A realtà ferroviaria in u trasportu

In u "Railway Reality Report in Transportation" annunziatu da u Cunsigliu di Amministrazione di TMMOB Chamber of Mechanical Engineers, l'impurtanza di u trasportu, u Periudu Ottomanu, u primu periodu di a Republica, a situazione attuale in e ferrovie di u nostru paese cù statistiche da 1950 à u presente, a storia di u "trenu acceleratu", i prublemi è una ferrovia curretta. Suggerimenti per a pulitica sò purtati à l'attenzione di u publicu.
Comu sapemu, 22 persone sò morti è 2004 persone sò state ferite in u risultatu di u trenu acceleratu, chì viaghjava trà Haydarpaşa è Ankara, deragliatu è ribaltatu in u distrittu Pamukova di Sakarya u 41 di lugliu di u 81. U disastru di Pamukova hè accadutu cum'è u risultatu di u "trenu acceleratu" chì hè statu messu in opera à a velocità di u jet, ignurà u prublema di l'infrastruttura, malgradu l'avvirtimenti di i scientisti, i sindicati rispunsevuli è l'urganisazioni prufessiunali. U disastru mostra chì a passione per a rapidità è l'imaghjini in u nostru paese hè diventata cusì vertiginosa chì e valutazioni scientifichi-tecniche è i prublemi di l'infrastruttura sò ignorati. Dopu à u disastru di Pamukova, u "trenu acceleratu" è e pulitiche ferroviarie sò più spessu discututi in l'ochju publicu.
Dopu à l'anni 1950, per via di l'implementazione di una pulitica di trasportu orientata à a strada in u nostru paese, una diminuzione straordinaria hè stata sperimentata in u trasportu di merci è di passageri, è a custruzzione di a ferrovia si ferma. Mentre chì i tassi di trasportu ferroviariu eranu 1950 per centu per i passageri è 42 per centu per u trasportu in u 78, oghje sò diminuite à 1,80 per centu per i passageri è 4,80 per centu per u trasportu; In u listessu periodu, u trasportu stradale hè cresciutu da u 19 per centu à u 82,84 per centu in u trasportu è u 90 per centu in u trasportu di passageri. Sicondu statistiche internaziunali, a Turchia hè u sicondu postu di l'ultimu trà 21 paesi europei in u trasportu di passageri per ferrovia cù 2,3 per centu è in u trasportu di merci cun 4,4 per centu. U mutivu principale di sta situazione hè e pulitiche di trasportu chì regressanu u trasportu ferroviariu è marittimu trasferendu risorse à i monopoli internaziunali di petroliu è di l'automobile per via di l'autostrade.
Ricertamenti, u prublema di a privatizazione di TCDD (State Railways of the Republic of Turkey) hè stata annantu à l'agenda di novu è stu prucessu hè da esse cumpletu cù decisioni precipitate. Cù l'adopzione di u Decretu Lege N ° 655, induve i travaglii di l'infrastruttura sò stati cumpletati, a gestione ferroviaria, chì hè stata sottu à u cuntrollu statale è realizata da una sola manu finu à oghje, hè stata pruvata à esse rimessa à cumpagnie private è subcontractors. , è a liquidazione di TCDD hè destinata. Cusì, u serviziu di ferrovia serà sguassatu da u so statutu di serviziu publicu è diventerà una "commodity" più caru chì pò esse usatu solu da quelli chì anu soldi, è u cuntrollu publicu serà eliminatu.
Stu prucessu hè senza dubbitu l'ultima parte di u prucessu di caccià u nostru dirittu à u trasportu, chì hè un dirittu publicu. Dopu l'autostrade è e compagnie aeree, stu prucessu hè destinatu à esse cumpletu da a cummercializazione di a ferrovia è l'apre à u mercatu. In più di u trasportu stradale, u scopu principale deve esse di ghjunghje à u livellu meritatu di u trasportu ferroviariu, aereu è marittimu chì hè sicuru, còmode, veloce, amichevule à l'ambiente, ùn crea micca dipendenza da fonti straniere, ùn provoca micca sprechi d'energia, hè mudernu è mudernu. veloce, è i so prublemi infrastrutturali è i prublemi sò risolti, è l'usu generalizatu di u trasportu publicu in u trasportu.
A dumanda di trasportu chì sorge in parallelu cù a pupulazione crescente di Turchia pò esse soddisfatta in u modu più ecunomicu sviluppendu u trasportu ferroviariu cum'è serviziu publicu è da u publicu. L'opinioni è i suggerimenti chì avemu spiegatu in dettagliu in u "Railway Reality Report in Transportation" è brevemente riassunti quì sottu deve esse valutati da questa perspettiva.
