L'operazioni di u trenu di trasportu Sincan Kayaş ùn sò micca realizate in Ankara

L'operazione di treni di trasportu trà Sincan Kayaş ùn hè stata realizata dapoi u 01 August 2011, per via di alcuni studii realizati da u Prughjettu Başkentray è a Municipalità Metropolitana di Ankara.

Tuttavia, ancu u prucessu di licitazione di u Prughjettu Başkentray ùn hè ancu finitu. A Direzzione Generale di TCDD hà annullatu l'operazione di treni suburbani trà Sincan è Kayaş senza fà l'offerta per u Prughjettu Başkentray, è à u listessu tempu hà impeditu u dirittu di trasportu di u publicu. I studii realizati da a Municipalità Metropolitana di Ankara in certi punti ùn impediscenu micca l'operazione di treni di trasportu à longu andà. Ùn hè micca raru chì i treni sò stati decommissioned per un tempu cusì longu per via di travagli simili chì sò fatti nantu à e ferrovie. U travagliu attuale nantu à e ferrovie hè a custruzzione di una nova strada vicinu à e strade esistenti trà a Stazione di Ankara è Sincan. Ùn ci hè ancu un travagliu fattu nantu à a ferrovia trà Ankara Gar è Kayaş.

U travagliu hà iniziatu u 22 di ferraghju di u 2011 à a fermata Sincan-Lale, cù a cerimonia induve u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà dettu "Avemu principiatu u Prughjettu Başkentray da Sincan" è hà chjamatu i rapprisentanti di a cumpagnia di l'imprenditori à a pista è hà negoziatu u U tempu di cumpletamentu di u prugettu, chì hè di mesi 14. In u risultatu di stu travagliu, quandu i vechji strade sò sguassati è 2 strade novi è fermate suburbane trà Kayaş-Ankara-Sincan sò cuminciati à esse ricustruiti dopu à a fine di l'offerta di u Prughjettu Başkentray. Prucessu, hè u scopu chì i servizii di treni di passageri è di merchenzie seranu realizati senza interruzzione.

A custruzzione di 2 strade trà Ankara è Marsandiz è una strada addiziale trà Marsandiz è Sincan, chì hè stata dichjarata in l'affare trà u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım cù i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, ùn pudia esse cumpletata ancu s'ellu era hà pigliatu più di 14 mesi nantu à 3 mesi. Per quessa, dapoi u 15 di ghjugnu 2012, i servizii di treni d'alta velocità per Ankara, Eskişehir è Konya sò fatti da Sincan.

Di novu, u prucessu di licitazione di u Prughjettu Başkentray, chì hè statu tenutu u 25.04.2012, ùn hè micca statu finitu.
Sta stampa hà revelatu una volta a mancanza di piani è prugrammi di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni è a Direzzione Generale di TCDD. A logica di "caravana allineata nantu à a strada" hè stata duminata in l'opere.

Siccomu ùn ci hè statu un trasportu di treni suburbani trà e stazioni Sincan Kayaş per esattamente un annu, migliaia di i nostri citadini sò stati privati ​​di u trasportu ferroviariu, chì hè un serviziu publicu. Treni di trasportu, in particulare studienti, travagliadori, funzionari, pensionati, etc. Cunsiderendu chì hè aduprata da i nostri citadini à pocu redditu, i nostri citadini anu ancu patitu di sta applicazione sbagliata in termini ecunomichi.

E pratiche di terminazione di i treni di passageri nantu à diversi motivi ùn sò solu un riflessu di e pulitiche implementate sottu u nome di "Ricustruzzione di Ferrovie".

In u rapportu intitulatu "Raportu di Riabilitazione, Ristrutturazione è Finanziamentu di TCDD" preparatu da Booz-Allen & Hamilton Company cù u finanziamentu di u Bancu Mundiale in u 1995, "U trasportu di TCDD principarmenti di merci è l'usu di treni di prestigiu in u trasportu di passageri" hè dichjaratu rapportu publicatu da a cumpagnia Canac in l'annu 2002. Per d'altra banda, era previstu chì "a chjusura di e linee micca prufittuali, a vendita o a demolizione di stazioni è altri edifici di ferrovia nantu à queste linee per impediscenu di esse rimesse in funziunamentu, l'abbandunamentu di u trasportu di i passageri fora di uni pochi di treni di prestigiu, a dispusizione di terreni è edifizii in i lochi induve u trasportu hè eliminatu, è a privatizazione di treni di prestigiu ".

Quandu guardemu l'ultime pratiche, e dumande espresse in i dui rapporti sò implementate una per una, cuncintendu cù a determinazione di a vulintà pulitica in questa direzzione.

Invitemu u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è a Direzzione Generale di TCDD à mette fine à e lagnanze di millaie di i nostri citadini chì soffrenu per l'usurpazione di u dirittu di u trasportu ferroviariu, chì hè un serviziu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*