L'alta velocità hè in u centru di a rinascita di e ferrovie turche

A creazione di una reta ferroviaria d'alta velocità hè in u core di u pianu ambiziosu di Turchia per espansione è mudernizà e so ferrovie naziunali, chì saranu completamente trasfurmate da u 2023, quandu u paese celebrerà u centenariu di a so Republica, David Briginshaw informa da Ankara.
Hè ovvi chì Süleyman Karaman, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), piace à dì à i visitori cumu u futuru di TCDD hè garantitu perchè Turchia hà pensatu à chjude e so ferrovie in 2003 o.
Hà avutu à fà una scelta dura trà l'investimentu in i ferrovie. A grandezza di a reta di ferrovia turca quasi duppiò trà u 1923 è u 1951, righjunghjendu 7900 km. Tuttavia, sta espansione hà rallentatu gradualmente finu à u 2002. Ancu s'ellu ci sò spazii significativi in ​​a reta chì deve esse cunnessi l'un à l'altru è parechje cità impurtanti cum'è Bursa è Antalya ùn anu micca cunnessione ferroviaria, solu 945 km di novi linee sò dispunibili.
fattu. U mutivu perchè e ferrovie sò stati finanziati bè in a seconda mità di u 20u seculu era evidenti: u guvernu hà dedicatu tutta a so energia di trasportu terrestre à u sviluppu di l'autostrade.
Ùn allargamentu di e ferrovie, è ancu di migliurà, hà fattu e ferrovie incapace di cumpete cù l'autostrade in pocu tempu, è questu hà purtatu u risultatu inevitabbile chì TCDD hà patitu grandi perdite in pocu tempu è u dannu ch'ellu hà fattu cresce ogni annu.
Karaman hà dettu: "In u 2003, u guvernu ci hà dumandatu di dà un briefing nantu à u futuru di TCDD. "Avemu o cuntinuvemu à fà perdite, chì ci renderebbe impussibile di cuntinuà a nostra esistenza, o avissimu investitu". "Avemu guardatu paesi cum'è Germania, Spagna, Giappone è Corea per vede cumu si sviluppanu. "A Turchia puderia guadagnà u statutu di un paese sviluppatu investendu in ferrovie, è invistisce in ferrovie d'alta velocità puderia esse un modu per sviluppà a nostra tecnulugia è ecunumia, chì hè assai impurtante per a Turchia". U guvernu hà appruvatu u pianu di TCDD è i primi fondi d'investimentu cuminciaru à fluisce à a fine di u 2003. In u 2004, u budgetu d'investimentu di TCDD hà aumentatu da 80% à $ 971 milioni. Dopu, u bilanciu di TCDD hà aumentatu constantemente ogni annu finu à ghjunghje à $ 2007 miliardi in u 1.78. U prossimu grande aumentu hè ghjuntu in u 3.33, quandu a spesa annuale duppiò à $ 2010 miliardi.
L'investimentu di TCDD di $ 2004 miliardi trà 2011 è 2011 (cumpresu 14.6) hà pruduttu risultati impurtanti. A prima linea ferroviaria à alta velocità trà Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya hè stata cumpletata. 80 km di strade, chì custituiscenu circa 7344% di a reta, sò stati rinnuvati; Restanu 2209 km di strade da rinnuvà. L'annu passatu, una nova linea suburbana di 79 km hè stata messa in opera in Izmir. U rinnuvamentu di a putenza di trazione è di u parcu di i veiculi di rimorchiu hè ancu iniziatu. 410 di 394 stazioni sò stati rinnuvati è u primu di 19 centri di logistica di merci hè statu apertu. A prima linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Eskişehir hè stata aperta in marzu 2009. A linea hà purtatu 5.78 milioni di passageri à maghju di u stessu annu, è a quota di u mercatu di e ferrovie hè aumentata da u 10% à u 75%, cù u trafficu extra chì vene principalmente da a strada. A linea Konya hà apertu per l'operazione cummerciale u 24 d'aostu di u 2011 è a linea hà purtatu 918.000 180.000 passageri finu à maghju. Questu hè un novu mercatu per TCDD, perchè e linee d'alta velocità riempianu una lacuna impurtante in a reta ferroviaria. Karaman hà dettu: "Portemu 98 2 passageri à ghjornu nantu à duie linee, chì hè ciò chì avemu aspittatu. "Avemu ancu ottinutu un tassu di satisfaczione di XNUMX% trà i passageri", dice è aghjusta, "Ora pruvemu di piacè u XNUMX% restante".
