COMUNICAZIONE DI PRESSA: "Sistema di Tramway in Bursa" Discussione à u Cunsigliu

À L'ASSUNZIONI DI BURSA CUNSIGLIA 'BURSA IS TALKING', STA VOLTA 'TRAMMY SYSTEM IN BURSA' S'A TUTTA CU PARTICIPAZIONE INTENSIVA.
BURSA - In e riunioni chjamate "Bursa Speaks", induve u Cunsigliu Municipale di Bursa hà discututu temi impurtanti di a cità, sta volta "Sistema di Tramway in Bursa" hè statu discututu cù a participazione di tutti i segmenti. À a riunione induve a cuntribuzione di u sistema di tram custruita da a Municipalità Metropolitana à a cità hè stata discussa, ognunu hà avutu l'uppurtunità di sprime e so opinioni.
U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Semih Pala, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Taha Aydın, u direttore generale di Burulaş, Levent Fidansoy, u presidente di a filiale di Bursa Necati Şahin, a Camera di l'ingegneri civili, anu assistitu à a riunione tenuta in a sala presidenziale di u Centru di Cultura di u Cungressu Atatürk (Merinos AKKM). Durmazlar L'ufficiali di a cumpagnia di machini, accademichi, camere prufessiunali, minibus è cummercianti di autobus anu assistitu.
U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Semih Pala, hà dettu chì anu rializatu i duveri chì anu pigliatu da a lege in u megliu modu pussibule. Dichjarà chì i cunsiglii municipali devenu esse valutati da e cità è distretti in u megliu modu, Pala hà dichjaratu chì Bursa usa stu dirittu in u megliu modu. Spieghendu chì u Cunsigliu di a cità di Bursa, inseme cù 4 assemblee, 34 gruppi di travagliu è centinaie di vuluntarii, hà fattu un travagliu esemplariu per a Turchia, Pala hà dettu: "U cunsigliu municipale hà per scopu di sviluppà a visione di a cità è a cuscenza di i citadini in a vita di a cità, prutege i diritti è leggi di a cità, u sviluppu durevule, a cuscenza ambientale, suciale si prova à cumpiendu i so duveri nantu à tematiche cum'è a cuuperazione è a sulidarità, a trasparenza, a rispunsabilità è a rispunsabilità, a participazione è a decentralizazione. 35 mila 4 attività sò state realizate in 80 mesi. Questi studii includenu l'attellu di u Pianu Ambientale Pruvinciale, a custruzzione di u Stadiu Atatürk, u trenu d'alta velocità, i tribunali è l'edificazioni municipali, u cumplessu di salute, u campus universitariu, i bazars storichi, u Boulevard FSM, l'autostrada Istanbul-Bursa-Izmir, a realtà di u terrimotu, Idobus, domesticu. automobili. pigghiau. Creemu ambienti induve ognunu pò parlà liberamente è rispettu di ogni sughjettu. In l'ultime riunioni "Bursa Speaks", avemu discututu u sistema di tram in Bursa ".
"Bursa hà bisognu di 50 carri"
Cunsigliu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa è l'ingegnere meccanicu Taha Aydın hà fattu una presentazione nantu à a linea di tram Sculpture-Garaj (T1) è u primu tram domesticu di Turchia, 'Silkworm'. Esprimendu chì tenenu in contu tutte e caratteristiche di a cità è i studii chì sò stati fatti durante u sviluppu di a tecnulugia, Aydın hà dichjaratu chì a produzzione di un tram naziunale hè u so prughjettu di visione. Aydın, chì vulia chì e critiche sò fatte cù l'equipaggiu tecnicu in terra, hà dettu: "U prughjettu hè statu iniziatu prima in Burulaş. Tuttavia, avemu vistu chì u prugettu ùn pudia esse cumpletu cù a legislazione è a burocrazia. Era capitu chì avemu avutu a trasfiriri à u settore privatu. Un vagone costa circa 8 trilioni. Siccomu 4 di elli facenu un qatar, vene à 32 trilioni. Questi soldi andavanu à l'esteru finu à avà. U scopu era di assicurà chì u valore aghjuntu resta in Turchia u più prestu pussibule. In questu rispettu, u prugettu deve esse applauditu. Attualmente, Bursa hà bisognu urgente di 50 vagoni. Questu deve esse fattu u più prestu pussibule per mantene i soldi in u paese. Pruduceremu un veiculu chì hà pigliatu a tecnulugia à i standard europei è hà passatu i testi 100 per centu. In fatti, u veiculu prodottu hè 98 per centu domesticu. Avemu ancu pruduciutu u cervellu di i veiculi. Perchè 2 milioni è mezzo d'euro sò stati dumandati à l'esteru solu per u so cervellu. Stampate i codici ogni volta. Pagherete attaccà à elli. Avemu ghjuntu à u puntu di vende a tecnulugia producendu u cervellu in u locu ", disse.
