtante, a sicurità di u trafficu hè stata seriamente dannata.

Da a fundazione di l'Imperu Ottumanu à u 62u seculu. In u periodu finu à u 60u seculu, u locu induve Balya era situatu era chjamatu "Kocagümüş Village". Duranti u periodu ottomanu, a Mina Balya (Miniera Kocagümüş) era famosa per a fabricazione di palle di cannone. Hè cunnisciutu chì in i primi tempi, u trasportu di u minerale minatu era fattu da cammelli, muli è vitture, ma dopu una linea di decoil stretta, 200 km long è 1800 cm wide, hè stata custruita da Balya à Palamutluk locu. I minieri, chì sò stati trasportati à a regione cù decoilers di animali, sò stati trasportati da quì à u molu di Akçay in vitture. In seguitu, per accelerà u trasportu, a custruzzione di a ferrovia da Palamutluk à u molo di Akçay hè stata realizata da a "Compagnia Balya Kara Aydın", di proprietà francese, mentre in u XIX seculu. In u XNUMXu seculu, a Francia era u statu più prominente in a custruzzione di ferrovia in i terri ottomani. I Francesi, chì anu stabilitu una reta di ferrovia di circa XNUMX km in a regione durante u periodu di l'operazione di a minera, anu allargatu ancu sta strada, chì hè a prima ferrovia in Anatolia, finu à i Dardanelli. I minerali, chì prima eranu trasportati in Bandırma via Gönen è caricati in navi da quì, sò stati trasportati à i porti utilizendu e strade Akçay è Edremit in l'anni XNUMX. Inoltre, secondu certi documenti, hè capitu chì u minerale esportatu hè statu trasportatu da u molo Bandırma à Istanbul.

1 cm A custruzzione di u 1923 cm. A ferrovia di 75 km trà Ilıca è Palamutluk hè stata finita u 28 di nuvembre 1 è messa in opera.
A linea decovil, chì hè stata custruita in u 1884 da Palamutluk à Balya, hè 62 km longu è 60 cm largu. hè largu. A linea hè stata chjusa in uttrovi 1950 è a so liquidazione hè stata finita in u 1959.

İZBAN, chì furnisce u trasportu publicu ferroviariu à i standard di metro nantu à a linea suburbana di 80 chilometri da Aliağa à Cumaovası in Izmir è hà cuminciatu à operare nantu à a strada di a prima linea ferroviaria stallata in Anatolia, hè un prughjettu chì si adatta à Izmir, a cità di i primi, cù sti qualità. İZBAN, chì a so Metro hè a "Cortu di a Strada Longa", stabilita cù una cullaburazione 50-50 trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Republica di Ferrovie Statali di Turchia (TCDD), hè un "Prughjettu di Tolleranza è Riconciliazione" postu chì hè u primu prughjettu. realizatu in Turchia da l'amministrazione lucale è u guvernu cintrali. Hè chjamatu ". İZBAN, chì hà cumandatu a prima operazione senza passageri u 29 ottobre 2010, hà iniziatu l'operazione preliminare cù passageri trà Çiğli-Cumaovası u 05 dicembre 2010 è trà Aliağa-Cumaovası u 30 ghjennaghju 2011.
Sta linea hà cambiatu subitu l'ambienti di Izmir. I pruprietarii di e cumpagnie di trasportu di passageri in a sezione Aliağa-Cumaovası anu amparatu quantu vale u passageru cù u prezzu. U trafficu in Izmir hè statu rilassatu. Micca tutti si alzanu da Aliağa o Cumaovası solu è guidanu a so vittura. Dimenticate chì, i nostri citadini in Dikili Bergama Kınık, vale à dì, in u nordu di Izmir, lascianu i so veiculi à a stazione Aliağa Izban è paganu 1.75. TL per andà in Izmir. Stu cumpurtamentu cuntribuisce assai à u so budgetu è à l'ecunumia naziunale. Hè Çamkata. In particulare quandu guardate e statistiche di l'accidenti di trafficu nantu à a Strada Aliağa - İzmir Çanakkale prima di İZBAN, capirete quantu hè impurtante u trasportu publicu ferroviariu.

Atatürk, chì sapia assai bè chì "Railway significa civilisazione è ricchezza" dopu à a Republica, hà realizatu u so sognu, è ancu e rivoluzioni, è u desideriu di tesse tutte e parte di u paese cù "Reti di Ferru" durante a so vita. Cù u prughjettu di a ferrovia di cunnessione "Balıkesir-Balya-Edremit è Aliağa" in l'anni 1930, chì era un prughjettu di sognu di Atatürk, a linea ferroviaria di 75 cm si estende à Balya-Havran-Edremit è Ilıca. A linea ferroviaria seria migliurata, è Balıkesir seria cunnessu à Izmir via Edremit Aliağa d'altra parte. In ogni casu, stu prughjettu di a linea ferroviaria hè finitu cù l'annullamentu in l'anni 1940. Se stu prughjettu hè implementatu, darà un grande beneficiu ecunomicu è turisticu à u nostru paese.

Raffineria è impianti di riempimentu situati in Aliağa, fabbriche di ferru è acciau, Portu di Çandarlı, strutture di smantellamentu di navi assicuraranu un trasportu faciule da è da a carica è i prudutti quì saranu facilmente spediti in altre parti di u nostru paese. u costu di u trasportu stradale di i prudutti hè altu è a qualità di u produttu si deteriora. I paesi è i distretti di Burhaniye, Zeytinli, Akçay, Altınoluk, Candarlı, Ayvalık, Edremit, Küçükuyu, Dikili, Bergama apriranu a strada per u turismu in a regione è portanu à un boom turisticu in i quartieri è e cità. I prufessiunali di u turisimu, l'industriali, l'affari, i cummercianti è i citadini volenu chì stu prughjettu sia implementatu u più prestu pussibule, ma ci sò parechje difficultà davanti.U trasportu à i lochi turistici serà più còmuda è più sicura. Inoltre, u numeru di accidenti di trafficu in l'Egeu di u Nordu diminuirà. In corta, cù a ferrovia di u trenu Izmir Edremit, ci sarà solu risparmiu d'energia, riduzzione di u numeru di accidenti di trafficu, feriti è morti è a contaminazione di l'aria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*