U novu Egeray di Izmir hè un altru grande successu. Egeray hà apertu in marzu di u 2011 è hà purtatu 35 milioni di passageri à a fine di l'annu. U trafficu hè previstu di aumentà à 50 milioni di viaghji quist'annu. Se mettemu questu in perspettiva, u restu di a reta di TCDD portarà 93.5 milioni di passageri. Aghju dumandatu à Karaman se u cumpletu di sti prughjetti hà salvatu TCDD da fà pèrdite. "U nostru rendimentu finanziariu ùn hè micca cum'è vulemu. "Paghemu assai soldi per i travaglii di custruzzione è avemu trè linee chì seranu chjuse finu à a fine di u 2013 per i travaglii di ricustruzzione, re-signaling è elettrificazione". Ellu dà una risposta cusì: A decisione di chjude trè linee principali, cumprese una sezione di a linea Haydarpaşa-Eskişehir, hè una decisione senza precedente è riflette a scala di u travagliu fattu. In fatti, certi parti di a reta s'assumiglia più à un cantiere chè à una ferrovia. Per esempiu, tuttu u suburbiu nantu à a linea principale à punente di Ankara,
Solu una pista hè in usu, induve i treni d'alta velocità è di merci anu da cumpete per viaghjà.
Quist'annu, l'investimenti ghjunghjeranu à un record di $ 30 miliardi, un aumentu di 4% cum'è TCDD espansione u so prugramma di mudernizazione è espansione. Trà 2011-2023, TCDD, circa
prevede di investisce $ 47.5 miliardi, dui di quali seranu dedicati à e linee d'alta veloce
À a fine di u 2013, u novu tunelu sottu u Bosforu serà apertu in Istanbul è
Ancu se a linea d'alta velocità Ankara-Eskişehir ùn hè stata messa in serviziu cummerciale finu à u 2014
Serà allargatu à Istanbul. Cù un tempu di viaghju di solu 533 ore per una distanza di 3 km, questu
A situazione ùn solu renderà e ferrovie cumpetitive contr'à l'autostrade per a prima volta, ma ancu minacciarà a dominanza di e compagnie aeree nantu à a strada più trafficata di Turchia. In più, a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, chì hè attualmente finita à 40%, serà aperta à a fine di u 2013. U cumpletu di sti prughjetti seranu simboli putenti di u prugressu chì hè statu fattu, è ancu di rivoluzione di e ferrovie per u trafficu di passageri è di trasportu internaziunale.
Karaman pensa chì u mercatu di trasportu trà l'Asia è l'Europa hè di circa $ 75 miliardi è TCDD vole ottene una parte di questu. L'obiettivu à longu andà hè di andà intornu à u lavu
Una nova linea serà custruita è a traversata di treni-ferry nantu à a linea principale versu l'Iran serà migliurata. Una offerta hè stata fatta per 50 vagoni di ferries. Ci hè ancu un battellu di trenu chì traversa u Mari Neru.
sarà guaritu.
U pianu di separà l'infrastruttura da l'operazione di treni serà promulgatu questu annu è entre in vigore in 2014. TCDD serà u gestore di l'infrastruttura, cù novi urganisazioni stabilite per operare servizii di treni, regulà e ferrovie è investigà l'accidenti. di Karaman
Cum'ellu hà dettu, "Questu serà u principiu di certe cose è a fine di l'altri". In u 2015, a prima fase di a rete ferroviaria à alta velocità ghjunghjerà à Bursa, Afyon è Uşak nantu à a strada Izmir è ancu.
Serà cumpletu cù i treni chì dirigenu à est à Sivas è Erzincan da una nova stazione di treni à alta velocità in Ankara. U prughjettu di Marmaray chì traversa u Bosforu in Istanbul hè cumpletamente
Serà messu in opera è a linea Sincan-Ankara-Kayaş di 36 km furnisce treni suburbani à alta velocità.
Serà aumentatu à quattru per separà da i treni. Inoltre, parechje linee cunvinziunali previste
sarà aperta è a reta esistente di 2800 km serà elettrificata.
A signalazione di circa 1900 km di linea serà rifatta è l'offerta per certi cuntratti hè digià stata fatta per questu. Invensys Rail è a custruzzione turca
A cumpagnia di ingegneria Fermak hè stata premiata un cuntrattu di 310 milioni d'euros in ghjennaghju per installà ERTMS Livellu 2 nantu à a linea Bandırma-Menemen di 76 km.
U cumpletu di sti prughjetti deve creà una crescita di i rivenuti chì permettenu à TCDD di cumincià à vede un ritornu di l'investimenti è una trasfurmazioni in u rendimentu finanziariu di TCDD.
In a fase finale di espansione, chì durà finu à u 2023, i treni à alta velocità seranu utilizati sia in Istanbul sia
Operarà ancu da Ankara à Izmir è cità nantu à a costa miridiunali di u Mediterraniu, cumprese Antalya.
In a parti orientale di u paese, a reta d'alta veloce si estende à Trabzon nantu à u Mari Neru è più à est à Kars.
è si estenderà à Kayseri, Malatya è Diyarbakır in u sudeste. novu cunvinziunali
E linee rimpiazzaranu alcune di e peggiori cunnessione in a reta esistente è migliurà l'accessu di TCDD.
U traspurtarà à u Mari Neru, da Kars à a fruntiera iraniana è à u sud-est di Turchia per chjude e lacune in a reta; Furnirà una seconda cunnessione à l'Iraq chì ùn passa micca per Siria. Cusì, a Turchia averà una ferrovia di quale hè veramente fiera è chì li permetterà di cumpiendu u so rolu di ponte trà l'Europa, l'Asia di u Sud è u Mediu Oriente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*