Nova firma per a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars

A 4a Reunione di a Coordinazione di Monitoraghju Ministeriale di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK) tenuta in Azerbaijan hè finita.
Dopu à a riunione tenuta cù a participazione di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Ziya Mammadov è u Ministru di u Sviluppu Regionale è Infrastruttura di Georgia Ramaz Nikolashvili, u protocolu finali hè statu firmatu.
In u prutucolu, hè statu decisu di fà un novu accordu trà Turchia è Georgia per urdinà a cumpagnia, chì hà intrapresu a custruzzione di a seccione Marabda-Kartsakhi di a linea ferroviaria nantu à a terra georgiana, per accelerà i travaglii è per facilità l'operazione. custruzzione di u tunnel Kars-Ahalkalaki à a fruntiera Georgia-Turchia.
Hè statu dichjaratu chì a parti turca hà ricevutu infurmazioni nantu à a custruzzione in Turchia, u disignu di l'elettrificazione, u sistema di bloccu automaticu per l'urganizazione di u muvimentu di i treni.
Hè statu dichjaratu chì i partiti accunsenu à furmà un gruppu di travagliu in un mesi per preparà l'accordu di u scambiu di fruntiera è u trenu trà Turchia è Georgia.
Facendu una dichjarazione à a stampa dopu à a riunione, Binali Yıldırım hà dichjaratu chì anu decisu d'urganizà una cunferenza in i prossimi sei mesi per prumove u prugettu.
Dichjarendu chì anu tenutu riunioni per BTK duie volte à l'annu è chì anu fattu una longa strada in a custruzzione di u prugettu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U prossimu prugramma di travagliu hè diventatu più impurtante avà. I nostri cumitati tecnichi anu evaluatu e misure da piglià è u travagliu da fà per compie u prugettu simultaneamente in tutti i trè paesi senza ritardu. Avemu datu l'istruzzioni necessarii. I travaglii cuntinueghjanu cusì da avà. Avemu decisu di una cosa più. Siccomu a fine di u travagliu s’avvicina, i cumitati tecnichi si riuniscenu ogni mese, è cum’è ministri, si riunitemu ogni dui mesi per ùn avè micca scuntratu. U prugettu hè un prughjettu chì unisce i cuntinenti. Serve à u sviluppu regiunale è glubale. Serve ancu a pace globale. In questu rispettu, micca solu trè paesi, ma ancu parechji altri paesi fighjenu u prughjettu cù cura. Per aumentà l'interessu di sti paesi in u prugettu, avemu decisu d'urganizà una cunferenza per presentà u prugettu in i prossimi sei mesi.

Surghjente: http://www.haber10.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*