Ziya Altunyaldız: Diventaremu un Centru Logisticu

Ziya Altunyaldız, Sottosegretariu di u Ministeru di a Dogana è u Cummerciu, hà annunziatu ch'elli pensanu à stabilisce centri logistichi muderni in u campu di a logistica di merci. Dunque, Eskişehir hè situatu in u centru logisticu pianificatu.

Eskişehir diventerà un centru logisticu in linea cù u travagliu di u Ministeru. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sottusegretariu di u Ministeru di a Dogana è u Cummerciu Ziya Altunyaldız hà dettu: "Istanbul Halkalı"I studii di u pianu è di u prughjettu per i centri logistichi previsti per esse stabiliti in Kocaeli, Kayseri, Samsun, Eskişehir, Balıkesir, Mersin, Erzurum, Konya è Uşak cuntinueghjanu", disse.

Dichjarà chì pianificanu centri logistichi muderni in linea cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi chì ponu risponde à u campu di a logistica di merci in una zona chì hà un trasportu stradale efficace, cum'è in Europa, è hè preferibile da i clienti, Altunyaldız hà dettu chì i studii cuntinueghjanu. .
Dichjarà chì, per via di l'impurtanza di a cumpetizione in l'ecunumia internaziunale, a riduzione di i costi in ogni ligame di a catena di fornitura hè diventata obbligatoria per l'imprese chì volenu acquistà un vantaghju competitivu, Altunyaldız hà nutatu chì a necessità di riduce i costi necessita di a necessità di riduce. a logistica o, in un sensu più strettu, i costi di trasportu di l'imprese.
L'industria logistica hè cresciutu di più di 2 per centu in 100 anni

Indicà l'interazzione trà i servizii di logistica è a cumpetitività, a fattibilità cummerciale, u cummerciu è a crescita, Altunyaldız hà dettu:

"Per questu mutivu, l'imprese à u livellu micro è i stati à u livellu macro anu da piglià in considerazione a logistica quandu determinanu pulitiche o obiettivi. A dimensione di u settore in u nostru paese, chì era di 2009 miliardi di lire in 127, hà aumentatu à 2011 miliardi di lire in 258. Questu rapprisenta una crescita di più di 100 per centu in dui anni. Esperemu chì u settore cresce da 2012 per centu per u 18. Hè chjaru chì sta crescita deve esse sustinuta da i rigulamenti è e pratiche chì alimentanu u settore logisticu.
Sicondu i studii, aspittendu un ghjornu per e merchenzie in l'impurtazione è l'esportazione riduce u cummerciu di 4 per centu. In novu, secondu un studiu realizatu da l'OCDE, un aumentu di 10 per centu in u tempu di spedizione di merchenzie riduce l'impurtazione di merchenzie da 7 per centu. Una parte significativa di u tempu di spedizione hè causata da i tempi di attesa à e porte di fruntiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*