Yapı Merkezi hà participatu à l'offerta di Metro Riyadh

Yapı Merkezi, chì hà firmatu u primu metro di u Mediu Oriente in Dubai, si prepara à custruisce u primu metro di l'Arabia Saudita in a capitale Riyadh. 10 cumpagnie giganti, da Saudi bin Laden à Astaldi, da Taisai à Mitsubishi, anu ricivutu i schedari per a licitazione di u metro di 180 km cun un valore di prughjettu di più di 271 miliardi di dollari, è Yapı Merkezi hè diventata l'unica cumpagnia turca trà i 4 gruppi chì puderanu qualificà. . A cumpagnia intraprenderà a prima tappa di l'offerta in 3 fasi, chì si terrà in Novembre, è implementerà una di e tappe.
Yapı Merkezi, chì hà realizatu u primu metro di u Mediu Oriente in u 2009 è u metro più longu custruitu in u mondu cù 75 km, hè ghjuntu in prima linea cù u premiu "U megliu prughjettu di u sistema di tram in u mondu 2010" cù u sistema ferroviariu. rializatu in Kayseri. hà avà pigliatu azzione per stabilisce u primu metro di l'Arabia Saudita in a capitale, Riyadh.
Per l'offerta di 180 km Riyadh Metro, French Bouygues, Saudi bin Laden, Saudi bin Auger, El Seif, Astaldi, China Communications Construction Company (CCCC), Austrian Strabag, Saudi Arabian Taisai chì hà custruitu Marmaray, Japanese Obuyashi, Mitshubishi, USA U fattu chì e cumpagnie 271, cumprese parechji giganti, cum'è Bechtel da Turchia, anu ricivutu i schedari, hà revelatu quantu hè impurtante l'offerta. Dichjarà chì i consorzi 38 sò emersi da e cumpagnie chì anu ricevutu i schedari, è i cunsorzii 38 anu dumandatu a qualificazione, Emre Aykar, u presidente di Yapı Merkezi, hà annunziatu chì anu amparatu chì solu 4 gruppi avianu ricevutu a qualificazione u ghjornu precedente. Nutendu chì sò l'unica cumpagnia turca trà questi gruppi, Aykar hà dettu: "Avemu participatu à l'offerta induve i cunsorzi guidati da Siemens è a più grande cumpagnia di custruzzione in Francia, Vinci, è Samsung-francese Aston è cumpagnie italiane Ansaldo qualificate per l'offerta. l'unica cumpagnia turca in questu campu cù u cunsorziu chì avemu stabilitu cù queste cumpagnie ".
"Semu interessati à u Metro Astana"
Enfatizendu chì Bombardier è OHL eranu gruppi cù i quali avianu cullaburatu prima nantu à i prughjetti, Emre Aykar hà nutatu chì sò andati in partenariatu cù Al Arab da l'Arabia Saudita per a prima volta. Nutendu chì u valore di u prughjettu di u metro gigante di 180 km di lunghezza hè più di 10 miliardi di dollari, Aykar hà dettu: "A prima tappa di l'offerta, chì si terrà in 3 tappe è serà datu à 3 consorzi separati, serà in nuvembre 2012. . Trasfereremu a nostra sperienza in Dubai Metro pigliendu una di e tappe ", disse. Aykar hà annunziatu chì u Metro Astana serà licitatu in uttrovi in ​​Kazakhstan, è chì si preparanu intensamente per questu.
Hà acquistatu a più grande impresa turca per un valore di $ 1.7 miliardi in Etiopia
Ricordendu chì anu pigliatu l'affari di a linea ferroviaria di 390 km in Etiopia, Emre Aykar hà dettu: "A dimensione di l'affari hè di 1.7 miliardi di dollari, chì hè statu unu di i più grandi impieghi chì una sucietà turca hà fattu à l'esteru senza alcun partner". In u quadru di l'accordu firmatu u 26 di ghjugnu, u prugettu serà finitu in 42 mesi. 4 stazioni principali è 6 intermedi, centru di cuntrollu di trafficu, 15 centri di trasformazione è 2 centri di riparazione è mantenimentu seranu custruiti da Yapı Merkezi.
Dopu à a Libia, l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente sò attrattivi per i contractors turchi
Notendu chì Yapı Merkezi hà travagli in corso in Maroccu, Algeria è Arabia Saudita, è chì anu stabilitu cumpagnie in Maroccu è Arabia Saudita per seguità novi prughjetti, Emre Aykar hà cuntinuatu: "Avemu un prughjettu di Tramway di Casablanca di 80 milioni d'euros in Maroccu. darà à a fine di l'annu. Cumpleremu BTZ, chì hè una linea di ferrovia chiavi in ​​mano di 240 km in Algeria cù un valore di 25 milioni d'euros, in 2.5 anni. Ci hè un trenu d'alta veloce trà a Mecca è Medina in l'Arabia Saudita. Quì avemu avutu l'offerta di a stazione di Medina per 440 milioni di dollari. Scadurà à a fine di u 2013. Facemu ancu u mantenimentu è a riparazione di i treni in u livante cun un prughjettu di 140 milioni di dollari in a regione Nariah.
Sottulineendu chì i contractors turchi, chì u travagliu si fermò in Libia per via di a crisa araba, duveranu agisce cù u principiu di ùn mette l'ova in a listessa cesta per ùn avè micca guai, Aykar hà dettu: "L'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale. sò mercati assai impurtanti. U equilibriu serà truvatu entrundu diversi paesi ", disse.
Ci hè $ 3.5 miliardi di travagliu in corso
L'ammontu tutale di i travaglii in corso di Yapı Merkezi, chì hè trà e prime 5 cumpagnie di cuntratti à l'esteru, hè di 3.5 miliardi di dollari. In u 225, a cumpagnia hà classificatu 2011th trà 33 cumpagnie turche in u top 11 di l'ENR.
Investiremu in l'alloghju per a prima volta cù a trasfurmazioni urbane
Yapı Merkezi ùn hà micca i so propri investimenti in u settore di l'abitazione fora di u cuntrattu, ma a cumpagnia di u gruppu chjamata Yapı Konut hà custruitu Şişli Plaza è Arkeon Houses. Dichjarà chì trovanu a lege di trasfurmazioni urbane assai pusitiva è aspittàvanu l'emissione di i regulamenti, u presidente di u Cunsigliu di Yapı Merkezi, Emre Aykar, hà dettu: "Allora faremu i nostri propri investimenti per a prima volta. Trasfereremu a nostra sperienza à l'esteru à a trasfurmazioni urbane ".

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*