E Ferrovie Russe pensanu à apre a seconda stazione di treni chjamata "Kazan-2" in Kazan

E Ferrovie Russe pensanu à apre a seconda stazione di treni chjamata "Kazan-2" in Kazan. U ghjornu di i travagliadori di i Ferroviari hè celebratu in Russia a prima dumenica d'aostu. Quist'annu, in u quadru di l'avvenimenti di celebrazione, novi punti di trasportu seranu messi in serviziu in Kazan, chì accoglierà i Ghjochi di l'Università Mondiale in 2013.
Sicondu dichjarazioni precedenti, 2013 miliardi di rubli sò stati attribuiti per u sviluppu di l'infrastruttura in Kazan cum'è parte di a preparazione per i Ghjochi di l'Università 11. 3.5 miliardi parte di stu budgetu hè stata realizata. In May 2011, Russian Railways annuncia u prughjettu di custruisce una stazione di treni chì facia più faciule per ghjunghje à l'aeroportu da u centru di Kazan. 700 milioni di Rubles sò stati spesi in u 2011 per u prugettu, chì era previstu di costu 73 milioni di Rubles. Dopu chì a stazione hè finita, serà pussibule ghjunghje à l'aeroportu da u centru di a cità di Kazan in solu 140 minuti cù treni chì viaghjanu à 25 km per ora.
Un'altra migliione di l'infrastruttura fatta in u quadru di a preparazione per l'Olimpiadi di l'Università hè stata realizata in a stazione di Vosstaniye-Pasajirskaya, chì furnisce u passaghju di transitu per i treni è i passageri à a nova stazione Kazan-2. Queste stazioni costanu 1.1 miliardi di rubli in totale. 500 milioni di rubli di sta quantità hè stata spesa in 2011. Questi prughjetti, chì sò realizati in u scopu di preparazione per l'Olimpiadi di l'Università 2013, sò previsti per esse aperti in dicembre 2012.

Surghjente: Turkish.ruvr.ru

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*