U cuntrattu di compra di vagoni di metro di Ankara serà firmatu cù a cumpagnia CSR cinese

L'obiezione di a CAF spagnola, chì hà datu a seconda megliu offerta in l'offerta di vagoni di Metro d'Ankara, chì ùn pudia esse cunclusa per 6 mesi, hè stata rifiutata. U ministeru hè previstu di firmà un cuntrattu cù a cumpagnia chinesa CSR, chì hà fattu a megliu offerta, dumani.
L'ostaculu spagnolu hè statu superatu in l'offerta di vagoni di metro, chì era prevista per esse cunclusu per circa 6 mesi, ma ùn hè micca ghjuntu à fruttu. L'applicazione di denuncia di u CAF spagnolu, chì hà fattu a seconda megliu offerta in l'offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti per cumprà 324 set di veiculi di metro per a Metro d'Ankara, à l'Autorità di Acquistu Publicu (KİK) hè stata esaminata è rifiutata. A decisione di ricusà l'obiezione fatta da u GCC in quantu à l'obiezione chì hà firmatu u prucessu di licitazione hè stata presa da a maiurità di i voti per via di 2 votu dissidenti. Cù u rifiutu di l'obiezione di u CAF spagnolu, chì hà firmatu u prucessu di licitazione, u prucessu di licitazione hè stata ripresa. U Ministeru hà finitu a so preparazione è hà iniziatu u prucessu di firma di u cuntrattu. U Ministeru hè previstu di firmà un cuntrattu cù a CSR Chinese, chì hà fattu l'offerta più bassa in l'offerta, dumani.
3 offerte sò state ricevute
L'offerta per 324 vagoni aperta da u Ministeru di i Trasporti per u metro di Ankara hè stata fatta u 5 di marzu. Trè offerte sò state presentate per l'offerta. A CSR Chinese Zhuzhou, cù a royalty più bassa di $ 3 milioni, hà presentatu a seconda offerta à a CAF spagnola cù 322 milioni d'euros. Rotem sudcoreanu, chì hà avutu u più altu numeru di nomi in l'offerta, hà dumandatu u prezzu più altu cù $ 321.8 milioni. L'offerta hà criatu una grande eccitazione in u settore industriale in Turchia, cù a stipulazione di u Ministeru di 511 per centu di l'industria domestica in a produzzione di 324 setti di vagoni.
Sicondu i registri ufficiali di u GCC, u CAS spagnolu hà cessatu u prucessu di licitazione presentando una denuncia à l'istituzione u 31 di maghju di u 2012. U GCC hà decisu à a fine di lugliu di esaminà l'applicazione di u CAS spagnolu, chì hà fattu una lagnanza dipositu circa 4 mila lire à l'istituzione ligata à l'offerta. A decisione hè stata notificata à l'autorità cuntrattante è à u CAS spagnolu u 18 di lugliu. In u testu di a decisione, hè statu sustinutu chì u CAS ùn hà micca furnitu i documenti di qualificazione richiesti da e cumpagnie chì offrenu in l'offerta da a CSR Chinese, chì hà fattu l'offerta più bassa, è chì l'offerta ùn hà micca operatu u prucessu di valutazione per questu scopu. . Tuttavia, u KİK hà decisu di ricusà l'obiezione è l'applicazione di reclamazione di a cumpagnia.
A cumpagnia hà u dirittu di andà in tribunale in 60 ghjorni da a data di notificazione di a decisione di u GCC.
Hè statu ancu dichjaratu in u testu di a risoluzione chì a decisione di u GCC hè stata presa micca à l'unanimità, ma da u votu di a maiurità.
Scontru Spagna-Cina
Mentre l'offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti per cumprà 324 serie di veiculi di metro per u Metro d'Ankara duverà esse tenuta u 14 di ferraghju, a data hè stata posposta à u 5 di marzu. In a specificazione di l'offerta, a cundizione di "75% di cuntribuzione di l'industria domestica" hè stata stabilita per 30 sette di veiculi è era previstu chì a consegna serà consegnata in 14 mesi, dopu in 20 mesi cù un periodu allargatu. Sicondu e specificazioni di l'offerta, a cumpagnia chì intraprenderà u travagliu cumminciarà a prima consegna in lotti di veiculi 20 15 mesi dopu a firma di u cuntrattu. Tutti i veiculi saranu consegnati in 39 mesi. Almenu 75 per centu di cuntribuzione domestica hè prevista in i primi 30 di i veiculi di metro, mentre chì a tarifa di cuntribuzione domestica serà di 51 per centu in a parte restante. A data quandu i metro di Ankara cumincianu à operare hè a fine di u 2013.

Fonte: haber.gazetevatan.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*