U direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim Ertiryaki, sperava per u futuru.

U direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, hà dichjaratu chì a fabbrica, chì hà un postu impurtante in l'ecunumia di u paese, cuntinuerà a so vita cum'è una cumpagnia forte è in crescita ogni ghjornu.
Neşat Sazoğlu, unu di i columnisti di Sakarya Halk Newspaper, hà parlatu cù u direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim Ertiryaki. Dichjarà chì hà travagliatu ghjornu è notte cù a so squadra per u successu di a fabbrica, Ertiryaki hà dichjaratu chì anu stabilitu una tradizione di gestione basatu nantu à a cunsultazione è chì anu ricevutu risultati pusitivi. Dichjarà chì ellu sà chì l'uffiziu in quale si trova hè una pusizione pulitica è spieghendu a so visione di a pulitica, Ertiryaki hà rispostu à e dumande di Sazoğlu.
1. U publicu di Sakarya veramente cunnosci bè. Tuttavia, cum'è avemu principiatu e nostre interviste, se dumandemu quale hè Ibrahim ERTIRYAKİ, cumu vi presentà?
Prima di tuttu, vogliu principià u mo discorsu ringrazienduvi per u vostru interessu è felicitendu à tutta a cumunità di stampa, cum'è quellu chì crede di core in a nicissità di a so cuntribuzione à riflette u cuntenutu di i sviluppi à i citadini è dà infurmazione vera.
Sò natu in Adapazarı. Sò un ingegnere meccanicu. Sò maritatu è babbu di quattru figlioli. Aghju avutu una carriera in Adapazarı è in altre cità, in i settori publicu è privatu, università è municipalità, induve era in generale à u livellu manageriale. Stu largu spettru di implicazione in a mo vita cummerciale m'hà datu più cunniscenze tecniche è amministrative cà a mo vita d'educazione. Avè l'uppurtunità di scuntrà parechje persone di diverse culture m'hà permessu di amparà a struttura socioeconomica di u nostru paese. Dopu à sta breve introduzione, mi piacerebbe presentà cù una espressione sfarente per eliminà l'impegnu innecessariu di i nostri lettori.
Perchè i nostri citadini mi vedenu cum'è; Vogliu ch'elli cunnoscenu è mi abbraccianu micca perchè Adapazarı hè induve sò natu è passatu a maiò parte di a mo educazione è a maiò parte di a mo vita, ma per i mo pinsamenti è azzioni. Credu chì questu hè quantu significativu, scontri veri duveranu esse. Sò veramente furtunatu in questu sensu. Un locu chì mi permetterà di cresce nantu à l'assi di l'amore per u paese, a nazione è l'umanità, chì hè u centru di a mo vita ; Aghju campatu cù parenti, vicini è l'ambiente. Stu amore, chì hè diventatu in una pruprietà sempre crescente di mè, hà criatu una bona educazione è un prucessu di educazione è ancu una infrastruttura adatta per avè successu, fà amici, cunnosce e persone è risurrezzione. Puderaghju ricumandemu stu accostu à a vita cun tranquillità à tutti i nostri populi, in particulare i nostri ghjovani.
2. Avete travagliatu cum'è Direttore Generale TÜVASAŞ dapoi u 2003. Chì cambiamenti è sviluppi sò accaduti in a visione è a missione di TÜVASAŞ cun voi?
Quandu avemu principiatu à travaglià, avemu principiatu à travaglià in dui rami principali. U primu di questi era per TÜVASAŞ di sbarazzarsi di a so struttura statica attuale u più prestu pussibule è di cumincià à pruduce per i mercati domestici è internaziunali altru da TCDD, è u sicondu era di guidà u settore di i Veiculi Ferroviari Turchi cù l'esperienza chì hà guadagnatu per più. più di 50 anni è per fà di a nostra regione a basa di stu settore. Per quessa, avemu principiatu à travaglià per determinà a situazione attuale. Avemu prisentatu a nostra situazione evaluendu e risorse sia in a nostra università è urganisazioni di cunsulenza è in l'istituzione. Allora, cunsiderendu u putenziale attuale di u mercatu, avemu cuminciatu à implementà regulamenti chì aumenteranu l'efficienza per aumentà a nostra capacità. Cù i cambiamenti organizzativi, a rotazione di u persunale è l'investimenti fatti in questu quadru, avemu radduppiatu a nostra capacità di produzzione à a fine di u 2004.
Avemu stabilitu una tradizione di gestione basata nantu à a cunsultazione in a nostra urganizazione. Avemu ottinutu questu cù a prospettiva di "vincitori vincitori" facennu arrangiamenti è aumenti in i diritti investiti di i nostri impiegati, creendu un cunsensu sindacale-imprese, è assicurendu u sviluppu è a coesione suciale di l'impiegati attraversu a furmazione in u serviziu.
