Ministru Yıldırım: A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà impurtanza strategica

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà nutatu chì u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè d'impurtanza vitale micca solu per Turchia, Azerbaijan è Georgia, ma ancu per tutta a regione.
U Ministru Yıldırım hà assistitu à a 4a Reunione di a Coordinazione di Monitoraghju Ministeriale di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK) tenuta in Baku.
Parlendu à a riunione, hà assistitu cù u Ministru di i Trasporti Azerbaigian Ziya Mammadov è u Ministru di u Sviluppu Regionale è di l'Infrastruttura di Georgia Ramaz Nikolashvili, u Ministru Yıldırım hà nutatu chì u prughjettu BTK hè d'impurtanza vitale micca solu per Turchia, Azerbaijan è Georgia, ma ancu per tutta a regione.
Dichjarà chì stavanu discutendu u statu attuale di u prugettu è i travaglii da fà in u futuru, Yıldırım hà dettu: "Se u BTK ùn era micca impurtante, i ministri di i trè paesi ùn avarianu micca seguitu u prugettu da vicinu. A prossima parte di u prugettu hè ancu più impurtante. Quandu a custruzzione avanza, i prublemi riguardanti a superstruttura è u mudellu di u funziunamentu venenu à l'agenda. Ùn duvemu micca avè un prublema cù questu. U successu di stu prughjettu dipende micca solu da a so implementazione, ma ancu da a capacità di operare in modu efficace in termini di tempu eliminendu perdite di tempu in i passaghji di fruntiera ", disse.
U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan, Ziya Mammadov, hà dichjaratu chì u prugettu era seguitu da vicinu è interessatu da i presidenti di tutti i trè paesi, è chì BTK permetterà u sviluppu di l'ecunumia di u paese è l'espansione di u cummerciu.
Dichjarà chì travaglianu devotamente in e regioni muntagnose in terreni difficili è cundizioni climatichi, Mammadov hà enfatizatu chì stanu per ghjunghje à u scopu determinatu è hà dettu: "A linea finu à a fruntiera georgiana serà finita à a fine di l'annu. U prughjettu serà cumplettamente cumpletu in 2014 è i treni cumincianu à u trasportu ", disse.
Dopu à a 4a Reunione di Coordinazione di Monitoraghju Ministeriale di u Prughjettu Ferroviario BTK, chì cuntinueghja chjusa à a stampa, un protokollu hè previstu per esse firmatu da i ministri di i trè paesi.

Surghjente: http://www.gundemakparti.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*