Nutendu chì ci hè bisognu di parechji prughjetti cum'è questu, Aydın vulia chì e camere accademiche partenu à sustene i prughjetti invece di suppressione. Dichjarà chì i testi di u veiculu seranu finiti à a fine d'aostu, è chì un veiculu pruduttu da Turchia serà certificatu per a prima volta, Aydın hà dettu: "A Turchia crea una marca. Forse in 10 anni Bursa serà u centru di a tecnulugia ferroviaria. À u principiu di stu prughjettu, Recep Altepe risicu puliticu, Durmazlar ecunomicu, Taha Aydın hà pigliatu ancu un risicu tecnicu. Quessi ùn sò micca cose faciuli. U nostru presidente, Recep Altepe, è simu entusiasti di pudè cuntribuisce qualcosa à u paese. Avemu sunniatu di fà un veiculu veloce, còmode, ecologicu, ecologicu è ecunomicu. Avemu fattu ancu cusì ", disse.
Esprimendu chì u presidente Recep Altepe hà presentatu a so visione dicendu "Lasciate u 30 per centu domesticu" in un ambiente induve si parlava chì nimu ùn participà à l'offerta per u tram, chì serà u 51 per centu domesticu, Aydın hà ricurdatu chì a ferrovia. sistema hà un mercatu di 2 trilioni in u mondu sanu. Aydın, chì hà dettu chì u tram è u metro domesticu sò stati custruiti mentre l'automobile domestica ùn era micca fatta, hà nutatu chì u so scopu era di vende è di trasportà a ghjente di Bursa in u megliu modu pussibule. In riferimentu à a linea di tram Sculpture-Garage (T1), Aydın hà dettu: "Nisun passu hè fattu senza una basa scientifica. T1 hè stata pianificata cù l'appruvazioni di u duttore Brenner. Ci hè una preoccupazione in u publicu chì ùn "scala". L'autorità chì dicenu questu duveranu dumandà cumu falà, micca cumu cullà. Avemu cullatu stu veiculu ma ùn pudia calà. Avemu ancu fattu i freni idraulichi. Avemu freni magnetichi per piantà a vittura, è ancu limiteremu a velocità in certi lochi. Avemu pensatu à tuttu per sta tecnulugia. U tram pò cullà 3 per centu di inclinazione quandu 2/9 pienu, è 8.6 per centu di inclinazione quandu hè cumpletamente carica. I critichi anu da andà à vede uni pochi di cità. Avemu vistu una pendenza di 8.6 per centu in Zurich è 8.4 per centu in Stuttgart. I pendii è l'altitudine richiesti sò stati calculati in i nostri studii. Inoltre, avemu calculatu chì u nostru veiculu girava in 17 minuti quandu l'accelerazione, l'arrestu è u tempu d'attesa à a fermata sò stati calculati. A vitezza di u veiculu ùn pò esse più di 400 m/s per via di a distanza trà e fermate di 20 metri. Siccomu ùn ci hè micca metro, ùn pudete micca fà l'intervalli di e fermate longu. Ci hè 12 tappe è 13 intervalli nantu à a linea ", disse.
