Sottosegretariu Habib Soluk: Sivas ghjunghjerà à u Trenu d'Alta Velocità

Habib Soluk, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì i sforzi cuntinueghjanu intensamente per Sivas per scuntrà cù un trenu d'alta velocità.

Habib Soluk, u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hà fattu dichjarazioni speciali à u nostru ghjurnale nantu à u travagliu fattu finu à avà dopu a messa in opera di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Sivas-Ankara, hà dettu: "U travagliu cuntinueghja à un ritmu veloce. U travagliu cuntinueghja nantu à 252 km di a seccione di 143 km di Yerköy - Sivas, è 88% di u prugressu fisicu hè statu ottinutu in i travaglii infrastrutturali. A distanza trà Ankara è Sivas hè stata determinata cum'è 405 km. Quandu questu investimentu, chì intendemu di compie in dui anni, entre in ghjocu, avemu eliminatu un prublema assai impurtante per Sivas ".

In u 2008, l'offerta di custruzzione di l'infrastruttura trà Yerköy è Sivas hè stata fatta è i travaglii di fabricazione sò stati iniziati. Siccomu i prughjetti di l'applicazione trà Ankara (Kayaş) è Yerköy ùn anu micca i standard per furnisce l'Operazione di Treni d'Alta Velocità, sò stati licitati di novu da a nostra Organizazione in 2010 per a revisione di u prughjettu è u travagliu di u prugettu hè statu iniziatu. I travaglii di fabricazione di l'infrastruttura continuanu trà Yerköy è Sivas.

Aghjunghjendu chì u prugressu fisicu in tutti i tunnelli nantu à a linea Ankara-Sivas hè di u 93 per centu, u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Habib Soluk hà dettu: "Un ritmu di travagliu veloce hè implementatu per u trenu d'alta velocità chì vene. in funziunamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*