3. Dopu à parechji anni, TÜVASAŞ hà esportatu carri à l'esteru è dite chì hà da cuntinuà à fà. Cumu avete fattu questu è chì tipu di travagliu pensate di fà in quali paesi à partesi da u 2008?
U mutivu più impurtante per radduppià a nostra capacità di produzzione aumentendu u putenziale di produzzione in casa è l'efficienza hè stata i nostri sforzi per attivà i Mercati di Veiculi Ferroviari fora di a nostra sucietà madre TCDD, chì sò in crescita in u paese è u so potenziale avemu identificatu à l'esteru. In più di esse una istituzione publica, avemu pruduciutu è furnitu 12 Vagoni Generatori à e ferrovie irachene, malgradu duie limitazioni impurtanti chì "l'amici di l'operatore è u manager capiscenu megliu", cum'è esse una Sussidiaria, è à questu puntu avemu purtatu u I mercati bulgari, siriani è iraniani à u stadiu di l'accordu.
4. Pensate chì TÜVASAŞ diventerà una istituzione assai impurtante per Sakarya è Turchia in u futuru, o sparirà per esse ombreggiata da a nova fabbrica di treni d'alta velocità (Eurotem) è sparisce per via di privatizazione o chjusura? Allora cumu vede u futuru di TÜVASAŞ da 2008?
Cridemu chì TÜVASAŞ hà da cuntinuà a so vita cum'è una sucietà forte è in crescita ghjornu per ghjornu è servirà a nostra regione è u nostru paese per parechji anni à vene, è a mo squadra è eiu strivemu ghjornu è notte per questu.
Cum'è qualchissia chì hà cuntribuitu à a creazione di EUROTEM in Adapazarı è à fà a nostra cità una basa di produzzione in questu settore, femu una determinazione impurtante. U campu d'attività di a cumpagnia EUROTEM è u campu d'attività di a nostra cumpagnia sò diffirenti. EUROTEM pruducerà veiculi ferroviari cum'è treni elettrici d'alta velocità, metro è metro ligeru. TÜVASAŞ; Producerà treni diesel, autobus ferroviari, vagoni di passageri è mudernizà è mantene tutti questi veiculi pruduciuti. U nostru travagliu nantu à a fabricazione di Diesel Trainset cuntinueghja intensivamente. In cunsiderà u mercatu straneru, ancu a nostra capacità di produzzione attuale ùn serà micca abbastanza per TÜVASAŞ, cusì travagliemu intensamente per aumentà a nostra capacità.
I ferrovii sò stati trascurati da a data di a 5a Republica. Tuttavia, grandi investimenti sò stati fatti in ferrovie dapoi u 2003. Cum'è u Direttore Generale di TÜVASAŞ, cumu vede questi investimenti è cumu valutate a cuntribuzione di questi investimenti à a vostra istituzione?
Cumu l'aghju dettu quandu m'intruduce, questu hè una estensione naturali di l'amore di u paese, a nazione è l'umanità, è ancu l'amore di l'ambiente, è queste pulitiche sò state preparate cù u nostru sustegnu istituzionale è cunsiderazione mentre creanu.
Comu hè cunnisciutu, l'attività di trasportu sò i vini sanguini di i sistemi ecunomichi. In ogni casu, ancu s'ellu nutre a struttura ecunomica è suciale, ùn significa nunda per sè stessu. Per questu mutivu, hè desideratu chì i cumpunenti di u costu è di u tempu anu u minimu parte in a vita socioeconomica. Altrimenti, pruvucarà negatività cum'è l'aumentu di u tempu è u costu, i blocchi è a non-competitività in u trasportu di merchenzie, servizii è passageri. Oghje, u trasportu ferroviariu hè assai più ecunomicu cà u trasportu terrestre è aereu, è cù a tecnulugia di e novi linee previste in u nostru paese, serà di qualità è cunfortu chì offre standard vicinu à e compagnie aeree à u nostru populu. Prutegerà ancu l'ambiente è eliminà parechji risichi cum'è l'accidenti di trafficu. A ferrovia serà un modu di trasportu più ecunomicu cumparatu cù l'autostrada, sia in termini di costu d'investimentu iniziale sia di durabilità annantu à l'anni. À a luce di tutte sta infurmazione, avemu dichjaratu chì tutti i sviluppi pusitivi in ​​u trasportu ferroviariu sò una manifestazione d'amore per a patria è a nazione, è di sicuru, a so riflessione nantu à a nostra istituzione serà assai pusitiva.