Dichjarà chì u cunduttore ùn era micca affettatu quandu u veiculu hè statu culpitu da una vitezza di 25 chilometri, è chì u veiculu ùn hè statu danatu da a collisione à una velocità di 15 chilometri, Aydın hà infurmatu i participanti nantu à u disignu è i dettagli tecnichi di u tram.
U direttore generale di Burulaş, Levent Fidansoy, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu ùn hè più una scelta ma una necessità. Spieghendu chì in u trasportu di l'oghje, i lochi chì i citadini anu bisognu à esse cunnessi l'un à l'altru à intervalli di 2 à 30 minuti, Fidansoy hà dettu chì e dimensioni di u veiculu sò determinate in cunseguenza. Esprimendu chì ci hè un metro cum'è un veiculu di ferrovia in Bursa, induve ci hè un stabilimentu longitudinale, hà dettu: "U sistema di metro in a nostra cità hè abbastanza in termini di capacità d'occupazione, ma u numeru di veiculi hè insufficiente. In u passatu, mentri 17 veiculi duveranu esse acquistati nantu à una linea di 60 chilometri, 48 veiculi sò stati acquistati. Se u numeru di vagoni era abbastanza, parleremu di un sistema di metro cumpletu in Bursa. Mentre chì u tram era preferitu in u centru di a cità, chì hà una storia ricca, a capacità di i passageri hè stata cunsiderata. In i cità sviluppati, hè statu vistu chì u centru era pedestrianized è i veiculi elettrici sò stati utilizati. Risultava chì i veiculi diesel dannu artefatti storichi. Hè per quessa chì i sistemi ferroviari sò incuraghjiti. Inoltre, se a vita di un veiculu di tram o metro hè di 50 anni, a vita di un autobus hè di 10 anni. Offre ancu un vantaghju di costu à longu andà ", disse.
Fidansoy hà dichjaratu chì una linea di tramvia unidirezionale hè prevista nantu à a linea Garage-Sculpture, induve u muvimentu intensu hè statu prima sperimentatu in Bursa, Fidansoy hà annunziatu chì a linea Terminal, chì serà integrata in a stazione di metro Osmangazi, serà aghjuntu in a seconda tappa. . Ricordendu chì ci hè una linea Yeşil-Çekirge cunnessa à a stessa linea, Fidansoy hà dettu: "Pensemu à estenderà questu à Mihraplı. In seguitu, ci sarà una linea chì coprerà a regione Beşevler. In totale, circa 120 chilometri di linee di tramvia à longu andà sò previsti. E linee di tram in u mondu sò diventate più preferite. Cumpagnia 25 hà participatu à a licitazione di u tram celebrata u 5 di u mese. Una sucietà chì hà presentatu una offerta di circa 17 milioni di TL hà u dirittu di riceve l'offerta. Facemu dinò l'offerta di autobus, ma mi stupisce chì u tender di tram attrae tantu l'attenzione. U tram hè un strumentu, micca un scopu. Hè u tipu di veìculu chì hè preferitu cumplettamente secondu i bisogni di u passageru.
U presidente di a Camera di l'Ingegneri Civili di Bursa Branch, Necati Şahin, hà dettu chì si preoccupanu di u Cunsigliu di a cità di Bursa è l'hà ringraziatu per l'urganizazione di a riunione nantu à u "sistema di tram in Bursa". Şahin hà dichjaratu chì u prugettu hè contru à i piani di zoning è ùn rispetta micca i normi, chì ùn pò micca risolve u prublema di trasportu, è chì portanu u prublema à i tribunali, è hà criticatu u sistema di tram custruitu da a municipalità. Şahin hà suggeritu di custruisce un metro invece di un tram. I rapprisentanti di altri segmenti anu pigliatu ancu a parolla à a riunione è esprimenu e so opinioni è opinioni annantu à u prugettu.
BURSA MUNICIPALITÀ METROPOLITANE
DIRECZIONE DI PRESSA È RELAZIONI PUBBLICHE

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*