U sistema ferroviariu porta 20 milioni di persone ogni ghjornu in Tokyo

A pupulazione di 40 milioni di Tokyo, a capitale più pupulata di u mondu, porta circa 60 linee ferroviarie. 20 milioni di persone utilizanu sti linee ogni ghjornu. I carri sò ancu riservati à e donne giapponesi in metro è treni.
Tokyo, a capitale di u Giappone, hà più di 650 stazioni di metro, mentre chì a maiò parte di u trasportu di metro è ferrovia hè in u settore privatu, è ogni cumpagnia hà u so propiu sistema di prezzi.
Japan Railways (JR), chì hà a reta più diffusa in u paese è hà un grande postu in a reta di treni d'alta velocità, hè una impresa statale chì prima era di u statu, ma dopu hà guadagnatu una struttura autònuma.
A struttura finanziaria di a reta di trasportu di u Giappone hè cumplicata cum'è a cumplessità in a so maghjina è a densità. Perchè mentre 6 linee in u metro di Tokyo appartenenu à u guvernu lucale, 9 d'elli sò cumpagnie private.
Ancu s'ellu ci sò circa 60 linee solu in l'area metropolitana di Tokyo, parechje linee sò alternative l'una à l'altru, è in più di u sistema ferroviariu, ci hè ancu una reta di autobus intricata è densa chì corre in a stessa direzione.
-4 milioni di persone visitanu una tappa à ghjornu-
A tarifa di trasportu di u sistema di metro è ferrovia più bassu in a cità hè di 160 yen (circa 3,6 TL). Tuttavia, hè dichjaratu chì assai pochi persone prufittà di u trasportu cù stu prezzu. Perchè quandu a linea cambia in a listessa direzzione, a tarifa aumenta, è quandu a cumpagnia cambia nantu à a stessa linea, una tarifa separata entra in ghjocu è u trasportu diventa ancu più caru. Ci hè una grande variazioni in i prezzi secondu u destinazione è destinazione.
Hè dichjaratu chì una media di 20 milioni di persone viaghjanu in Tokyo ogni ghjornu. In cunsiderà chì un gran numaru di persone utilizanu più di una linea, u numeru di viaghji supera sta figura.
A capitale gigante hà stazioni utilizati da più di 4 milioni di persone à ghjornu. À a stazione di Shincuku, chì hè dichjaratu chì hè a stazione più trafficata di Tokyo, milioni di persone si movenu sottu terra senza mai lascià a terra, soprattuttu à l'iniziu è à a fine di l'ore di travagliu, è sta stazione sola accoglie 4 milioni 358 mila persone à ghjornu.
Tuttavia, sta densità in a cità ùn hè micca limitata à una sola stazione. Perchè 3 milioni 447 mila persone utilizanu a stazione di Ikebukuro, 2 milioni 195 mila persone utilizanu a stazione di Tokyo, è 2 milioni 187 mila persone utilizanu a stazione Shibuya.
-A fundazione di u sistema hè stata stabilita in u 1927-
U sistema di ferrovia è metro in u paese hè statu stabilitu in u 1927. In cunsiderà a data iniziale iniziale paragunata à a reta attuale, sta reta si sviluppa assai rapidamente.
Hè nutatu chì assai novi linee in a cità sò stati custruiti sottu à u precedente. Per quessa, i più novi di sti web, chì sò cum'è spider webs, sò quelli in u fondu di a terra. Ci sò linee di metro chì piglianu più di 10 minuti per ghjunghje à e plataforme sotterranee in a cità, è tutti sò stati custruiti secondu a densità di a cità attuale è i risichi di terramoti. Parechje linee novi sò in custruzzione.
Malgradu a pupulazione è a densità di custruzzione in u centru di a cità, u fattu chì parechje linee ponu serve era pussibule passendu e linee attraversu punti assai prufondi di a terra.
-Ordine è caos inseme-
In Tokyo, induve l'ordine è u caosu vivenu inseme, e rete di u sistema ferroviariu sò paragunate à a vita di a metropole, postu chì portanu a forza di travagliu enormi di u paese da e cità satellitari à i paesi è i distretti cunnessi à u centru.
Sapendu cumu prufittà di i sistemi ferroviari hè una specialità in Giappone. Ùn hè micca abbastanza per vive per anni per aduprà a reta curretta. Perchè ci sò centinaie di pagine di libri di metro per questu, è descrizanu visualmente e rotte, cunnessione è alternattivi di e linee.
Inoltre, l'applicazioni sviluppate per i telefoni intelligenti in l'usu di u sistema ferroviariu cercanu di facilità u travagliu di e persone. Queste applicazioni sparte assai dati cù l'utilizatori, da u calore di u calore, da a densità di passageri in i treni à cumu i voli di cunnessione ponu esse più faciuli in quellu mumentu. L'aspettu più interessante di a rete hè chì centinaie di treni chì viaghjanu. nantu à sti linii sò puntuale. Un trenu righjunghji u so destinazione in u minutu datu, è piglia a linea di trasferimentu in a direzzione chì andarà in u tempu è u trenu à l'altru trenu.
In u mondu globalizing, in a geugraffia asiatica induve a cumpetizione cresce, i giapponesi, chì facenu un bonu usu di u tempu, sò diventati cusì una parte di questu ordine senza esse surprised da i so viaghji minuti.
- Carru di donne -
Ancu i giapponesi chì viaghjanu a distanza più vicina in Giappone passanu almenu una ora di u ghjornu nantu à a strada.
Parlendu à AA è travagliendu cum'è secretariu, Şimizu Akiko hà dichjaratu ch'ella cambia e linee duie volte à ghjornu per andà à u travagliu, è chì passa circa 1 ora à a matina è a sera nantu à a strada.
In modu, l'impurtanza di a puntualità di a reta di trasportu hè spessu enfatizzata in Giappone, è questu hè una fonte di orgogliu per i Giapponesi.
Shimizu dichjara chì ancu un ritardu di un minutu in i voli in u metro in casu di suicidiu o emergenza simile rende a ghjente assai arrabbiata. Hè cunnisciutu chì un ritardu di un minutu provoca disrupzioni in cambià à altre linee è catturà altri treni à tempu.
Dichjarà chì travaglia in una istituzione ufficiale, Uneoka dichjara chì passa una media di 1,5 ore nantu à a strada à ghjornu è registra chì cambia 3 linee per andà à travaglià.
U trasportu in Tokyo hè generalmente faciule, ma caru. Tuttavia, i giapponesi sprimenu ancu chì ùn sò micca assai soddisfatti di sta densità seria è folla.
Uneoka spiega chì una altra applicazione interessante nantu à i metro è i treni in Giappone hè u "Ladies Wagon".
Nutendu chì u "carru di e donne" hè statu custruitu per prevene u fastidiu, Uneoka aghjusta chì questu vagone hè solu per e donne è hè dumandatu da i passageri.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*