6. Quale hè a vostra perspettiva nantu à a nova fabbrica di treni d'alta velocità Eurotem?Pensate à fà un travagliu cumunu cum'è TÜVASAŞ?
Comu avemu citatu sopra, i nostri campi di attività cù EUROTEM sò in realtà diversi. Tuttavia, i partenariati di produzzione ponu esse pussibuli in limiti di capacità è sottumessi à accordi mutuali. In fatti, TÜVASAŞ hè implicatu in a custruzzione di 92 veiculi di metro per correre nantu à a linea Taksim-Yenikapı per a municipalità di Istanbul è 96 veiculi suburbani elettrici per TCDD, cù l'accordu di pruduzzione cumuna chì avemu fattu, chì l'offerte sò state attribuite à u TCDD. Cumpagnia ROTEM.
7. Credi chì avete creatu una bona squadra cù l'appuntamenti chì avete fattu da quandu avete pigliatu l'uffiziu cum'è Direttore Generale di TÜVASAŞ? I vostri funzionari è i vostri travagliadori sò abbastanza in quantità è in capacità, cunsiderendu u travagliu chì farai è pensa à fà. ?
Ci sò paràmetri chì indicanu u successu ultimu di un affari. A quantità di produzzione, a cuntribuzione à u Rendimentu Naziunale, u rendiment è l'efficienza sò i più impurtanti di questi. In più di questi, avemu ancu dichjaratu chì avemu attaccà impurtanza à attivà u putenziale di u mercatu straneru. Quandu tutti sti valori sò esaminati, malgradu tutte e difficultà di esse in u settore publicu, TÜVASAŞ hà battutu records ghjunghjendu i valori più alti in a so storia di più di 50 anni. Di sicuru, questu hè creatu cù una squadra. Cridemu chì avemu successu è aspittemu u vostru sustegnu è u sustegnu di u publicu mentre cuntinuemu a ricerca è e pratiche per esse più successu.
8. Cumu passa u ghjornu di u direttore generale di TÜVASAŞ İbrahim Ertiryaki?
Vulete valutate a vostra vita inseme cù a vostra vita privata?
A vita hè a più grande è a più bella benedizzione chì Diu ci hà datu. E persone chì ponu aduprà valori è principii naziunali è spirituali nantu à l'assi di l'amore per l'umanità ponu sopravvive malgradu tutte l'intensità è e situazioni stressanti è ponu piglià forza da a so essenza per revelà più valori. Pruvu ancu à campà cusì. Gestisce una grande impresa è mantene e mo rilazioni cù a mo famiglia, i parenti è u circhiu suciale pò esse realizatu solu per sacrificà. Ma mentre dicu un fattu quì, ùn vogliu micca chì i nostri lettori a ghjudicà male. Iè, avemu un travagliu impegnatu, ma vogliu sprimà chì a felicità di ghjunghje à i nostri scopi ci dà a resistenza è u piacè assai più di sta stanchezza è stress.
9. Tuttu u publicu sà chì l’uffiziu chì tenete hè un postu puliticu. In altri palori, quandu i guverni cambianu, i direttori generali cambianu ancu in larga misura. In questu cuntestu, seguite a pulitica da vicinu ?
Hè necessariu di crede in a demucrazia in tuttu è veramente. I guverni chì emergenu da u Parlamentu determinati da u populu svolgenu a so attività cù i burocrati chì gestiscenu l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche. Questu hè un requisitu naturali di a vita demucratica. Quelli chì portanu a rispunsabilità pulitica pò travaglià inseme mentre realizanu e so azzioni; Hè abbastanza normale per ellu di numinà burocrati cù i stessi scopi è acquis intellettuale. A vuluntà pulitica, chì porta a rispunsabilità ultima di tutte l'istituzioni è l'urganisazione, deve di sicuru avè ancu l'autorità currispundenti.
10. Ci hè rumore chì tù sarè ancu candidatu à a Municipalità Metropolitana in e novi elezzione chì si feranu in marzu 2009. Cumu valutà sta questione, cunsiderendu chì, per quantu a so sapè, avete statu elettu burocrate di l'annu dui anni in fila in u passatu ?
Ci ponu esse questi è parechji rumuri simili in u publicu. In ogni casu, per tali situazioni, aduttatu personalmente l'idea chì "u compitu hè datu piuttostu chè dumandatu", chì hè diventatu un principiu in a nostra cultura. Aghju pruvatu è pruvà à furmà mè stessu è quelli chì mi circundanu cum'è s'ellu pudessi fà tutte e so attività. Tuttavia, mi pare megliu d'aspittà l'offerta di travagliu da l'autorità competenti è l'ambiente.

Fonte: tuvasas.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*