Ferrovia chì vene à Bergama cù u Portu di l'Egeu Nordu

A Camera di Cummerciu di Bergama hà visitatu u Direttore Regionale di Trasporti di İzmir, Ömer Tekin, in u so uffiziu. Partendu da corregge u nome sbagliatu di "Portu di l'Egeu Nordu Çandarlı", u direttore regiunale Ömer Tekin hà dichjaratu chì u nome di u portu hè statu decisu è cambiatu cum'è "Portu di l'Egeu Nordu" per eliminà e polemiche sperimentate è pussibuli, è chì u so nome hè citatu in i cuntratti in questu modu. Ellu hà dettu chì u portu hè un sognu per 30 anni, è chì stu sognu hè statu messu in pratica cù a ceremonia di iniziu di u 15.05.2011, è chì serà dimustratu trà i più grandi di Turchia è trà i primi dieci porti di u mondu.

Obiettivu di l'accostu di navi in ​​2015

300 millioni di l'appropriazione di l'infrastruttura di 230 milioni di lira di u portu, chì serà sottu à u cuntrollu di u settore privatu, è chì agisce nantu à u mudellu di build-operate-trasferimentu, sò fondi publichi. Ömer Tekin hà dichjaratu chì u portu, induve pile di ferru di 90 metri sò stati guidati è quaranta per centu di l'opere è i servizii di l'infrastruttura attuale sò stati cumpletati, hà avutu qualchì difficultà da u tempu à u tempu per via di a struttura geologica, a zona di terramotu è a differenza di struttura di terra, è questu. risultatu in u portu prughjettata data cumpleta di lugliu 2013. Ellu hà dichjaratu ch'ellu hà da muvimenti avanti un mese. Hà aghjustatu chì i travaglii di l'infrastruttura, l'opere di superstruttura è i servizii di u Portu di l'Egeu di u Nordu, chì sò stati finiti à a fine di u 2013, seranu seguiti, è chì anu u scopu di cunnette a nave in 2015.

Ferrovia chì vene à Bergama

U presidente di u cunsigliu di amministrazione di Berto, Melih Kahraman, hà dettu: "Quale hè u statu di a ferrovia chì vene à Bergama? U trasportu serà furnitu à Aliağa è Soma?" Nantu à a quistione, u direttore regiunale, chì hà dichjaratu chì a ferrovia entrerà definitivamente in ghjocu, è ancu u sviluppu di l'autostrada in quantu à furnisce l'accessu à u portu, hà dettu chì u trasportu ferroviariu serà furnitu cù İZBAN à Bergama, è chì questu hè u travagliu di prughjettu attuale. 80 km avà. Hà dichjaratu chì İZBAN, chì furnisce u serviziu nantu à a prima strada, hà un prughjettu di estensione da Cumaovası à Selçuk è da Aliağa à Bergama in u so travagliu attuale. U direttore regiunale, chì hà datu i segnali chì hè pussibule ghjunghje à Soma da Bergama è da Aliağa per ferrovia, hà sottolineatu chì i prughjetti di studiu cunnessi di İZBAN sò digià iniziati, ma chì u prucessu di trasportu publicu ferroviariu hà da principià è avanzarà rapidamente una volta u portu. principia à travaglià.

Almenu cinque mila persone seranu impiegati

Melih Kahraman, chì hà dumandatu quale seria u tassu di l'impieghi è a situazione chì serà furnita da u stabilimentu di u portu, chì hè un altru prublema chì hè più curiosu, hà dettu: "1 km. Ci hè un campu di daretu in forma di pasture. Cù i travaglii infrastrutturali finiti, i servizii di superstruttura seranu attivati ​​rapidamente, è grandi opportunità d'impieghi seranu furnite à a regione è u circondu. Dicendu chì, Ömer Tekin hà datu a bona nova. U direttore regiunale, chì hà datu esempi di u mondu, hà parlatu di u Portu di Amburgo è di u circondu. Enfatizendu chì l'ingudu per capita di a ghjente di a cità portu di Amburgo hà risuscitatu à circa quaranta mila dollari cù l'esistenza di u portu, Ömer Tekin hà dettu chì una tale benedizzione ùn solu ùn porta micca difficultà è carichi, ma di sicuru hà ancu. portanu assai ingressu è u livellu di benessiri aumenterà.

Cuntrollu di u trasportu di merci à l'ultimu livellu

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu di Bergama, Melih Kahraman, hà presentatu esempi di l'ispezioni chì hà sperimentatu in u trasportu di merci, è hà trasmessu a quistione di a situazione attuale di e stazioni chì furnisce l'ispezioni di strada è di trasportu, è ciò chì l'ultima situazione puderia. esse cù a furmazione di u portu. Dichjarà chì agiscenu assai sensibili è meticulosamente nantu à sta questione, u direttore regiunale hà dettu: "E liggi lascianu un marge d'errore di 1800% per i veiculi. E cundizioni climatichi affettanu, a scala hà un margine d'errore, etc. Tuttavia, quandu i cunduttori percepiscenu questu cum'è capaci di mette cinque per centu più di carica è supere ancu un kilogramu di quella parte, applichemu penalità. Ùn avemu micca aduprà a tolleranza in questa materia. Hè a cundizione di a strada è a salute umana in ghjocu ". Il a exprimé ses sensibilités. Ömer Tekin hà dettu chì sette stazioni chì avianu custruitu sò stati inspeccionati è chì cuntrullavanu 2000-24 veiculi à ghjornu in ognuna di elli. Hà aghjustatu chì ci sò stazioni mobili fora di queste, è chì ancu cunducenu inspezioni cun elli, dendu cusì i signali chì l'ispezione pò esse in ogni locu in ogni mumentu, è chì cù u stabilimentu di u portu, l'ispezione di XNUMX ore serà purtata. fora è misure strette seranu pigliate. Dopu à a visita, u presidente di a Camera di Cummerciu di Bergama, Melih Kahraman, chì hà presentatu u pacchettu di rigalu unicu à a regione di Bergama à Ömer Tekin, ringraziò İzmir Transportation Regional Manager Ömer Tekin, chì hà risparmiatu u so preziosu tempu è hà datu una bona nutizia è piacevule infurmazione nantu à Bergama. - DenizHaber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*