L'Università Karabuk, Ingegneria di Sistemi Ferroviari, offre una larga opportunità di travagliu in u campu di e ferrovie chì si sviluppa rapidamente in Turchia cù un Doppiu Grau.

I studienti chì sò graduate da u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari, chì hè dispunibule solu in l'Università Karabuk in Turchia, ricevenu un diploma di sistema ferroviariu è un diploma di ingegneria meccanica prendendu uni pochi di corsi in più in più di i corsi di ingegneria meccanica.
Rettore di l'Università Karabuk Prof. Dr. Burhanettin Uysal hà dettu chì cum'è università, anu apertu dipartimenti chì ùn anu micca educazione in Turchia, è unu di elli era u dipartimentu di l'ingegneria di i sistemi ferroviari.
Uysal hà dichjaratu chì ci hè una grande lacuna in questu campu in Turchia è chì pensanu à cumpensà sta lacuna cù l'ingegneri chì anu da furmà.
L'obiettivu di u dipartimentu di ingegneria di i sistemi ferroviari, chì hè statu apertu in u periodu 2011-2012, hè di risponde à a necessità di ingegneri furmati cù cunniscenze è cumpetenze sufficienti nantu à e tecnulugia di i sistemi ferroviari, è di preparà i studienti per una carriera di ingegneria di successu guadagnendu u capacità di applicà e so cunniscenze di matematica, scienza è ingegneria à i prublemi in questu campu. Per guadagnà a capacità di identificà, furmulà, mudellu, analizà è risolve i prublemi di l'ingegneria di i sistemi ferroviari, è di fà è fà disinni sperimentali quandu hè necessariu, è di analizà è interpretà i risultati. A nostra università averà una parolla in i sistemi ferroviari in Turchia è ancu in u mondu. U nostru più grande vantaghju hè chì pussedemu e Fabbriche di Ferru è Acciaio Karabük (KARDEMİR) è chì i rails sò pruduciuti in questa fabbrica, chì ùn sò micca dispunibili in Turchia o ancu in parechji paesi di u mondu. Travagliemu cù TCDD è KARDEMİR ".
-Interesse da università straniere-
Esprimendu chì l'università di altri paesi sò interessate à l'ingegneria di i sistemi ferroviari, Uysal hà dettu: "Avemu firmatu un protokollu cù l'Università di Scienza è Tecnulugia di Sudan è l'Università di Khartoum nantu à l'ingegneria di u sistema ferroviariu, u scambiu d'infurmazioni è u scambiu di studienti, è daremu furmazione à i studienti chì venenu da quì. Cridemu chì a cunniscenza cresce cum'è hè spartuta. In questa direzzione, l'Università Karabük cuntinuerà à cooperà in l'arena internaziunale ".
Dichjarà chì anu fattu una longa strada cum'è università in u campu di i sistemi ferroviari, Prof. Dr. Uysal hà nutatu chì urganizeranu u 11u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari l'13-1 d'ottobre.
Esprimendu chì u sviluppu di e tecnulugia di i sistemi ferroviari in Turchia serà pussibule aumentendu a cooperazione in a ricerca è a creazione di ambienti di discussione, Uysal hà dettu: "Hè previstu di riunisce l'urganisazioni industriali è l'istituzioni pubbliche è l'urganisazioni ligati à questu campu, per identificà i prublemi è per evaluà in l'ambiente scientificu ".
U direttore generale di KARDEMİR, Fadıl Demirel, hà dichjaratu ch'elli rispondenu à i bisogni ferroviari di a Turchia, a regione è u Mediu Oriente, è hà dettu chì anu strutture chì pruducenu 72 metri di ferrovie di qualità assai alta.
Dichjarà chì rispondenu à i bisogni ferroviari di TCDD, Demirel hà dettu:
"Cum'è KARDEMİR, averemu una parolla in questu campu investendu più in sistemi ferroviari è cooperendu cù l'Università Karabük. In questu cuntestu, cum'è un primu passu, avemu cuminciatu à travaglià in certi testi chì aviamu fattu fora à l'Università Karabuk. L'ingegneria di i sistemi ferroviari hè assai impurtante perchè avemu bisognu di una manodopera furmata scientificamente. Avemu apertu i nostri laboratorii è tutte e nostre facilità à l'Università Karabuk in questu sensu. I studienti chì cresceranu quì riceveranu una furmazione pratica in a nostra fabbrica. Pianu di travaglià cù ingegneri chì sò graduate da quì à a misura di a nostra capacità.

Fonte: muh.karabuk.edu.tr

 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*