Un Milestone per i Ferroviari in u 2003

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà scontru cù l'impiegati di TCDD in a cena rapida tenuta à a Behiç Bey Facilities di a Republica Turchia State Railways (TCDD). U Ministru Yıldırım, in u so discorsu dopu à l'iftar, hà dichjaratu chì l'iftars di TCDD sò diventati tradiziunali, è hà manifestatu a so felicità per esse inseme cù i travagliadori ferroviari à a cena rapida.
Dichjarà chì e ferrovie sò un platanu di 1,5 seculu, u Ministru Yıldırım hà dettu chì e ferrovie sò ancu una istituzione assai impurtante chì hà vistu assai avvenimenti chì a ghjente hà scontru in una storia, una cultura è una sezione di vita amara è dolce.

Spieghendu chì grandi investimenti sò stati fatti in e ferrovie sottu a guida di Great Atatürk in i primi anni di a Republica, u Ministru Yıldırım spiegò chì trà u 1924 è u 1946, 4 mila chilometri di ferrovie sò stati custruiti. Dichjarà chì e ferrovie anu cuminciatu à esse scurdate da u 1950, Yıldırım hà nutatu chì e ferrovie, chì avianu una parte di u 60 per centu in u trasportu di merci è u 50 per centu in u trasportu di passageri, sò diminuite sottu à u 2000 per centu in u trasportu di merci è sottu à u 2 per centu in u trasportu di passageri. l'anni 5.

Dichjarà chì ancu questi tassi mostranu quantu tempu terribili è negativi sò stati e ferrovie in l'ultimi 50 anni, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u 2003 era ancu una nova tappa per e ferrovie. Spieghendu chì e ferrovie anu quasi cuminciatu à risurrezzione da e so cendri, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à travaglià cù una nova comprensione per fà e ferrovie una istituzione chì porta u pesu di stu paese, ma ùn hè micca un fardelu per stu paese.

Dichjarà chì da oghje, una capacità chì pò fà 135 chilometri annu hè stata ghjunta, Yıldırım hà dettu chì sta capacità hè à u listessu livellu di a mobilizazione ferroviaria in i primi anni di a Republica. Dichjarà chì, per via di questi studii, 13 milioni di tunnellate di trasportu sò aumentate à più di 25 milioni di tunnellate, u Ministru Yıldırım hà dettu chì Turchia hà scontru cù u trenu d'alta velocità (YHT).

"Ùn vi scurdate di dì YHT. Turchia hè unu di i 6 operatori di treni d'alta velocità in Europa è 8 in u mondu. Inghilterra, USA ùn anu ancu pussutu passà à l'operazione YHT. Perchè ùn anu micca infrastruttura. Turchia hà vultatu u YHT, chì hè un rigalu à pochi paesi in u mondu, da esse un sognu à una realità.

A data d'oghje, a quantità di investimenti chì cumincianu è cuntinueghjanu in e nostre ferrovie hè di 20 miliardi di lire turche. I ferrovie ùn anu mai vistu un tali investimentu. Avemu rinnuvatu cumplettamente 65 per centu di e linee. Electrificà e linee senza signalazione cù signalazioni è e linee senza elettrificazione.

U nostru prossimu scopu hè di espansione l'applicazione di a doppia pista in e ferrovie. Hè cusì chì avemu sempre pianificatu novi prughjetti. Per aumentà l'efficienza, u nostru travagliu cuntinueghja senza interruzzione per portà di novu a parte di e ferrovie in u trasportu à un puntu considerableu ".

Dichjarà chì anu fattu passi impurtanti per a furmazione di l'industria ferroviaria domestica, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu cuminciatu a produzzione di ferrovia, avemu cuminciatu à pruduce vagoni, locomotive è tuttu ciò chì hè necessariu per l'infrastruttura di trasportu ferroviariu in u nostru paese".

Spieghendu chì tramindui anu mudernizatu e ferrovie è alluntanatu a strada per u nostru paese per avè sta tecnulugia, Yıldırım hà ricurdatu chì anu messu una cundizione domestica di 51 per centu in l'offerta per i treni in i metro di Ankara.

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a reta ferroviaria più di 2023 mila chilometri in 25, Yıldırım hà dettu: "A ferrovia hè a sopravvivenza di stu paese, hè l'indipendenza, hè indispensabile". U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì tutti i sviluppi sò accaduti grazia à l'impiegati ferroviari chì anu abbracciatu i prughjetti è ringraziatu i travagliadori ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*