• Un seriu "Piano Maestru di Trasportu" deve esse fattu, è i studii passati anu da esse valutati per questu scopu. Stu pianu deve avè scopi longu, mediu è cortu termini è strategia. In u scopu di stu pianu, si deve esse preparatu "Master Plans" separati per a ferrovia, u mare, a linea aerea è l'autostrada.
• Hè necessariu di stabilisce terminali di carica, scaricamentu è trasferimentu cù una capacità fisica è facilità abbastanza per integrà tutti i modi di trasportu per furmà una sola catena di trasportu.
• Inseme à l'infrastrutture necessarie, l'opere di mantenimentu è di rinnuvamentu, i prughjetti di "ferrovia veloce" anu da esse perseguiti nantu à i vechji linii; I prughjetti "Fast / Accelerated Train" chì ùn sò micca basati nantu à a nova infrastruttura è a custruzzione di a nova linea d'altu standard deve esse firmatu; L'opinioni è l'avvertimenti di e camere prufessiunali, i sindicati, i sperti, i scientisti è l'università nantu à sta questione deve esse cunsideratu.
• Si deve esse basatu annantu à una pulitica naziunale chì assicura chì i studii di efficienza energetica in u trasportu sò valutati inseme cù tutti i zoni pertinenti è in tuttu, tenendu in contu l'impatti ambientali.
• In i piani maestri di u trasportu, deve esse destinatu à prioritizà i sistemi cù un cunsumu energeticu unità più bassu (ferrovia è mare), per aduprà e capacità di i sistemi esistenti cumplettamente è per migliurà a so efficienza, è per riduce a dependenza di l'oliu in u settore di u trasportu.
• E liggi esistenti in quantu à i settori di u trasportu, di u trasportu è di l'automobile deve esse rivisione in cunfurmità cù questi principii.
• Tutti l'investimenti novi in ​​autostrade, chì cunsuma 2 volte più energia di e ferrovie è quasi 3 volte di più energia chè i corsi d'acqua veloci, deve esse firmatu, in particulare, l'investimenti in strade divise micca standard chjamate "Double Roads", chì minaccianu a sicurità di a vita è a pruprietà, deve esse rivista urgentemente, è l'enfasi deve esse datu à e ferrovie. .
• In cunsiderà i costi d'investimentu, u cunsumu d'energia è i valori di emissioni, a priorità deve esse data à e linee ferroviarie per risponde à e richieste crescente in u futuru, è i movimenti d'investimentu deve esse iniziati per aumentà rapidamente, rinnuvà è aduprà in modu efficace.
• A disintegrazione è a disfunziunalisazione di u TCDD, i appuntamenti di u persunale puliticu è a macellazione di u persunale espertu à tutti i livelli deve esse firmatu.
• Draft Railway and TCDD Laws preparatu in ligna cù e dumande di u Bancu Mundiale è a capitale internaziunale deve esse ritirata.
• Invece di u "programma di ristrutturazione TCDD" implementatu cù l'imposizioni di i putenzi internaziunali, un novu prugramma di ristrutturazione chì piglia in cunsiderà l'interessi di u publicu, di u paese è di a sucietà deve esse implementatu, è l'impiegati deve ancu esse permessu di avè a parolla è di decide. in questa strutturazione.
• U deficit di u persunale di TCDD deve esse risoltu in criterii prufessiunali è tecnichi, micca pulitichi; "pay for performance", "gestion totale di a qualità" etc. l'applicazioni deve esse disinstallate.
• TCDD deve cooperà cù l'università è e camere prufessiunali per furmà u persunale qualificatu, a furmazione in u serviziu deve esse sviluppata, è i Licei Vocational chì eranu prima in TCDD è eranu chjusi deve esse riapertura.
• Linee Ferroviaria deve esse riparatu è ristrutturatu in una manera seria è olisticu; E linee chì affettanu a sicurità di u trasportu duveranu esse riparate u più prestu pussibule, è i requisiti di elettrificazione è di signalizazione devenu esse soddisfatti.
• Per riduce i prublemi di sicurezza in u trasportu è riduce a dumanda di trafficu crescente, l'integrazione di u trasportu interurbanu è u trasportu urbanu deve esse assicurata, i prughjetti di trasportu publicu in u trasportu urbanu è interurbanu deve esse implementatu, è soprattuttu tramvii è metri deve esse allargatu in cità. .
• I prughjetti maiò chì affettanu u destinu di u paese è di e cità deve esse aperti à a discussione, è l'opinioni di e camere prufessiunali, i scientisti, l'università è l'urganisazioni prufessiunali chì operanu nantu à sti prublemi deve esse pigliatu è a so participazione à i prucessi di decisione deve esse assicurata. . E decisioni ghjudiziarie prese contr'à quelli chì commettenu pratiche intenzionale è sbagliate devenu esse implementate.

Surghjente: http://www.acikgazete.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*